- 627 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
İlah Seven Köleler
İlah Seven Köleler
"La ilahe illallah" (İlah yok Allah var)! Bu hakikatin bilincinde olanlar kurtulur!
Bakınız, zihinlerin esir ve köle olduğundan bahsediyorum! Eski zaman ulularına zihinler teslim edilince yeni ululara esaret bu teslimiyetten oluyor! Bunu görünce de kişi durumu kabul etmek istemiyor herkesin köle, esir olmasını istiyor ki durumu genelleşince güya rahatlayacak. Bu birey olamamaktır! Birey olmayan genel olarak köle olmayı tercih eder! Firavunları "Firavun" yapan bu tür zihin esareti zaten!
Subliminal mesajlarla yeni dönemde bunun ileri aşamaları işleme konuldu! Asıl zihin esareti eski zaman ulularına olanı yeni dönemde esası teşkil ediyor! Zihinsel kölelikle birey sonra toplum köleleştiriliyor! Esarete alınan kalabalıklar aynı fikirde olmanın sevinciyle uyuştukça uyuşuyor! Bu yeni dünya düzeninin de esasıdır! Yeni köleler, aynı fikirde kutsal idealler etrafında toplanıyor! İçlerindeki elitlerce de güdülüyorlar! Paylaşım ise önce elitler sonra alt sınıfa dağıtılıyor!
Düşman "Şeytan" hep canlı tutularak küresel sömürü devam ettiriliyor! Bir nevi eski "İlah" sistemi kurulmaya çalışılıyor! Kuruldu aslında . Dine başvuru var bu da "İçi boşaltılmış" dinlerle oluyor! "Dinler arası diyalog" ya da "Dinlerin içini boşaltmak". Bu yeni "İlah" ve yeni "Din" şeklinde sunulabilir! İlahını seven mutlu dindarları oynayan köleler türetmek için bir "Yeni Dünya düzeni" hedefte...
Allah’a kendileri ulaşamayacaklarını sanan kalabalıklar bir aracı arayışına giriyor! Oysa Allah insanları kendine ulaşabilir şekilde yaratmış. Aracılar bazı batık durumlarda önemli olmuş! Yani son dönemde aracı olmayacak ki aracı aransın! Bu kendi kendine ayaklarının üzerinde duramayan bebek gibi davranmaktır! Bebek büyür ve ayaklarının üzerinde dikilir! Bazı toplumlar asla büyüyemeyeceğini birilerinin onların elinden hep tutması gerektiğini sanır! Bu nedenle hep birilerinin bu eski zaman uluları ve zamanın egemenleri olur! Onların himmetinde, güdümünde yaşayıp giderler! Kendi ayaklarının üzerine kıyam edemeyeceklerini öğretmişlerdir onlara bir önceki nesil; egemenler de bunu kullanır zihinler esir, bedenler köle olur!
Kişi Allah’ı sevse, Allah’tan da kuldan da korkusu kalmaz! Şirk, korku üretiyor!
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Can dostum.Güzel insan.
Sevmek Allah ile başlar.Allah'ı seven her şeye sevgi besler.Her türlü ayrımcılığın,ırkçılığın,adaletsizliğin,hırsın
hasedin,alaycılığın,bencilliğin ilacıdır.Sadece insanı mı? Hayvanları ve bitkileri de masum güzel varlıklar olarak görürsünüz.
Farklı milletlerin çocuklarına kardeş gözüyle bakarsınız.Farklı ırkların,inançların,kültürlerin insanları şefkatle
merhametle sararsınız.
Irkçıların ve alaycıların ilk düşmanı Allahtır.
Allahtan neden korkulur? Korkulacak işler yaparsanız ve hatta korkulacak şeyler düşünürseniz bile..
Önce çocuklarımıza o özgüveni vereceğiz.Birin gücünü anlayacak.Kendisini esir eden o sublimal mesajların etkisinde kalmayacak.Bu da öğrenmek ve sorgulamaktan geçer.
Dostum.Günümüzde Allahı dilinden düşürmeyen ama inandığı siyasetin liderine tapan aramızda çok var.
Yine kaptırdım kendimi dilim çözüldü.
Güzel mesaj veren yazıydı.Kutlarım.
Sevgi ve selamlarımla.