- 1373 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Pişttt.. napıyon abla?
Yerden 2.25 cm civarı yukarıdayken bu sesi duydum..pişt napıyon abla?pişt ..bak hele..ben de yukarıdan aşağı doğru sol omzumun üstünden baktığımı hatırlıyorum..aman napiym işte canım..parmaklıkları boyuyorum dedim ..dedim ama aynı anda durumun tuhaflığı da dikkatimi çekmedi değil..ben saçına 250grlik bir cöle kavanozunu haşır neşir etmiş ağzında cigarasıyla ve kot ceketini ölesine omuzlarına salmış meraklı meraklı bana bakan bu karayağız delikanlıyı tanımıyorum ki dedim iç sesimle..merdivende huzursuzca bi salındım..fazla da kıpraşmadım neme lazımdı..zaten kendine ve de dünyaya küs dertli bir merdivendi kendisi ki uzun zamandır ona aileden biriymiş gibi davranıyorduk …bizden biri yani..acaba inip aşağıya iyice bi ayrıntılı olaraktan ..bak canım evladım ..bu parmaklıklar siyaha boyalı ya…bak bi görcen yakından..hah işte bende onların üstüne parlak parlak bişiler sürüyorum yanar dönerli oluyo …yeknesaklığı bozuyo ..yaaa..güzel kardeşimmm…diye açıklama mı yapsam derken ..piştt abla (şükürki abla diyo saolsun..böle bi daha sevimli teyseden .ne biliym işte..neyse..) pekü niye sen kadın kadın yapıyon bu işleri yok mu adam yapsın ..sen yorulma merdiven tepelerinde diyo cigara iliştirilmiş ağzını üçgen yaparaktan…ya sabırrr ..deyip küs merdivenden uçarak havada iki burgu ve döner tekme vaziyeti halinde nadia komanachi gibin(onu hatırlıyom bi .yeni jimnastikçileri pek tanımıyomda) Yere bir kuş gibi konmak ve sennnnn ne diyonnnn demek de istiyorum.ve de böyle yapmıyorum..ve de ileride belle ilgili problemler yaşayabileceğim geliyor o zamanlar çok bi enerjik olan aklıma..ve de aslında şöyle demek de istiyorum..kardeşim ..yavrum evladım…çocuumm..bak ben şimdi işten izin aldım, midem ağrıyo filan diyede beyaz mı beyaz bi yalan uydurdum..kaptım kendimi ve de ruhumu şimdi burada akışa bıraktım onları ve huzurlu bi şekilde deşarj oluyom..hem ben daha neler neler de yapabiliyorum ama bunları burada söylememe gerek yok di mi..hem biliyorsun ki biz kadınlarında iki kolu başı gövdesi bacakları ve de yetenekleri var …illaki işleri bu kadın işi bu erkek işi gibi ayırmamalıyız dimi aslan yiğidim …diyemiyorum.. sağol canım kardeşim ya da hahaah alemsin ya daaa hımmm ..gibi şeyler söylüyorum işte geçmiş zaman ..bir yandan da cöle arkadaşa hak veriyorum..yola bakan pencerede merdivenin üstüne çıkmış parmaklıkları boyayan bir kadın …görüntüde terslik var..bişiler ters..sadece cöle yağızı değildi zaten bana anlamlı ve de manidar bakan gözler..otobüs ve içindeki ona bağımlı ve şöforün gerekli gereksiz yaptığı frenlere göre sağa sola savrulan insancıklar..dolmuş ve onun arabesk müziğini en yüksek sesten dinlerken bu dünya ile bağlarını tamamiyle koparmış olup feleğin sillesini ne zaman ne şekilde yiyeceğinin hesabını tamamen feleğe bırakmış diğer insanlar..jeeplerinin içinde burunları tavana değerek araba kullanan siyah rayban gözlüklü sugardaddy amcalar ve yanlarında ipeksi görünümlü saçları l’oreal in en açık sarısıyla boyanmış devamlı kikirdeme pozisyonundaki yaşı küçük amma aklı büyük hatunlar..işte canım arabadakilerde ve bilumum yürüyen insan öbekleri bana bakıyorlar ..biri bakmasa hele dicemki …kardeşşşş baksanaaa…bak bak ben kadın kadın neler yapıyommmm…..niyeyi soruyorum kendime …niye ilgi çekiyor?..ben sadece çok basit bir iş olan boyama işini yapıyorum… sonra..kadınlarımız …diyorum..kadınlarımız..boya neki …benim yanar dönerli boya yapma işim neki….neler yapar nelerrr……neler yaptığını biz kadınlarda ve erkeklerde çok çok iyi biliyoruz…diyorum…boyası dökülen parmaklıklar aklıma geliyor şimdi..boyamalı onları tekrar diyorum…..