- 1606 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MANİDAR YAŞAM****
*** Hayalleriniz uçuk ve hadsiz istekleri barındırmaz
*** Aramanıza gerek yoktur ki: Allah her an yanınızdadır.
*** mütevazi olmanın getirisi çoktur.
*** Ruhunu arındırabilenler, nefislerini kontrol altında tutma yetisine sahip olduklarından kötülükler icraa edemez ve alet olamazlar.
*** Sevgiler teselliler de yaşanmaz.
*** Sesin tınısı, durumunuzun verir sırrını .
*** Bırakın yazılanı çizileni..Kendiniz test edin, önceliklerinizi .
*** Yanlış zamanda aniden gelen ve zaman aşımındakilerden ; sadece betbahtlık dökülür.
*** Gönlün dile getirdiklerini,yaşadıklarını,isteklerini ve ürettikleri akılla elde edemezsiniz.
*** Salla pati bir yaşamın günah ve ayıpları çoktur.
*** Umutlarınızın sınırlarını zorlarsanız; ihlalleriniz sizi bezginleştirir ve hüsranlara davetiye çıkarırsınız.
*** Karpuz seçer gibi seçtim sevgileri ; ama kelek çıktı ne çare ki .
*** Bizatihi yaşanan şeydir mutluluk..Yaşamadan, hesap kitapla asla anlaşılmaz.
*** haddinizi aşan hiç bir konu içinde olmayınız.
*** En kibar,nazik şekilde birini kırmak,aşağılamak mı istiyorsunuz ? " Sizi kırmak istemiyorum!" cümlesini kurunuz.
*** Bir insanın umut ve hayalleri ile oynamak şerefsizlik,namussuzluk ve caniliktir.
*** Baba olmayı nasip ettin Allah’ım .. Nasıl bir sıfat ki bu ; ezildim altında hakkını vermek için...O kadar eksik var ki ; bilesin istedim !!!
*** Hiç bir şey başlamadan bitmez...Başlamadan biten her şeyi ise hayra yormak gerekir.
*** Israrla birilerine kendinizi hatırlatmak zorunda kalıyorsanız ; küçük düşeceğinizi unutmayınız.
*** En güzel kulak çekme metodu manidar sözler sarf etmektir.
*** Bir avukat arıyorum. Vekaletname hazır bile. Benim adıma hak edeni dövmeye,sövmeye .... yetkilidir. Yoruldum ben ya ; bitmiyor yıllardır. İsteklilerin şahsen müracaatları..
*** Günaydın demeseniz de olur.. Nasılsa gün hep aydınlanır.. Sonrası akşam ve gece.. Ona da" iyi olsun" diye ne temenniye ve ne de "iyi ol "diye emre gerek yok ki.. O olacağı gibi olur, danışmaz zaten. Siz en iyisi " Nasılsınız " diye bir gün; herkes ten önce sorun. O yeter de artar bile !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.