- 543 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUSUŞLARA SUSAMAK....*****
Yoruldum da duruldum..
Adam gibidir duruşum
Ne turnalar..., vurulmadım..
Kudurttu sözde
nazlar,yalan dolanlar
ama kudurmadım.
cevabım yok
susuşlara
aman aman öyle
iç yangını da yok
susamışlığa !!!!
***yaşanılıp giden yıllar da çalınan zamanlara neler yüklemedik ki ..
***bizim yaşamımız vardı ;kürediklerimiz de hep !!
***Aşk denilen marazi, illet şeye ; hayatlarının bütününü bağlayan kişilik hastalıklıdır !!
***Genç iken ve yaşlılıkta istekler hep aynı şeylerdir.. Ancak; öncelik sıralaması değişir !!
***İnsan sevgisi ile mücehhez olanlar; gam, keder içinde dahi olsalar kötülüklerden men edilenlerdir !!!
***Merada açan çiçekler; ne kadar müstesna olsalar da ,otların içinde ziyan olup giderler !!!
***Gönülden gönüllere giden yolların fotoğrafını çekemezsiniz !!
***Sevgi saksısında ;sevgiyi büyüten , düzenleyen özlemin torfudur ...
***Karşınızdakinin tercih ve önceliklerine müdahaleyi kendine hak görenler; refüze olmayı göze almalıdırlar .
***Satın alamazsın..Sipariş veremezsin.Rica,minnetle ve pazarlıkla sahip olamazsın. Tartamaz,ölçemezsin. Maskesi ,riyası,hilesi olmaz !! Olur denilse de kimse yutmaz...Hadi bulun..Bulun ... Bu nedir ? İşte bulmacanın çözümü ; SEVGİ !!!
***Aslında her uykuya dalış bir ölüm provasıdır..Sabah gözümüzü açmışsak yaşadığımızı anlarız. Ya açamazsak ? İşte ölüm !!!!
***sebebini ve nasıl olduğunu bilmeden;birinin hayatımıza girmesindeki hikmet; Allah’ın takdiridir..
***gökyüzüne el açıp seslice dilemekten ziyade; huşu içinde edeple yalvarmak daima tercih edilmelidir..
***Ahlakımız; güzel ve çirkinliklerin elekten geçirildiği süzgeçlerdir...
***Yaşadığımız şanssızlıklar,sıkıntı ve dertler şahsi eserlerimizdir !!!
***Hasat harman zamanı geldiğinde ; umduğunuzu değil ektiklerinizi götürürsünüz silonuza !!!
***bir çay içmeliyim demlice.. türk sanat müziği çalmalı ;kürekleri aheste çekilen mehtapları uyandırmadan..Gözlerin rengi geldiğinde akıla ; akşam hüzünlendiren.. ve son demlerinde ömrün nasıl geçerse geçsin diyen....güneş büyüsün,büyütelim varsın ben küçük kalayım ..
***Güneş’i, Ay’ı, en küçük Yıldız’ı hep varlar. Ama basınca karanlık veya aydınlanınca ortalık; bir bakmışsınız yok ,bir bakmışsınız var !!! İnsan da öyle işte, aslında hep var olacaklar..Ama burada,ama öte alemde..Sağlamdayız anlayacağınız !!!
***Kimi sünger çeker istemediklerinin üzerine ; bense önce astar sonra iki kat slikonlu boya.. Ne iyi oldu kaldılar boyanın altında valla billa !!! Değdi yorgunluğa !!
Tutulmak mı ?
Tutulmam
tutamazsınız da
İstemedikten sonra..
Tutuşmak mı
yok ya daha ne
çıramıyım ben be !!!
ben ebeyim
ebenizim
öyle iki de bir
diyorsunuz ya
" hay senin ebenin "
bir daha demeyin
yemin ederim
dokuz doğurttururum
çünkü ben ebenizim !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.