- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bEn bİr dElİyİm
bazen için için kaynasanda kişi kendini deliliğe vurdurur,çünki çektiği düşündüğü yenir yutulur ve kaldırılır yük değildirı kişilerin kaldırabileceği yük değildir o nedenle kişiler bu yöntemi uygular,aslında bu geçici bir unutma oyalama taktiği gibidir,bilerek insan deli olmak ister,asıl delirmek ta can damarına tak ettiği andır işte deliliğin tak ettiği andır..
bizim yapıdaki insanların can damarı en can alıcı noktası en değerli maneviyatlarıdır,namus,vatan bayrak misali..
o nedenden,dirki kişiler en çok sevdiklerine zarar vermişlerdir..işte en korkulacak kişilik onlardır,ne kadar uysal olursa olsun..
cinnetler cinayetler bu nedenlerden olmaktadır..
ve bazen yapmacık delilikler vardır adı üstünde yapmacıktır..
ben şahsım aslında çeneden fazla konuşandan izahı tekrar tekrar yapıp gereksiz konuşandan asla hoşlanmam,lakin karşındaki kim olursa olsun saygı göstermek adetimizdir,bu huyumuda beğenirim çünki öfke kişilere geri dönülmez zararlar verebiliyor..
vesselam yazılacak dokununulacak çok şey varda..en iyisi,mi tek bir kelamla bitireyim banamı kaldı dünyayı düzeltmek..
yanii ben zırrrr delüyüm işte bu kadar :))
ben aliyim ::)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.