- 597 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanlık..
Bazı günler öylesine gülüyorum ki....
Yazılanları okuduğunuzda karşınızdakinin iyi niyetle mi,Bencil mi, Küstah mı ya da kendisi yaptığında aynı işi yarabbi şükür başkası yaptığında tu kaka :) İşte buna katıla katıla gülüyorum.Hele hele de bu yazımlar kültürlü mantıklı kişilerden çıkmaz.Cahil ve ne yaptığının neler yaptığının farkında bile olmayan hep bana hep bana diyen bencil kimliklerin işidir.Okursunuz kinini nefretini görürsünüz ve dersiniz ki bekleneni yapıyor demek ki yanılmamışım.Birde megaloman yanınız kendi kendinize konuşur karşı için şunu der;büyü de gel..:)
.....Ahhhh insanoğlunun aptal yönü.Ahh insanoğlunun bizans oyunlarını iftiharla yapan yönü..Ateş olsanız cürmünüz kadar yer yakarsınız.Hele helede sizleri bir yudumda yutacak güçlü kimliklere savaş açmayacaksınız.Kendinizi yapayalnız buluverirsiniz?
İnsanın bin bir türlü hali bu...Toplum arasında kendini bambaşka tanıtıp özünde süper yalancı bir hanımı hem sildim hem yazımlarımla açıkladım.Bu hanım hala arkamdan özellikle beni tanıyanlara beni kötülemekte..Hala kıskançlığını yenememiş bana karşı:)) Sende büyüde gel can tanem..Yaşlarınız maşallah kemale ermiş ama ne yazık ki aklınız kıt mı kıt...:)Birde hayatınıza kabul etmediğiniz beylerin sizinle uğraşması yok mu tam komedi.Bir aynaya bakacaksınız siz kim ben kim....Sahtekarlıklarınız,yalanlarınız kaç kadının canını yakmış adınızla anlatılıyorsunuz:))..Di mi ya biz kadınlar aramızda konuşuyoruz..:) Bu durumda ki kadın ve erkekler gülme konumuz:)
Dedim ya bazı günler gülümsetiyorlar beni hallerinde ki cahilliklerine basiretsizliklerine ve diyorlar ki o yazımların altındaki gerçekte....Sen güçlüsün biz senden korkuyoruz ama yazalım ki belki korkarsın :)) Yapmayın ya ? Basın damarıma damarımada bakalım ne hale geleceksiniz görün.Vicdan yaptığım konularda söke söke alırım hakkımı size bıraktığım?
Kiimliklerini gizleyerek sayfalar açıp ulaşma çabalarınızsa ayrı bir komedi...Zeki bir insan hemen yazım tarzından kim kimdir anlar:)) Geçende bir dostum kendi kimliği ile açtığı sayfasında ben daha isime falan bakmadan hoş geldin dostum dedim..
Ne olur benle uğraşmayın ve sizleri kovalamışsam hayatımdan yeniden hayatıma gelmeye çabalamayın ya da ulaşamadığınız da yalan yanlış sözlerle çevre yapmaya bakmayın.O denli tepemi attırırsanız kapınızı bir gün çalarım sizin gerçek yüzlerinizi hani ortalıkta hanımcığı ev kadını eşi oynayan yüzlerinizi ispatları ile dökerim.Beyler bu sözüm sizlere de...Oturun oturduğunuz yerde sizlere bahşettiğim onurlu yaşamı becerebildiğinizce yaşamaya bakın olur mu...
....Ve..:)))
Ha bire de beni anıp benden prim yapmaya bakmayın kendinizi küçültüyorsunuz.Ha siz zaten küçük olmasanız benim yanımda yer alıyor olurdunuz.Bunu da üzerine basa basa söylüyorum....
.......................................................................SEVGİLERİMLE
............................................................................................EMA
YORUMLAR
Sohbet tarzında yazılmış bir yazı gibi.
Ama zaman zaman sert eleştiriler ve göndermeler kendini epey gösteriyor.
Ben yazıyı okurken zevk aldım nedense, belki de içtenlikle yazıldığındandır.
İçeriğe yorum yapmak haddim değil! İnsanların yaşantıları farklı olduğundan bakış açıları da faklıdır. Saygı duymak gerekir.
Ne yalan söyleyeyim, bu yorumu da korka korka yaptım. Sert üslubunuzdan payımı almam umarım. Saygılarımla...
KARDELEN'NİNİM
Romantik_Haydut
Ama cevabınız kültürlü ve olgun bir insan olduğunuzu gösterdi yeteri kadar.
Saygılarımla...
KARDELEN'NİNİM
Sevgili Ema.
Eğer kabul edersen sana birkaç ağabeyi nasihatında bulunacağım:
1- Her birimizin hayatında bizlerle uğraşan, ortada bir sebep yokken ya da varken bize çamur gibi yapışan insanlar olmuştur ve olacaktır. Yazdığımız her üç yazının ikisini bu gibi insanları anlatmaya ayırırsak artık fikirlerimiz körelir. Zamanla başka hiç bir konuda yazamaz hale geliriz. Oysa bizler karınca kararınca da olsa şair ve yazar olarak zikrediliyoruz bu alemde.
2- Deşifre ettiğin ya da sildim dediğin insanlar hakkında bu kadar çok yazı yazmakla aslında onlara ne kadar büyük bir iyilik yapıyorsun farkında mısın? Reklem sektörünün altın kuralı nedir: '' Anti reklem da bir reklamdır'' Çok iyi bilirim bir zamanlar bir deterjan firması yanlış bir yol izleyerek rakibi olduğu detarjan firmasının ürünlerindeki mavi boncukların aslında taş olduğunu iddia ederek onun satışlarının azalmasını sağlamaya çalışmıştı ama tam tersi olmuş, millet sırf meraktan o kötülenen ürüne yönelmişti. Şimdi sen de bunu yapıyorsun işte. Millette merak uyandırarak bahsetiğin kişiye ya da kişilere yönelmelerine vesile oluyorsun. Maalesef aynı hatayı ben de yaptım.
Hatunun biri aleyhinde yazı yazdım, hatunun okuyucu kitlesinde bir anda patlama yaşandı.
3- Hayatı ve yaşamayı seven bir insansın. Hayat dediğin ise bir tesbihtir. Bazen çekersin, bazen sallarsın. Bence salla gitsin.
4- Suriyeliler gibi herkesi ilgilendiren ve toplumsal duyarlılığa davet eden yazıların var. Bence işte tarzın bu olmalı. Bize her hırlayan için kucağımıza bir taş almaya kalksak memlekette taş kalmaz.
Selam ve sevgilerimle can dostum.
sami biberoğulları tarafından 5/22/2014 1:40:45 PM zamanında düzenlenmiştir.