- 759 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNLÜNÜ KAPTIRAN... EMRİNE KATLANIR
GÖNLÜNÜ KAPTIRAN... EMRİNE KATLANIR
Merhaba gönül dostlarım. Saygılar, selamlar sunarken konuyla ilgili duygularımı paylaşmak istiyorum. Atalarımızın gülünü seven dikenine katlanır dediği gibi bende gönlünü sevdiğine kaptıran onu mutlu edebilmek için arzu ve isteklerine katlanır diyorum. Her ne kadar hayat müşterektir denilse de aşkta galip gelen taraf genelde bayanlar oluyor. Biz erkeklerin zayıf damarı bulunduğu sürece kadınların fendi erkeklerini yendi diyeceğiz.
Saygıyla, hoşgörüyle başlayan sevgi sıcaklığıyla tüm damarları abluka altına alıyor. Sevdiğiyle veya etkilendiği biriyle ilk defa karşılaşıp göz göze gelince bedendeki elektriklenme aşkın deryasına yol almamıza vesile oluyor. Gönül ruhumuzla birlikte hareket edince yaşam sürecinde hayatının kadınını bulduğu andan itibaren güvendiği taktirde emir ve isteklerine uyabiliyor.
Kalbimizin heyecanla atışı bazen elimizi ayağımıza dolandırabilir. Her konuda dikkatli olmalıyız. Emin adımlarla aşkın deryasından sevdiğimiz güzel insana yol alırken arada engellerinde olabileceğini hesaba katmamız lazım. Sen her ne kadar gönlünü sevdiğine kaptırsan bile aşkının cevapsız kalma ihtimalini de göz ardı etmemek lazım. Değilse hayal kırıklığı yaşanabilir.
Güzelliğe ve maddi yetine güvenenler şunu bilsinler ki oda misafirdir. Aynaya her gün baktığın zaman yaşlandığını pek fark edemezsin. Ara sıra bakıp resim çekildiğinde değişimi kolayca algılamış olursun. Bütçenin gelir kaynakları kuruduğu andan itibaren iflas bayrağını çekmeye hazırlanırsın. Ne acıdır ki varlık içinde yüzerken yokluğun pençesinden kurtulamamak.
Gizli aşk şiirimde aşk akışının oluşumunu ortaya koymaya çalıştım. Her kişi sevdiği insandan aynı ilgiyi duymak ister. Maalesef eğitimden, kültürden yoksun insanlar kaba kuvvetle , maddiyat ile kendilerini sevdireceklerini sanırlar. Oysa parayla saadet olmaz şarkısını buna benzer türküleri çocuk yaşımda işitmeye başlamıştım. Teknolojinin yaygın döneminde aşkı yaşamak bence daha farklı . İnternet sayesinde eşin olacak kişiyle diyaloğun sürüyor.
Geçmiş zamanları atalarımızın anlattığıyla göz önüne getirdiğimiz zaman eşini gerdek gecesi gördüm diyenlere rastlarız. O tür evliliklerde de emirim genelde erkekler tarafından verildiği de bir gerçektir. Gönlünü kaptırdığın şahsiyetin günümüzde isteklerine boyun eğmediğin taktirde kavgaların artmasına yol açabileceğinin bilinmesi gerekir. Keşke anlayış gösterilse.
Bazı erkekler eşini hiçe sayıyor , bu evde benim dediğim olacak diye baskı yapıyor, bunu kaldıramayan ana evinin daha huzurlu olabileceğini düşünen hanımefendi sabrına yenik düşerek bir anlık öfkeyle yuvasını alt üst ederek yönünü değiştiriyor. Geri getirmeyi gururuna yediremeyen beyde henüz boşanmadan başka bayan arayışına giriyor ve tuzağa düşebiliyor.
Gönlümüzü bizler her ne kadar sevdiğimize kaptırsak ta Allah hakkımızda hayırlısını versin diyelim. Bayanlarında sevdiği insana karşı elbette fedakar yönleri olacaktır. Yuva temelini her ne kadar erkek atsa da yuvayı dişi kuş yapar bilinciyle aşırıya gitmemesi lazım. Her ata evladını çok iyi terbiyeli yetiştirmelidir. Aksi taktirde en mutlu olduğu dönemde zorluk yaşayabilir. Sizleri şiirlerimle baş başa bırakarak hoşça ve dostça kalınız diyorum.
***** GİZLİ AŞK *****
Maziyi düşünüp hafif dalınca,
Issız bir köşede yalnız kalınca,
Aradığın şeyi bende bulunca,
Gizliden gizliye çok seveceksin.
Gözlerin içinden merceğe indim,
Gönül deryasından kalbe de sindim,
Araçlı araçsız çevrende döndüm,
Gizliden gizliye çok seveceksin.
Yüreğin özünde volkan coşacak,
Aklınla, fikrimle dağlar aşacak,
Aşka inanmayan elbet şaşacak,
Gizliden gizliye çok seveceksin.
Rüyana girersem uyanma sakın,
Vuslata ermemiz oldukça yakın,
Aldığım yüzüğü anımsa takın,
Gizliden gizliye çok seveceksin.
Attığın her adım yaklaştıracak,
Ailen dostluğu sıklaştıracak,
Zeki de başlığı denkleştirecek,
Gizliden gizliye çok seveceksin.
***** EMİR SENDE *****
Bir anlık öfkene hakim ol yeter,
Gönlümün güzeli beynime insin,
Senin varlığınla ocağım tüter,
Sevme deme bana sevdiren sensin.
Aşk ile sevdayı yükledin bana,
Bir oğlan bir kızı doğurttu sana,
Hediye yün, orlon eğirdi ana,
Hayırlı işlerde evdiren sensin.
Yaptığın sanatla gurur duyarım,
Toplantıya gider şanı yayarım,
Reklamcılıkta da yoktur ayarım,
Huyu hünerin le övdüren sensin.
Bazı huysuzlar da bela arıyor,
Tencere, tavada işe yarıyor,
Ağzı bozuk olan kalbi kırıyor,
Hatalı kişiyi dövdüren sensin.
Hainin peşinden asla gidilmez,
Her misafir eve buyur edilmez,
Zeki olanları kinle güdülmez,
Zalimi kapından kovduran sensin.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.