- 1036 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
17. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması sonuçları ve Ödül Törenleri..
’ Okuma Seferberliği ’ne doğrudan yüzde yüz katkı sağlamak için ’ Türkiye Okuyor ’ söylemiyle başlatılan kampanyaya; ’ OKUYAR ’ diyerek Şebinkarahisar Kütküt Köprübaşı’ında proje çalışması olarak özenle hazırlanan Türkiye Sevdası’na KAYNAK oluşturmak adına Türkiye genelinde geleneksel biçimde tertiplenen Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışmasına odaklanan ilgi yoğunluğuna; Şebingülü sunumlarımızla, şiir yüklü duygularla, Şebinkarahisar Sevdası ile teşekkür ediyoruz..
’ 17. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ’ haberi; 28 Şubat - 23 Nisan 2014 tarihleri arasında en az 70 milyon sanatsever şiir müzik beste yorum hayranımıza iletildi..
Türkiye Sevdası projemize kaynak oluşturmak için gösterdiğimiz yoğun gayretler; süper verimli sonuçlara vesile oluyor..Çok mutluyuz..
Yarışma’nın Ödül Töreni; 21. Şebinkarahisar Turizm ve Kültür Şenlikleri kapsamında Şebinkale Şiir Şenlikleri içinde 19 Mayıs 2014 günü başlatıldı.
Göreleli Şairler Şiir Yorumcuları ve Yazarlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı; Şair, Yazar, Nihat Çelik’in kazandığı, Hikmet Okuyar Şiire Sevgi Şaire Saygı Ödülü; Sabah Kahvaltısı ve Şiir Türkiye Sevdası Şebingülü Dostları Şiir Dinletisi sonrasında Jüri Başkan Yardımcısı, Şair, Şiir Yorumcusu , Bestekar, Slov Sanatçısı Karşıyakalı Nihal Topsakal tarafından Şebinkarahisar Cumhuriyet Meydanı ile Şebinkarahisar Atatürk Evi ve Müzesi yakınlarında verildi..
Başkan Nihat Çelik’e; Ödül Serlevhası ile birlikte; 1 Adet Karadeniz Sevdası, 1 Adet Şair Kalemi ve 1 Dürüm de Şebincevizli Dut Pestili armağan edildi.
.
Düğün Dernek Etkinlikleri Organizatörü, Tekışık Kültür Merkezi Elemanı, Yöre Sanatçısı Uğur Çakın’ın kazandığı, ’ 2014, ’ Hikmet Okuyar Şiire Sevgi Şaire Saygı Ödülü, ’ 20 Mayıs 2014 günü Şebinkarahisar Tekışık Kültür Merkezi’nde verildi..
Çakın’a; ödül serlevhası ile birlikte 1 Adet Karadeniz Sevdası, 1 Adet Şair Kalemi hediye edildi.
Şebinkarahisarlılar Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Şebingülü Dostu Av. Hakan Özbay’ın kazandığı ödül de; yine 20.05.2014 günü Şebinkarahisar İstanbul yol güzergahında Şebinkarahisarlı STK temsilcileri ve 19 Mayıs Dostları Şebinkarahisar Sevdası hayranları huzurunda Şebinkarahisarlılar Danışma Meclisi Üyesi Sipahili Süper Muhtar Bilal Özdemir ile Dernek Yöneticisi Kaval ve Kemençe Sanatçsı Yöre Türküleri Yorumcusu Gürsel Ekinci tarafından verildi.
Ödül Şeref serlevhası ile birlikte 1 Ader Karadeniz Sevdası, 1 Paket Mevlana Şekeri hediye edildi..
17. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması sonuçları ile irtibatlı tüm sanatsever Türkiye Sevdası dostlarına Şebingülü Dostu Canlara daha üstün başarılar, daha kısmetli ödüller diliyoruz..
2014, 17. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması sonuçları bir kez daha duyulsun istiyoruz.
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
............
2014, Hikmet Okuyar Şebingülü Dostu Ödülü
kazananlar :
*
Cavahir Qaragızı
Elif Keskin
Gülnare Asgarzade
Merve Kibargül
M. Nihat Malkoç
Ömriye Karataş
Safiye Samyeli
Serap Ertence
Şengül Yıldırım
*
2014, Hikmet Okuyar Şiire Sevgi Şaire Saygı Ödülü
kazananlar :
*
Erol Eraslan
Fatma Erdem Yamak
Fuat Ertuğrul
Gülşah Dilbirliği
Av. Hakan Özbay
Müzeyyen Keskin,
Ömer Faruk Yeğen,
M. Sadık Medin
Mübeccel Üsküdar,
Nihat Çelik,
Serpil Kaya,
Sena Morkal,
Uğur Çakın
*
2014, Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü
kazananlar :
*
Ayşegül Aşkım Karagöz
Bekir Akbulut
Emin Çelimli
Gülşen Sarıoğu
İsmail Türkmen
Kadir Kaya
Kadir Yeter
Nazan Naz
Sedai - Fedai Kavrik
Yurdagül Özay
Zeki Akdoğan
...............
*
2014, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü
kazananlar :
*
’’ VAN GÜZELLEMESİ ’’ isimli ŞİİRİ ile ADANALI Harika UFUK,
’’ MUĞLA ’’ isimli ŞİİRİ ile NEVŞEHİRLİ Dr. Nedim UÇAR,
’’ EDİRNE’YE SELAM ’’ isimli ŞİİRİ ile EMİRDAĞLI Rabia BARIŞ,
’’ AĞRI GÜZELLEMESİ ’’ isimli ŞİİRİ ile NEVŞEHİRLİ Sadi TELTİK,
’’ MUHTEŞEM BALIKESİR ’’ isimli ŞİİRİ ile BAYBURTLU Tarık TORUN,
Özellikleri ve Güzellikleriyle İllerimiz ve İlçeleri Konulu Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması sonunda yapılan değerlendirmede : 2014, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazanmıştır.
.....
Yarışmaya ilgi duyanlara, katılanlara ve ödül kazananlara; 21. Şebinkarahisar Turizm Kültür Etkinlikleri kapsamında; 7 Gün 7 Gece Şebinkale Şiir Etkinlikleri içinde teşekkür ediyoruz..
2014, ’ 17. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ’ ve Türkiye Sevdası / Hikmet Okuyar ile irtibatlı canlarla; uygun zemin ve zamanlarda; ödül törenleri, tanıtımlar, karma sergiler, imza günleri, şiir sohbetleri ve ’ Okuyar Şiir Akşamları ’ tertiplemeye devam edeceğiz..
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
20 Mayıs 2014, SAKARYA
.....