- 696 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEN KARIŞIK --10---***
Açıp kanatlarımı
metrelerce
simsiyah...
zifiri karanlıklar
yaratmalıyım !!!!
Ayıplar
fahişe gecelerde
bir bir
gömülsünler
utanmasınlar
*****************
Bu hayat senin
acın,kederin
belki bazen
sevinçlerin
senin işte
hepsi senin !
*****************
Şöyle yazamadım
dört dörtlük
şiirler
aşklar gibi
kaldı hep
yarım yamalak !!!
****************
Senin tercihin böyle yaşamak
Ne yazdım , ne çizdim yolunu
akıp gittin avucumdan
Ne haddime acına karışmak !!
**************************
===== Tutamayacağınız hiç bir şey için yemin etmeyiniz !!
===== Ederi olmayanlar için koşup ta; merhamet dolu yüreğinizi yormayınız !!!
===== Karşınızdakine kendiniz için önemli biri olduğunu belli ederseniz; uzun bir engelli koşuya hazırlanmalısınız !!
===== Dikeceksin; dikenin dikenine de... Hem de dikine dikine; dibine dibine ...Neme lazımcılık yakışmaz.. Demeyesin asla bana ne !!!
===== Açın börekler, sürün fırına çörekler !!! Açtı çörek otları mer’a da... Afiyet olsun komşular !
===== " Tüketicilerin,annelerine sevgililerinden daha çok hediye aldıkları tesbit edilmiştir. Son üç yıldır mayıs ayı ciroları; şubata % 25 fark atıyor !!".. (BASINDAN) .. Doğrudur elbette;!!!! Annelere sadece bu gün hediye alanlar; sevgililerine her gün hediye alıyorlardır da ondan !!!!
===== " Bu son fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geç !!"... Yok öyle yağma !!! Sıra bende artık !!! Ben nasıl istersem öyle geçecek !!!
===== " Cihana bir daha gelmek hayal edilse bile ...."... Hayal değil benim ki...Geleceğim !! Ali kıran, baş yaran olacağım !!! Ve dize getireceğim !!!
===== " Kömür gibi yanıyorum of of !!! " ..Anırıp duruyor kadın .. Adı şarkı !!! Atın delikanlı oradan bir kürek daha linyit.. Kömür gibi olsun be !!!
===== Hangi kayığa binsen batırırsın... Senin layık olduğun İmamın kayığı !!!
===== Artık yeniden başlamak çok geç; müşkül geçmişi silmek ; yarım yamalak yaşamaksa enayilik !!!
===== Derin; çok derin de gözlerin..Dipleri masmavi denizlerin !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.