- 462 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEKİ SEVDA BİRİKİNTİLERİ -10-*****
* parmaklıklar arkasındaki
hücremde
Gözüm gibi bakarım
gözlerinize !!!
Merak etmeyiniz
delikanlıca söz size **
* Hadi takıl gel
özlemle örülü
ağın gözlerinde !!!*
* Dizeler,satırlar kifayetsiz artık !!!!
* Tamam; tutun tutanağı !!! Dayanamadım,tutamadım kendimi !! Kestim saçlarından bir tutam ve öptüm bir bukle! Çekerim cezamı,neyse suçum !!!
* İşimiz zor seninle.. Biz ancak oluruz şiirler de !!! Oynarız harflerle ; üretir ,çoğaltırız kafamıza göre !! Biri erkek,biri dişi .. Doğurturuz mesala aşkı ; gönlümüz isterse !!!
* Senin bakışların uçurum gibi... Bakmaktan korkuyorum.. Bir akarsunun coşkusu ayrıca.. Girdabında kayboluyorum !!
* Senin kahpe kurşunlarından can vermeyecek kadar korunaklıyım !!
* İmdat sinyali veren yürekler !!! Uzat yüreğinin ellerini..Vur topuklarını hızla.. Yüksel su üstüne..Bak sahilde ellerini bekleyen onca yürekler.. Hadi uzat.. Başka anlamlara başka alemlere..
* Susuyorum !!!. Ara veriyorum; zırlayıp,dırlanmaya..Buyurun cırcır böcekleri; sahne sizin !!!
* Hayaller kurarım...Üstüne umutları da koyarım !! Onlarla maratona başlarım gün boyu; canım sıkıldıkça !!
* Çöp konteynerine alıp , götürüp atsalar çöplüğe ; oranın kokusunu bile bastırır senin rezilliğin !!
* Bırak gönlümü; sen mıntıkam da dahi olamazsın !
* Bir küçülür, bir bakmışsın büyür de büyür hüzünler tasalar da .. Bir tesadüftür olsun ister insan; bir deniz kenarında karşılıklı masalar da.. Olsun be ; ne fark eder öylesine bakışıp kaldıktan sonra !!!
* Sen gerçekten zor bir bilmece,bulmacasın !!! Ama taktım kafaya .. Ne yapıp edip ; yukarıdan aşağıya,soldan sağa,çaprazlama veya özel metotlarımla bende seni çözmesem yuh olsun !!!
* Sen karnında sıpa; sırtında odun yaşamaya mahkum oldun ! Zavallı küçük kadın !!!
* Yazmayacağım artık inadına... Merak et, çatla istersen !! Okudukça şımarıyorsun !! Gönlünü eğlendirmek için başka şeyler oku sen; ucuz ve sıradan !!!
* Madem gelmiyorsun ;hadi bir şarkı yolla bana bizi anlatan !!!
* Benim keşkelerim olmasaydı bu kadar çok; hala kalırdım çocuk !!!
* Senin okumana ,takibine müptela iken; ne zamandır mahrum olmak evhamlar doğurtuyor !!! En iyisi paniklemeden sessizliklerde susmak !!!!
* Alsam seni elime.. Girsem yola !! Kim kurtarır,alabilir ki elimden ; dünya gelse bir araya !!
* Sardunyalar,laleler,güller , sen ve ben yattık ya ; deniz çarşaf,yastık yakamozlar ve gecenin meltemi yorgan üstümüzde !!! Sarmış tenimi,teninin kokusu !!! Yeter de artar artık geceler dolusu !!!!
* Sanki bir dantel dokuyorsunuz sabırla !!! Hele birde okuyor,anlıyor,beğeniliyorsa değme keyiflere !!! Neler doluyor beyinlere,gönüllere !!!Merhabalar şimdiden geleceklere !!
* Ben mi ? Varım be seninle her şeye !!! Ya sen ??
* Şu akşam üstleri yok mu ; sonra zifiri karanlıklara dönüşür ya geceleri.. Çabuk biter gündüzler, uzar ya zaman geceleri.. Kabusum olur !!! Bir güzel,sadistçe tutup boğazından , nefesini kesmek gelir içimden !!! Ve birden şafak söker,KURTARIR SENİ ELİMDEN !!!
* Hayatının o kadar gizli tanıkları var ki ... İfadeler alındıkça ; insan tiksiniyor !!
* Mevzu bahis sensen ortalıkta ulu orta konuşulan... Kaçmak,susmak geliyor içimden !!! Ve az ileride kusuyorum kan,revan !!
* Çaldım ölümü denizlerden.. Astım sırmalı çerçevelere ölümsüzlüğü.. Renk cümbüşünde öne çıkıyor gözlerinde yosunun yeşili..
* İçimde geçmişten kalma sana dair küfürler !!! Ah şu efendiliğim yok mu dilimi mühürler !!!
* Sus pus oldu gökyüzü... Öyle duygular yükledi ki yüreğime.. Az sonra biliyorum çise çise inecek toprağa ve rahatlayacak !!! Ya ben ... Ağlamak istiyorum bardaklar boşalırcasına !!!!!
* Hadi bir şarkı yolla.. Sığınağım, ezberim,umudum olsun.. Söyleyerek,avunarak uykuya dalayım !!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.