- 2321 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
DİN Mİ, İSLAM ELHAMDÜLİLLAH, SIKINTI MI SAHTE DİN ALİMLARİ
DİN Mİ, İSLAM ELHAMDÜLİLLAH, SIKINTI MI SAHTE DİN ALİMLARİ
Müslümanlar uyanık olur ve de olmalı…
Eğer Müslüman dinine, imanına sahip olmazsa, bir gün sahte din hokkabazları, içlerinden çıkar, veya çıkartılır onları arakadan sinsice hançerlerler...
Sahte fikirli, çürük düşünceli, dışı hoca, içi mundar olan bir adamdan din adamı olur mu? Olmaz. Peki ya bu tür âlimden şeyh olur mu? Olmaz. Böyle bir insan peygamber postnişine oturabilir mi? Oturamaz. Bazı adamlar (alimler) iddialarında bir manevi makamı temsil ettiklerini fakat, daha seyyid kime denir onu dahi bilmiyor onu... Yazıklar olsun bu yalancı sahtekâr din adına din alimi ve şeyh tüccarlarına, yine yazıklar olsun bu tür ve bunlara bağlanıp ta peşinden giden temiz, berrak, duru ve saf olan aldanmış gafil Müslümanlara...
Devir uyumu devri değildir, siz uyursanız, sizi daha çok uyutanlar bulunur. Hem de öyle uyuturlar ki, hem de sisin hiç uyanamayacağınız bir şekilde…
Eğer varsa bir derdimiz, gelin iyi düşünün iyi haaa!
Cahil din adamı olursa, hele de şeyh olmaya kalkarsa, yarın bir gün de kalkıp, belirli bir fi zaman da; Allah korusun şu açıklamalarda bulunur ve derse ki, der...
HAŞA VE SÜMME HAŞA!
Söylemeye dilim varmıyor. Dilim varmasa da sapıtanlardan ve sapmış olanlardan bir sahte âlim çıkıp koyulur KENDİ NEFSİNDEKİ BATIL OLAN HAK YOLUNA ve başlarsa içini dışa vurma sakın ha sakın onalara ve o türden olanlara aldanmayın, kanmayın... Kanmayın ki, ziyana uğramışalardan olursunuız sonra...
Hiç utanmadan, sıkılmadan, arlanmadan seslanirler cahilce şaytanın da dostları olduklarını gizleyerek sami mi bir şekilde koyrlara ortaya gizli şiirklarini... Sesalanirler insanlara çeşitli şekil ve kimliklerle...
Teşbihhte hata olmasın gidişatı o yöne doğru yöneltmeye yönlendireinler ve herkül olmaya çalışanlar da yok değil...
İşte onlar bir gün gelir, bir vakit gelir aynen şu şekilde;
Birileri çıkar ve seslenir;
Ey insanlar!
NEMRUT VE FİRAVUN GİBİ İSİMLERLE *ALLAH* DÜNYAYA GELDİ, İNSANLARA BEN SİZİN RABBİNİZİM DEDİLER, FAKAT KARŞISINA PEYGAMBERLER TAYFASINDAN BİRİLERİ ÇIKTI ONLARA İANSANLARIN İMAN ETEMELERİNİ ENGELLEDİLER DERLERSE...
İişte o zaman ŞAŞMAYIN...
Günümüz de küfür ve şirk kesinlikle sınır tanımıyor. İnanç değerinin yerini finans (para) aldı küfrün, şirkin bir şekil bir şekli şemalı da yok, nasıl ve nereden, ne şekilde geleceğini de anlmak çok zor olsa gerek kolayda olsa... Kimler tarafından ve nasıl ortaya konulduğunu, nasıl ve ne şekilde servis edildiğini de fark edemezsiniz belkide… En tehlikeli olan kişinin farkında olmadan kendisini bir gün kürün içinde bulmasıdır.
DİN Mİ, ŞÜPHESİZ İSLAM.
Ona hakkıyla hizmet edenlere müjdeler olsun ve ne mutlu onlara... O zaman İslam Din’ine hakkıyla hizmette yarış her müslümanın şiaraı her dem olmalıdır...
Çıkar din adına bir şarlatan sözde alim olan bir şahıs, bürünür Arslanlar ve Kaplanlar gibi kuvvet postuna, din adamı kisvesiyle, başlarlar karşılarındaki koyun sandıkları insanların manevi duygularını ve finasını sağmaya, taki helkiler doluncaya kadar ve ne yazık ki, hem de duygularıyla, düşünceleriyle devem ederler oynamaya…
İşte din bezirgânı cahillerin hali mi, dillerinde dinin aslı, fakat özlerinde küfrün ve şirkin hası, hâkim olmuştur, hiç çekinmeden zehirlerini yavaş yavaş saçmaya başlarlar etraflarına.
Bu tür zebani âlim insanlar sahte, yapmacık, yalancı kendinde hiç bulunmayan, bulunsa da hakkıyla inanıp iman etmedikleri dini duygularını ortaya koyarlar kurnaz tilki gibi kurnazlığıyla, halim kedi gibi masumiyetiyle, sadık köpek gibi sadakatiyle aldatırlar, avuturlar, korkuturlar kendilerine bağlarlar çeşitli hilelerle masum Müslüman insanları ve yine
kazandığı kibar ve olgun davranışıyla fare gibi kemirmeye başlar insanların manevi duygularını…
Gel gelelim bu günün düzenbazlarına…
Ey Müslümanlar ey!
* DİNLER ARASI DİYALOG *
İyi düşünün, iyi analize edin, iyi tahlil edin ki hataya düşmeyin…
Dinler Arası Diyalog içinde bulunduğumuz asrın en büyük küfrü ve en büyük şirkidir. Acaba kurulacak olan bu yeni dinin İlahı kimdir, kim olacaktır, kitabı nasıl ve neleri ihtiva edecektir. İbadet şekli, şemayülü, ibadete davet şekli, şekli mabedi, kitabı, peygamberi kısacası muhteviyatı merak konusu değil mi…
Bu düşünceye, bu çürük ve sahte fikre karşı gelinmesi Müslümanlar için farzı ayındır.
Bu çirkin ve sufli Dinler Arası Diyalog’ da hedef BATIL DİNLERİ, HAKK DİN SEVİYESİNE YÜCELTMEK, HAKK DİN OLAN (İSLAM)’I İSE, BATIL DİNLER SEVİYESİNE DÜŞÜRMEKTİR, İNDİRMEKTİR… Bunun lamı cimi yok. Durum aynen budur… Bu fikir, bu düşünce sadece sahibini bağlar… İşte Papa, Haham, ve Papazların, kardivanların en büyük arzıları işte budur.
Ortaya atılacak yeni dinin ilahı kim olacak en düşündürücü tarafı ise bu. Haşa ki haşa, ebetteki kurucusu kimse sahte ilahta O olacaktır. Allah onların şerrinden İslam ve İnsanlık âlemini korusun.
Merak mı ettiniz siz kurulacak yeni dinin ilahı kim olacak hiç telaşlanmayın, Allah tarafından vahiy yoluyla gelen bir din olmadığına göre, elbette ki kurucusu kimse ilahı da O olacaktır.
Gaflet uygusundan uyanıp, gaflete dalanları tanımak hepimizin asil görevidir. Deve gibi kuma kafayı gömmek kimseyi gelecek felaketlerden kurtarmayacaktır.
Cemalettin GÜRPINAR
DİN Mİ, İSLAM ELHAMDÜLİLLAH, SIKINTI MI SAHTE DİN ALİMLARİ Yazısına Yorum Yap
"DİN Mİ, İSLAM ELHAMDÜLİLLAH, SIKINTI MI SAHTE DİN ALİMLARİ" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
CemalettinGÜRPINAR
@cemalettingurpinar
İlgi ve güzel yorumuna teşekkürler selamlar saygılar...
10 Mayıs 2014 Cumartesi 21:38:22
Hocam güzel analiz ettiniz Din kavramını.
Şu an müslüman dünyasının içinde bulunduğu kan ve göz yaşının sebebi Dinin çıkar için kullanılması değil mi.
İslam cemaatlara mezheplere bölünmüş biri diğerini tanımıyor ve kolayca öldürüyor.
İşte İslam aleminin hali ortada.
Dinler arası diyalogcular nasıl bir yanlışın peşindeyseler, insanları din ile aldatarak iktidar olanlarda aynı yanlışın içindedirler.
Din hiç bir zümrenin veya şahsiyetin çıkarı içinkullanacağı bir alan olmamalıdır.
Orta doğunun hali bizlere ders olmalıdır.
Bilgi dolu güzel bir yazı okudum.
saygılarımla
CemalettinGÜRPINAR
@cemalettingurpinar
Hocam ilgi ve güzel yorumuna teşekkürler selamlar saygılar...