- 629 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
STRATEJİ
STRATEJİ 1
ermenistan Azerbaycan sınırına askeri yığınak yapıyor ve son sınır olaylarında çıkan sıcak çatınmada iki Azerbaycan Subayı Şehid olurken karşı taraftanda kayıplar yaşandı, ermenistanın farkında olmadığı bir durum var Azerbaycan ilk bağımsız yıllarındaki gibi zayıf ve güçsüz değil Türk Harp Okullarında eğitilip donatılan Azerbaycan ordusu savaşa hazır, ermenistan ise rusya ve irana güveniyor ve bu yüzden pervasız davranıyor, bu savaşa rusyanın dahil olması ise kendi iç barışı ve bütünlüğü için büyük bir tehdit, eski dönem kapandı artık, rusyanın her tarafına yayılan ve büyük bir nüfusa sahip olan bilinçli bir Müslüman Türk nüfusu ve dieğr Müslüman Milletler var artı rus ordusunda üst kademe dahil olmak üzere önemli kritik noktalarda etkin bir oranda bulunan Müslümanlar kesinlikle böyle bir savaşta kayıtsız kalamayacaklardır bu yüzden rusyanın bir da düşünmesini sağlayıp geri adım atmasına vesile olacaktlardırr, irana gelince sırf Türk Devletinin önünü kesme babında ermenistanla yaptığı bu şer ittifak süreci sonunda, parçalanma durumuyla karşı karşıya kalması kaçınılmazdır. Ki iran Islam Şiarının dışına çıkmıştır, takmış yüzüne Islam maskesini, Islam düşmanlığı yapmakta ısrar etmektedir; Dünya çapında Müslüman Halkların güvenliği için her ortamda gizli ve aşikâr mücadele veren Devleti Ebed Müddet’in, defaatle iran yönetimini gittiği yolun yanlışlığı konusunda aklı selime davet etmesi, iran yönetimi üzerinde etkili olmamıştır, bunun müsebbibleri ise mollalar içinde ve iran derin devletinde etkin olan kozmik isfahan yahudileri sebep olmuştur, iran devleti içinde bulunan bu kesim görünüşte emperyalizm karşıtı olsada gerçekte ise fikirsel anlamda Islam Dinini yahudileştirme vazifesini icra etmenin yanısıra, fiziksel anlamda Osmanlı sonrası ortaya çıkan devletlerin Devleti Ebed Müddet’in etrafında tekrar toparlanarak eski misyonuna dönmesini engellemektir.
STRATEJİ 2
İçimizde halen iran merkezli uzantılar var, kimisi emperyalizm karşıtlığından kimileride kayıp on ikinci imamın irandan çıkacağı inancından, kimilerininde İSLAM Dünyasında yaşanan istilalar ve travmalardan dolayı, iranın birleşik devletler, israil ve batı dünyasına göz boyama anlamında kafa tutuyor görünmesi aldatıcılığı vesilesiyle iranı, bir kurtarıcı yada kahraman görmesinden dolayıı gönüllü olarak irana uzantılık yapmaktadırlar. Bu fikri yanılgıya düşenler , bu kaotik ve emperyalizmin coğrafyamıza yönelik dehşetli saldırılar yaptığı günümüzde, iranı kendileri için bir kurtarıcı olarak görmektedirler. Lâkin olayların tüm boyutlarıyla incelenmemesi, gerçeğin ortaya çıkmasını engellemektedir. Birleşik devletler ve müttefiklerinin Afganistan ve Irak,ı işgalleri bu iki ülkede iranın elini kuvvetlendirmiştir, dünya kamuoyunun nükleer santral yapımından dolayı irana yaptığı baskılarda brezilyayı yanına alarak , İstanbul da irana destek veren ve yalnız bırakmayan Türkiyeye karşı hasmane tavırlar sergileyen iran, terör örgütüne bana dokunma fakat Türkiyeye karşı her türlü desteği sağlarım mantığından vazgeçmiş değildir, suriyedeki olayların bu şekle varmasından önce, Türkiyenin geçiş sürecinin kansız sonuçlanması tekliflerine kapalı duran iran devleti, suriyedeki olaylarda bizzat devrim muhafızlarıyla müdahil olarak iç savaşın bu şekle evrilmesinde baş aktör olarak ; İslam Dünyasında derin mezhebi bir ayrılığı körüklemiştir, Türkiyenin güney doğusunun doğusunda yıllardır global güçlerle birlikte terör örgütüne destek veren iran, bünyesinde kendi pers faşizmine karşı olan Kürtlerede tıpkı işgal ettiği Güney Azerbaycan Türklerine olduğu gibi ağır baskılar uygulamaktadır, vinçlerde Kürt gençlerini idam eden iran, Türkiyeye yönelik ise terör örgütünü destekleyerek örgütün içindeki insanlara zerdüşlüğün propagandasını yapmaktadır; Bu planıyla Müslüman Türkle Müslüman Kürt’ün en büyük bağı olan İSLAM’a karşı savaş açan iran, bölgede bir tampon bölge oluşturarak Anadolu ile Güney Azerbaycan arasında israilvari bir devletin kurulması yönünde, böyük israil projesine bilinçli olarak hizmet etmektedir;hemde Müslüman Türklerle Müslüman Kürtlerin arasına kan girmesine ayrılık girmesine sebep olarak; Yavuz Sultan Selim Han ile Şah İsmail arasında geçen tarihi olayları her vakit Anadoluya karşı bir iç karışıklık fitnesi olarak değerlendiren ve Anadoluda Sunni Alevi karışıklığı çıkması için fitneden geri dönmeyen iran, işgal altında bulundurduğu Güney Azerbaycan bölgesinde ise Kızılbaş Türkmenlerine karşı pers şiasının boyunduruğunu kullanarak Safevi Şiasına karşı derin bir savaş açmıştır; Güney Azerbaycandaki Türkmen Kızılbaşlarına karşı aşırı baskı uygulayan iran pers faşizmi, kırk milyon nüfusa ulaşan Azerbaycan Türklerinin kendi ana dillerini kullanmalarına izin vermemekle birlikte, yüz elli bin nüfusa sahip iran Ermenilerinin ana dillerinde eğitim yapmalarına ve yine akademik bazda ermenilerin ana dillerinde yüksek öğretimde eğitim yapmalarına asla karışmamaktadır ve bilakis desteklemektedir. Şu an iran hapishanelerinde sırf ana dillerini konuştukları için bir çok Azerbaycan Türkü cezalandırılmaktadır. Anadoluyu bir fesat yuvasına döndürme çabalarıyla gezi eylemlerinde de, faaliyet aşamasında bulunan iran ajanlarının yakalandığı tespit edilmiştir ve ayrıca iran Türkiyedeki Alevilerle alakası olmayan insanları Alevilik adı altında Kum şehrine götürerek mollalardan eğitim aldırıp tekrar finanse ederek ülkemize gönderdiği gazetelerde yer almıştır.. Yukarıda da değindiğimiz gibi kendi bünyesinde bulunan Kızılbaş Türkmenlerini etkisiz hale getiren ve onların üzerlerinde aşırı derecede baskı kuran iran utanmadan ve arlanmadan Anadoluda yaşayan Alevilerin hamisi olma çabasındadır; Asla Türkmen Aleviliğine tahammül edemeyen iran kesin bir şekilde de İslamla alaka göstermeyen faaliyetler içinde bulunmaktadır. Müslüman maskesi ve emperyalizm karşıtlığı maskeleriyle coğrafyamız insanının gözünü boyayan iran aynı zamanda geçtiğimiz yıl Azerbaycan sınırına devasa boyutta duvar örerek ve Azerbaycanla ermenistan arasındaki savaşta ermenilerden yana tavır alarak her anlamda Müslüman Türke düşmanlığını ispat etmiştir ki Azerbaycan ağırlıklı olarak şia olmasına karşın iran, sırf Türk düşmanlığı nedeniyle her ortamda ermenistanı desteklemekden geri durmamıştır. Birleşik devletler ve müttefiklerinin ırakı işgal sonrası ve afganistandaki işgalleri sonrası yukarıda da değindiğimiz gibi iranın önünü açmıştır ve gerek Sunni yada gerek Alevi olsun Türk Devleti ve Milletine karşı ve özellikle Safavi Aleviliğine karşı savaş açan iran, göründüğü gibi de asla Şia’nın temsilcisi değildir sebebi ise, her daim düşman görünse de israil ile devamlı surette gizli bir müttefiklik sergilemektedir ve İslam adı altında yaptığı yanlış uygulamalardan dolayı da dünya kamuoyunda İslam’ın yanlış tanıtılması rolünü oynamaktadır.
İranın tek derdi İslam Orduları tarafından ortadan kaldırılan pers devletlerinin intikamını Müslümanlardan almaktır. Ve iran tarihi boyunca Müslüman olmayan bir ülke ile savaşmamıştır. Tarih boyunca iran her vakit yıkılan pers devletlerinin tekrar kurulması için her türlü kılığa girmiştir.
Ve; Bizler de şunu gayet iyi biliyoruz ve iranında bunu gayet iyi bilmesi gerekmektedir ki; Biz ki Alevisiyle Sunnisiyle Necip Müslüman Türk Milletiyiz; Yavuzda bizim Şah’da bizim.
Her zaman her yerde
tek yürek
Milleti Necip’e
kıyam gerek
İçte ve dışta,
şehirde ve dağda
Başlasın çakal avı
Her daim her yerde
Dosta güven düşmana dehşet
Devleti Ebed Müddet.
Erzurumlu Hayrettin KIZILOĞLU
(KIZILOĞUZ BEYİ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.