- 473 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
iletişim..71
Konu iletişim olunca, pek çok konuda insan kendini çaresiz hissedebiliyor. Nasıl davranmak gerek,insanlar ne bekliyor, onların düşüncesi ne, hangi adım atmak doğru olur?kadınlar biraz saf ve garantiçidirler. Eğer bir türlü sonuca ulaşmayan bir arkadaşlığımız varsa, karşınızdaki kadının muhtemelen bizin duygularınızla ilgili şüphesi vardır. biz onu yakın bir arkadaş gibi mi görüyoruz, yoksa onu kadın olarak çekici güzel buluyoruz; buna kara karar vermeniz gerekir ona güzel sözler söyleyerek iltifat etmek yerine natürel olarak, koşa koşa yanına gitmeliyiz, uzun zaman onun yan yana kalmalıyız, birlikte yaptığımız şeylerden sıkıl mamalıyız, sohbetleriniz suskun geçmemeli.onun hakkında bilgi sahibi olmalıyız onu tanımalı ve fikirlerine saygı duyup özgür bırakmalıyız,zira sahiplenmek onu prangalamak anlımına gelir,ona değer verdiğimizi vahdetivücut dili ile ve sözlerimizle davranış biçimiyle ispat etmek ve onunda kendine has bir karakteri olduğunu kabul etmeliyiz,belkide o ikizler burcunu klasik özelliklerini taşıyordur , geriye bir tek bizim duygularımızı ifade etmek kalmıştır. her zaman ilk adımı erkekler atmalıdır .bu ilişkinin akıbeti ne olacak diye düşünmeyiz eğer düşünüyorsak zaten özünü kaybetmiş ilişkidir?
bizimle iletişimi sadece çıkar içinse adı ne olursa olsun anlamsız ve zaman kaybıdır bence,nereden bileceğiz sorusu aklımıza gelebilir , bu sorunun cevabını en iyi yine biz bilecegizz çünkü ilişkiyi değerlendirebilecek olan yine onu yaşayandır.
Ancak ufak birkaç ipucu vermek gerekirse; sizinle beraber olduktan sonra uzun süre sizi aramıyorsa, biraz kuşkulanma mız gerekir.
Sürekli kaçak yerlerde görüşüyorsanız ve sadece buluşacağınız günlerde arıyorsa, ciddi bir ilişki içinde olduğunuzu söylemek bir zor olacak.
ilk buluşmalar genellikle zor ve sancılıdır. Aslında doğal haliniz her zaman en iyi olandır ancak bazı detayları da aklınızda tutun. Mesela yemek boyunca bütün hayat hikayenizi anlatmayın. Biraz gizemli kalmak, her insan için önemlidir.İlk buluşmada ne çok sert, çok sulu olmamak elbette önemlidir. Dozunu ve seviyemizi korumalıyız! bizim sadece cinsellik aradığımızı düşündürmeyecek kadar ciddi ama birlikte olduğumuzda natürel olduğumuzu güvenilecek bir birey olduğumuzu hissettirmeliyiz ki sıkılmayacağı ve eğleneceği biri olduğumuzu düşünerek keyifli bir ilişki olmalı ve güvenle huzurla yanında dik durabilmelidir.
Her ne kadar ilişki sorunlarının cevabı var gibi dursa da; aslında her ilişki kendine has ve özeldir. Bir ilişkinin içine girdiğinizde tüm duyguları doya doya yaşamak ve keyif almak gereklidir. Ancak ciddi ve birlikte uzun ve soluksuz kayıtsız şartsız bir ilişki beklentisi içindeysek, mutlaka ilişkimize uzaktan bakıp genel düşünüp kişisel uygulama yapmalıyız.
Nasıl görünüyor? bizim olmayan bir ilişkiyi oldurmaya mı çalışıyoruz? Aslında ideallerinize uygun olmayan birimi? sevdiğiniz için onu kalıba sokmaya mı uğraşıyoruz?
Bütün bunları dışarıdan başkalarının gözü ile ilişkimize bakıyor gibi bakarak gözlemleyebiliriz, bizim için en doğru olan yol budur ki ben o sen değil biz olabilelim.
Unutmayalım ki ; bütün beklentiler hayal kırıklıklarının habercisidir. Sevmek istiyorsanız, sonuna kadar sevin ve bunun keyfini yaşayın. Ancak beklentiyle severseniz, yine üzülen bizler oluruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.