- 810 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Derin Okyanuslarda Aşk İhtiyarlığı
Şimdi düşünüyorum da daha dallara gelmedi şu mevsim. Kimi yürekler hazan dallarında biliyorum yaşlanıp oturuyor o kalpler. Hangi şehrin çıkmazı inanın bende çıkaramıyorum. Bu
şehir toz olmuş duman olmuş şimdi sadece bir iz .
Şimdi düşünüyorum da hayat değişen bir renk, bir düşlünce kafamın derin yerlerinde..
Diğer ögeleri yok saymam ama hayat ana unsur değil miydi? Peki benim için ne sunar hayat ?
Herhalde çareler tükenmez bu tozlu şehirde yoksa toz, toz olarak kalır bir iz haline bile gelemezdi.. Neden iz haline geldiğini açıklamak istiyorum benden kimse hayatı açıklamamı beklemesin ama izi açıklarım onu bir su dan bir okyanusa rahatça taşırım..
Bu şehir: her zaman tozluydu .. ama eksik bir şey vardı duman eşlik ederse hem yanar hem de etraf hemen sis alıverecekti .. Ya içinde olan diğer ögeler? Sen "insana" öge mi diyorsun diyen sesler kulaklarımda şu anda. Ben insanı insan yapan tek şeyin beyni olduğunu düşünürdüm ayrıca duygular beyinden çıkardı, dilden gelirdi sözler ya hani.. bilirsiniz..
Olmamış.. Beyinden akıldan olmamış kalpten akıvermiş gül bahçesine dönüşüvermiş o sözler o duygular .. Kıpkırmızı aşkı temsil etmeye karar vermişler.. Önlerine bir erkek bir kız aşık olun demişler ya sonra? güllerde .. duygularda.. kalplerde.. toz olmuş birden sonra aşkın dumanından geçilmez .. ve aşktan kalan yangın çıkıvermiş ortaya peki hayat değişen bir renkti .. renkler güzel değil miydi ? Aşk neden kırmızıydı? Ve alev denilince insanların aklına neden kırmızı gelir? Peki şöyle açıklayalım" iz" şehirde mi kalır? Yoksa içindeki ögede mi?
İz insanda kalır. İz acının eş anlamlısıdır. Yara izi, yara kimdedir? İnsandadır." Ben yarasızım"
diyen canlı öğelerine sesleniyorum. Merhem de nesnedir ama bir işe yarar. Siz canlı varlıklar olarak merhem niyetine insanları nesne olarak kullanamazsınız. Kullanmayın. İnsanlar birbirini sevemez kolay kolay . Aşk kolay kolay sevilmez. Ayrılık nedir bilmeyenler konuşamaz.
Aslında aşkı yaşamamış demek.. illa hiç acı çekmemiş ya da elini tutmak değildir.
İnsan birisini uzaktan sevebilir. insan acı çekmeden yaralarını başka bahanelerle kolay kapatabilir. Aşk oyun kaldırmaz. Aşk hiç kolay olunmaz, oldurulmaz. Aşk ölmez, ölemez çünkü kendisi ölümsüzdür. Ölen insanlardır .. aşk öldürmez .. gün gelir ve insanlar aşkından ölür buna inanıyorum bazen. Yalan olmaz, yalan hiç yakışmaz sevdalıya .. Aşk iki kişiliktir. Tek kişilik yere iki kişi oturmaz. Tek kişi bir kalbe taht kurmaz, kuramaz. Kalkıp, hile yapmaz.
Aşk hayat değil, olmadı. Ağladığın her şey aşk için değildi. Şarkılar kanın canın senin.
İz kafandaki sevgi baloncuğudur çoğunlukla. Evet herşeyin sonu gelecek , bu kaynaklar doğa tükenip gidecek belki hep kalacak belki de bilinmeyecek .. Tek kalan şey aşk olacak.
Aşkı yaşamak için daha sadık olmak , daha cesaretli olmak gerek. Bir sudan bir okyanusu açtım size peki siz bir sudan çıkmış balık olarak derin okyanuslara girebilir misiniz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.