- 1153 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
K'ömür karası geçer,Yürek Karsı Kalır!!!
K’ömür karası geçer,Yürek Karsı Kalır!!!
______Şimdi dindi acım,o kadar yorulmuşum ki,anlayamamıştım yaşarken,her gün karın tokluğuna inerken o madene...k’ömür tozunu katık edip yediklerime,tozu kaçardı hep nefesime,her yer karanlıktı...kara elmas mıdır ne menem belaysa,ölümle koyun koyuna yatardık,şimdi öptü alnımızdan...Güzel güzel öldük 301 can,ne kadar kolay değil mi sayıca telaffuz edilmek...
---------Halbu ki bizde güneşle yaşamak
isterdik,rüzgarla,karla,yağmurla,çoluk çocuk tatile çıkmak,piknik yapmak,maç etmek,çalım atmak komşunun oğluna,sonra arkadaşları,
-abi seni pazara gönderdi esprisine beraberca tebessümlenmek,çiçek açtırmak gülen yüreklere.
----------Herkesin bir hayali vardı,biri oğluna sünnet düğünü yapacaktı,diğeri düğün,bir diğeri nişan,kimi ev yapıyordu tek göz odalı evinden çıkmak için ferah bir mekana,kimide belki hafta sonu içinden ev halkını layımda çıkalım çarşı pazar gezelim,kızıma bir tişört,oğluma ayakkabı hanıma bir şal,kalırsa kendimede bir gömlek alırım demişti,kimi hasta olan anasını babasını kontrole götürecekti,kimi bahçede beslediği karabaşına kasaptan aldığı sakatatları yedirecekti,rutinde yaşasalar hayatı,insandılar işte nefes alıp veren,her birinin bir hayali vardı...
----------Şimdilierde sonsuz istirahatgahımda seyrediyorum sizi...yüreği yanmış anam,beli bükülmüş babam,omzu düşmüş karım,çocuklarımın bakışları,gülüşleri donmuş,komşular teselli,başkaları acı duyarken elim faciadan,günahı olanların olmayan vicdanları uyutmuyor onları,her şeyi biliyordum ve bu beni öldürdü...Öleceğimizi bile bile,kaza geliyorum diye diye gittik işte 301 kardeş’can...
---------Sizlerden tek bir isteğim var!!!Siyaseten değil,muhalefeten değil,anam,babam karım çocuklarım sevenlerim gibi acı çekin eğer bizi seviyorsanız,kendi iktidarınız uğruna,muhalefetiniz uğrun üzerimizden rant peşine koşmayın.Ataşa su taşıyın söndürmek için en temiz sevabınızla,bizler ölürken kurtulduk,sizler yaşarken ölmeyin nefisleriniz uğruna...
---------Acı paylaşıldıkça azalır,ekmek bölüşüldükçe çoğalır...Bize reva görülen haksızlığa karşı çıkın karşı çıkacaksanız...Yaşam odası mecburiyeti yoktu madenlerde diyen zihniyeti temizleyin içinizden,sabotaj dı diyen insanlıktan nasibini almamışları arıtın aranızdan,kurtulun yüreğinizde ki karanızdan...
---------Daha çook diyeceklerim varda,Mahşere kalsın hesabımız...Ak kara çıkacak ortaya,Bizim sadece k’ömür karası yüzümüz,yaşayamadığımız ömürde,yıkarsın geçer,lakin yürek karası,vicdan karası,günah karası yanmadan çıkmaz,biz yıkandık,aklandık...
Şimdi varın siz düşünün,nasıl aklanacaksınız...Hakkım mı,Helal mi edelim,
biz sizi Allah’a havale ettik,Allah müstehakkınızı versin!!!
yunus ça./18mayıs2014 18 07 şişli/İst.