- 479 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYA SANA MEKTUBUM VAR
Dünya sana mektubum var. Aç ve oku !
Neden böylesin. Neden insanlar sana bağlanıyor. Neden insanlar sana aşık oluyor
Sana nedenlerle dolu birçok soru var ama sorsam bir fark etmeyecek çünkü cevap vermeyecektin. Çünkü cevabı da bilmiyorsun.çünkü sen insanları kendine aşık etmeye çalışmıyorsun. Saf ve doğal halinle öylece duruyorsun ve belli zaman dilimde güneşin etrafında dönüyorsun. Zaten senin görevin bu. Sadece güneşin etrafında dönmekti.
Peki söylesene bu insanlık sana niye aşık oluyor. Sana niye bağlanıyor hem de hiç ölmeyecek gibi...
Dünya "niye" diye sorduğum sorular var ya onların cevabını bilmem ama senin üzerinde yaşayan insanlık ömürlerin sonuna gelince mutlu olmazlar küçük çocuk gibi ağlarlar ömürlerin bittiğine... hatta ömür bitiyor diye zamanı suçlarlar ve suçladıkları zamanı darağacına getirip asarlar.
Ey dünya söylesen insanlık seni suçlamayacak. Sürekli temiz kalacaksın. Çünkü biliyor musun? İnsanlık hakikaten sana abayı yakmış. Sana aşık olmuş.
Şayet dünya insanlık bilmezler miydi suçladıkları zamanın yaratıcısı ve sevdiklerin dünyanın yaratıcısı Allahü teala olduğunu bilmezler miydi
Dünya hakikaten insanlık bunları bilmezler miydi...
YORUMLAR
ÇOK GÜZEL BİR SORGULAMADA YZISI İDİ, EVET NEDEN? DÜNYAYA AŞIKLIK NEDEN? ?.. YAZI GÜZELDİ KUTLARIM...
karanlıktaki ben
Gelin beraber cevaplayalım
Bana el uzattın ki dünya imtihanında sınıf kalmayayım