- 560 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Öjbelik, Hökkemlik bir de Terk-i Salat(a)lık
Kapının hemen önünde durmakta olan ve ayak sesleri de artık iyiden iyiye duyulan çoklu kriz beklentilerimiz var.
Bir.. başta ekonomik olmak üzere, siyasalı ile bütünselleşerek muhteşemleşecek(!) bir kriz...
Bir de garip durum var ama özellikle ekonomik kriz olanıa dair garibe !
Bu baştaki ilkleller, bunu engelleyecek kadar para çaldılar ya, cukkayı sağlam sanıyorlar.
Başta kara paracı Pkk ve diğer yeraltı baronlarıyla birlikte cukkladıkları bu paraların; açılım ortaklığı koaliyonu halinde birleştirildiğinde, epey bir zaman krize engel olmaya da yetecek sanıyorlar, bu paralarla..
Bir de bunu “uluslarararsı piyaslar”dan borsalardan, tahvil, repo gibi liberal ekonomik argüman alalamasıyla, yani sizin anlayacağınız; devlete yüksek faizle borç kakalaması (borç/faiz sarmal) şeklinde yapıyorlar..
Var ya şeytan işidir; tam uyanıklığın-kerizliği halidir !...
Otuz Mart Yerel seçimleri ve özelinde Ankara Büyükşehir belediye Başkanlığı seçimleri; ya AYM ya da AİHM’de iptal edilecek.. komplo teorisi bir olarak yazmış oluyorum...
O da olmadı AYM, Akpkk hakkkında çok ağır iddialarla soruşturma başlatarak kapatma kararına kadar varabilen bir süreç girişimde bulunacak.. bunu da komplo teorisi iki olarak yazmış oluyorum...
İhtimalite azalım ve çoğalım dönemleri olabilir. Ama bunlar buradan yıklıacaklar. Güncelleyerek tekrar yazmış oluyorum
Akpkk öyle veya böyle bölünecek ve küçülecek hem de kesinlikle !...
F+2K+2A (Feto, iki Kemal ve iki Abdullah.. burada Bahçeli’de iyi izlenmeli, çünkü sürpriz ve pleasedir.) formülü, kaldığı yerden devam ediyor, edecek.
Kimse bitti sanmasın.. bunu da üçüncü komplo teorisi olarak yazmış oluyorum.
Haşmetli bir belirleyeniyle birlikte elbete ve "hşm" konsonant yazımıyladır...
Nereden belli derseniz?
Abd son on veya onbeş gün içinde Akpkk ve lideri RTE’ye üç-dört kere ve de çok şiddetli höykürdü !..
Ses siyasi desibelitesine, üç tur bindirme haliyle bir höykürmedir, diyebiliyorum !
Zemin ise hala, "an" kavramıyla statik ve çok kaygandır !
Ortadoğu’daki "ya lelli" kıvırtmaları, yanında bizim "ağır hava" karşılama/halayı gibidir, öylellikle halt etsin !
Ve, bu bir kurgusal masal denemesidir.
Örneği mutlaka vardır.. yoksa ben denemiş oluyorum..
Masal masal matitis hani ve yani !
Ahmet Kutlu Ayyüce
07 Haziran 2014/18:25
YORUMLAR
Yeni Ulus veya Yeni Millet / New Nation or New Folks
"...madenciler, artık millet olmadığımız için yandılar, geziciler, hem bunun için yürüdüler ve hem de olmayan millet'ten temsiller verdiler..
***
Yeni millet, yeni ulus.. neo nation, new folks...
Üçüncü boyut çelişkinin en belirgin haliyle, bilinen iki boyuttan (temel ve asal çelişkiler birliğinden) payandalanarak; üçüncü boyuta evrildiği ve vucut bulduğu türü tespit oluyor.
Alıntı Yalçın Küçük hocadan, tarif/tanım- konum-durum bölümüne çok değerli tespitler yapmış..
Kavramlandırma çabalarıma önemli bir katkı oldu...
Zamansal boyut, mekansal tipoloji, uzamsal d/evrim.
***
Okumak için bknz : http://www.gazetevatanemek.com/index.php/yazarlar/yalcin-kucuk/item/11110-tasfiye-halinde-parti-cehepe.html
Göktürkmen tarafından 6/18/2014 11:52:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Okurken bazıları masal olsaydı keşke dedim yazdıklarınızın. Tepemizde dolaşıp duran kargalar ve karanlık masal olsa örneğin. Fakat aynı zamanda gerçek olsa da diye düşündüm bazı bölümleri yazının. Artık utanıp usansalar ülkemizin altını oyup bizleri yok saymaktan diye haykırdım var gücümle. Hoştu kutladım.
Göktürkmen
Birtengri bu ulusa ve devlete yardım inayet etsin...
İşimiz Allahlıktır...
Ümit kesmiyoruz.. esenlikle.