- 509 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
başkalarından beklemeyin,...
Nerede başlar kaderin çizgisi? Bizim kader dediğimiz seçimlerimiz midir aslında? Yaşımız genç olduğundan ve daha çok uzun bir ömre sahip olduğumuzu düşündüğümüzden mi, böyle kolay harcarız günlerimizi? Yoksa hepsi cehalet midir?
Gençlik yılları, hata yapmak içindir. Üstelik gençliğin hakkıdır yanlış yapmak ama sanırım burada ince bir çizgi var. Yapacağımız hareketlerin sonuçları bir ömrü silip götürebilir.İçimden geçenleri, karşımdaki anlamaz.Her gün onu ansam da kulakları çınlamaz.
Bencil olan kimseler, başkasını tınlamaz.Mazlum olan insanın, ahi yerde kalmıyor.Ne acılar çekerim,niye halim sormazsın.Yanlış anlar sözümü, iyiliğe yormaz sın.Özlem ile yaklaşıp,kollarınla sarmasın. Kırıp.Kırıp gittin kalbimi, bunu aklım almıyor.i inanmışsan, sadık kal sözüne.sözünde. Doğruluk olsun düsturun,söz getirme özüne.Sadelikten hoşlan,maske takma yüzüne.
Yarim bana küs müdür,selamını salmıyor.bu cahillik mi nedir İnsanı alıp götürür. Mantığı, aklı, iç sesi çöpe atıp, kendini bir akıntıya teslim ediyor! Ancak sadece yaşamın dalgalı sularında yüzmekle kalmıyor ve hayati kararlar alıyorsan, sonunda bir çağlayandan aşağıya düşmen yüksek tir.
Herkes aşağı yukarı benzer yanlışları yapar. Nedense çok sabırsızız dır. Aşık olduğumuz kişiyle erken yaşta, hatta çocuk denecek yaşta evlenmek için ortalığı yıkarız.
Aile baskısından kurtulmak için evliliği çare olarak görürüz. Oysa aradan geçen zaman bize, yağmurdan kaçarken doluya tutulduğumuzu gösterir mi?.
Bazen yanlış bir insan, bütün ömrünüzü çöpe atmanıza neden olmaz mı?
. Bazen birçok yanlış adamı seçer, her birinden ufak darbeler alır ve sonunda duvara çarpmaktan yorgun düşersiniz.
Aşk, yaşamın rengidir, belki de en parlak renklerindendir ama asla hayatın kendi değildir. Bu ayrımı doğru yapamazsanız, yılların nasıl geçtiğini anlayamadan kendinizi sona yaklaşmış bulursunuz.
Evlilik de, ilişkiler ve eşitlik saygı sevgi kavramı paylaşımlar hepimizin yaşamını güzelleştirir. diyeceksiniz ki ilişkiler önemli evet önemli ama denk ve karşılıklı olunca anlamlı oluyor tek taraflı asla olmuyor buda aldığınız eğitim yaşadığınız cevre ve karakter yapınızla direk alakalıdır. biz mutluyuz sana ne.Peki, madem amaçsız ve duygusal yaşanıyor üstelik bu kadar renkli ve keyifli de, neden ortada içleri kan ağlarken gülümseyerek dolaşan çok çift var?
Sanırım sihir seçimlerde saklı! Eğer aklınızı hiç devreye sokmadan, sadece kalbinizin sözüyle hareket ederseniz; siz de kendi ipini çekenler arasındaki yerinizi alırsınız ve işte sanal dünya Ya hoş geldiniz derler size de.
Yanlış seçimler, yanlış insanlar, sizi yanlış bir hayata sürükler yaşamınızın her evresinde. Aşktır ,hobidir yaşam biçimidir hayallerin izdir tecrübe veya acemiliklerin izdir< ümittir sonuna kadar doya doya yaşayın ama sonuçlarına katlanmak sureti ile, buna sözüm yok.
Ancak büyük kararlar verirken,duygularınıza değil , sağduyunuza ve aklınızın sesine danışın. Yaşam kontratının altına imza atarken, küçük harflerle yazan maddeleri iyi okuyun.mantık ve duygusal lığı iyi etüt edin, Bir gün çok geç kalmış olarak uyanmamak için ve hayatınızı zehir zem belek yaşanmaz hale getirmeden Kendinizi değerli kılın ve bunu başkalarından beklemeyin,bunu siz yapın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.