- 601 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TELEFONUN TELLERİ ...SEVDANIN HALLERİ ****...
Allah vermiş vereceğini
Sen git değiştir
Gözlerinin rengini
olacak iş mi yani ...
****
Küfür etmeliyim
bu gün
gelmişine
geçmişine
yetmez ki yine
küfür etmeliyim
geleceğine de
Oh be !!!
***
Benim hasretim
çok uluslu
çoklu ..
Ne olacak
halim
her yanı
boklu !!!
**
Karagöz’ün
Gözü kara ...
Ya
Hacivat
neden
salaka !!!!
*****
Gündüz
Düz
günde...
Bir de
var
öğle !!!
işte öyle ....
Ya sen
nerede !!!
****
Ateş yanar
harıl harıl
ocakta...
Ayısı
kedisi uyur
mışıl mışıl
kıyısın da !!!
**** Şu elektrik alma verme işi çıkalı; santralımı,trafomu,jenaratörümü kapattım !!!
**** Kuş seslerini vurdu geçti kurşunların sesi !!! Hay sizin tetik tutan ellerinizi !!!
**** Trafom patladı içimde ... Aman ne gerek var artık jenaratöre !!!
**** Umutlarımı kaybettim !! Bulanların insaniyet namına haber vermeleri ilanen duyurulur. Not; Ödüllendirilecektir !!!
**** " Körün taşı !!! "... Savulun !! Attı yine taşı.. Kimin yarılır ; kim bilir başı !!!
**** Kimsenin tavuğuna kıştt, köpeğine oştt demedik.. Benim zorum piyasada ki çakallarla.. Onları ne dersek kovarız ki !!!
**** Rulo tuvalet kağıdı tüketimi gittikçe azalmakta ... Çünkü toplum da kıç yalayıcılar her gün artmakta !!!
**** " GÖZÜ KARA DELİKANLI !! "... Hadi oradan be !!! Çıkar siyah güneş güzlüğünü de bak bakalım etrafına; kara mı, beyaz mı !!!!!
**** Sevdama katılım payı ödemene gerek yok...Hat senin, konuşmak ta sınırsız !!! ALOOO !!!!
**** " Altın gibi insandır !!"... O mu ? Altın suyuna batırıp çıkarmışlardır.. Aldanmayın !!!
**** " Yürü.. İşine git be !!! " ... Lafa bak ya... Adam zaten işine gidiyordu !!
**** "Yürü be .. İşine bak !! "... Adem zaten kaç gündür iş arıyor !!!
**** Vaktinde kalkamamak endişesi ile ; " uyanamam diye uyumadım !!" diyerek kendini alarmda tutan insanlar var..
**** Millet sakal bırakır vecibesi gereği ve sözü dinlensin diye !! Ben ise; kıyak geçmek için sineklere !!!
**** Vermiş Allah; üç beş !!! Hala bağırıyor " Yetmez !! Ver Allah’ım ver daha !!" diye .. Ne aç göz be !!! Toprağa dikmiş gözünü belli ki !!
Cemre düştü
üç kere...
kaldıran olmadı!!!
"düşenin dostu olmaz "
diye
öğretilmişti
bir kere !!!
**** Ahı bir kere alırsan; bunu (ah, ah !! ) ’ların la ödersin!!!
**** Sevinçler;bir kin ve öç gibi saçılmasın etrafa mermiler de !!!!
**** " Gözü karalık" ; haklı davanız da vazgeçilmeziniz, haksızlıkta ise kuyruğunuzu toplamanız olmalıdır !!!!
**** "Boşşş verrr !!"... Bu ifadeyi " HASTİRRRR !!!" ünlemi ile pekiştirirseniz; daha çok keyiflenir,rahatlarsınız !’!!!
**** Yaşamın neyini yaşadım ki !!! Bilmem nasıl ölünür !! Ölürsem acılarınız büyür !! Sadece yokluğum miras kalır !!!
**** Kolaydır kurtulmak rüyadaki kabustan.. Uyanırsın geçer gider.Peki uyanıkken yaşadığın kabuslardan nasıl kurtulacak !!!
**** Bedava ; belki de ucuz yoldan geldik Dünya’ya... Peki; Yaşamak neden böyle müşkül ve pahallı ya !!!
Köşesine çekildi ;
kadehi elinde
erkenden ..
Doldurdu
umutlarını
mahcup ve çekingen
gönül şişesinden ..
Sen kaderim
Yazım benim
Yaşadım her şeyi
Alıştım
Saadetine
Bilmeni isterim..
**-**
Yanlış
kayıt etmişim
numaranı
rehberime
nasıl olduysa ...
Ne zaman
özlesem
çevirsem numaranı
başka
bir kadın
sesi çıkıyor
karşıma...
****
Etrafım duvarlarla
çevrili ;
duvarda
çerçeveler...
çerçeveler de
hep sen...
beni
çevirip
çerçevelemekteler !!
*** Seni üzmemek için uzak tuttum ağlamayı kendimden..Onun için hep çocuksu kaldı sevdana yüreğim !!!!
*** Süremedik belki hayatı şiir gibi; ama yazdık değil mi !!! yıllar sonrası hala gülümsemek yanaklarımızda ikamet ediyorsa; sen ve ben iyi birer ev sahibiyizdir !!!!!
*** Gittin !!! Yalnızlıklara mahkum ettin ...İyi ki anılarını saklamışım !!!!. Yenileyemedim bir türlü sevdaları.. Ben yenildim.Hep kaldım esirin !!
*** Bakma öyle öksüz ..Yeniler yüreğin daha nice aşkları gün gele !! Kendin gibi bak ; görsünler bir kere bakışlarını hele !!!
*** Gözlerin de mavisi var özgürlüğün !!!
*** Sürgün yesin gözyaşlarım !!!
*** Geçmiyor günüm... Çünkü bitti bestesi gönlümün !!!
*** Yüreğim de bir gümbürtü.. Koy kulağını üstüne; duy nasıl atıyor küt küt !!!
*** Gözlerin.. Kara,kirli; is pas duman gibi.. Sardı bak mavi gökleri !!!
*** Çaresi kalmadı artık.. Mecburum hasretini hançerlemeye !!!!
*** Telefon tellerine mahkum kaldı hasretlikler !! Asılı durur sevdalı yürekler !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.