ADINI SEN KOY..
ADINI SEN KOY..Çook sıkılıyorum bazen insanlardan.(Hatta,özgeçmişimi yazdığımı düşünüp de,eleştirenlerden)Oysa,her bir şeyi önce alacakaranlıkta,kazanıma koyar da,öyle devşiririm ben..Mesela yalaka insanları sevmem..Ne yapayım??hep doğruyu söyle diyen babamdan bile bu öğretisinden dolayı az dayak yemedim ben..Lakin-kibar adamdı-kızı gün gelir mahalleyi yakacak kadar birilerine kibriti çaktırsa da,iş dönüp dolaşıp ona patlardı..Mahallelinin gönlü olsun diye döverdi de..Lakin neresine vursam da acımasa diye döverdi işte…İki üniversite bitiren adamın da dövmesi bu kadar işte…Dürüst bir insan olabilmemi babama borçluyum aslında..Onu fark ettim..Mesela parayı da sevmem..O,hep iyi ve müsait işlerde çalışırken bunu hiç yapmadı..Korkak tavşan değildi..Kısa vadede namuslu olup da,uzun vadede namussuz olanlardan da olmayı tercih etmedi..Deli desinler de hırsız demesinler derdi..Hiç pişmanlıkları olmadı bu yüzden,annem ona bu gibi konularda çook kızarken..Annem desen:Çok konuşursan-boş konuştuğunda-dinlemez hiçbir zaman…Onlar iyi bir çiftti denge dengeye- olan bana oldu işte..Niye yazdım??bazen aklınıza gelen-sadece de size fark ettirilmeyen –hiçbir değer ,aslında değerli olmayabilir..O yüzden de binip gidebilirim ben , karpuz kabuğundan gemilerime:))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.