AŞK SEVDAYA KURBAN OLSUN !
Aşk nedir bilir misiniz...?
Ummadığım bir anda hoşlanmak birinden bir anda kocaman dünyamı küçük bir kalbe tamamıyla vermektir.Yanında huzur bulurum mesela işte mutluluk bu derim.Varsa,derdimi kederimi bir kenara bırakıp tüm vaktimi sevgilimle geçirmek isterim ve tüm sevgimi birtek ona adarım unuturum çok şeyi,okulu hayallerimi neleri istediğimi ve nelerden vazgeçtiğimi.Göz göre göre aşka yürürüm toz pembe hayat tabi aşk mutlu edecek ya doyuracak ya huzura hani,ve sesini duymak için deli gibi heyecanlandığım o insanı bir süre sonra gerçek yüzüyle görürüm.Artık zor gelir kısıtlanırım hayallerim yarım kalmıştır okulum dostlarım uzaktır artık eskiden elimi uzattığımda değecek kadar yakın olduğum insanlar ve hayaller uçmuştur birer birer.Bunların farkındasın ya etkilenirsin daha az görüşmek istersin kaçarsın ondan adeta.
İçinde duyguların ve mantığının olduğu bir konuşmanın dinleyicisisindir.Ve o insan senin ondan soğuduğunu anlar çok geçmeden ilgi ister sevgi ister korkarsın,daha çok bağlanmaktan ve onu kendine bağlamaktan..ister istemez yalandan seni seviyorumlar başlar tabi karşı taraf ikna olmaz.Ve hemen ihanete yeltenir yeni bir aşka başlar.Bir bakmışsın ki sende kısıtladığı çok şeyi o insana yakıştırır o insanda güzel görür.Ve sen parçalanırsın ya da takmazsın benim gibi...güler geçersin gülümsemenin daha çok yakıştığı gibi...İşte aşk budur biter en basit şeyden ve sabretmeden biter....
Oysa SEVDA!
Mesela birini çok seversin karşılıklı olsun veya olmasın.O insanla anlaşırsın içindeki duyguları bir ressam gibi çizer renklendirir.Konuşması,sesi,gülümsemesi...Yakar da yakar içini..Öpmek istersin doya doya sevmek ama kıyamazsın ki..Mesela o çok uzaktadır çok uzakta..beklersin gelmeyecek olsa bile deli gibi seversin onu hiç kimseye hiç birşeye değişmezsin.Haber alamadığın birgün onu merak edersin telaşlanırsın..acaba iyimidir?..Havalar soğuktur onu düşünürsün acaba üşüyormudur...Üzgün olur bunu bilirsin ve yanında olmayı herşeyden çok istersin acaba ağlıyormudur.?
Aradan yıllar geçer evlenir o ve sen yine seversin ve hep düşünürsün..acaba mutlumudur eşi onu üzmüyordur değil mi?..Onun başkasına sarılıp uyuması ister istemez düşündükçe üzer ama sen yine de seversin kendinden geçercesine..
Yaşlanırsın belki artık haber de alamazsın ama aklın hep ondadır hep ona sevdalısındır.. Unutmazsın unutamazsın onu düşünmediğin bir anı bile ona ihanet sayarsın..
SEVDA işte böyle birşeydir Ve aşk kurban olsun sevdaya ben birçok aşk yaşayacağıma birini adam gibi sevmeyi ve adam gibi ölene dek sevilmeyi yeğlerim.Varsın mutlu olmayayım varsın hayat hep üzsün ama geceleri rüyamda ya da yağmuru izlerken pencerenin başında hayalime misafir olup saçlarımı okşayan yüreğime dokunan beni benden alan bir sevdalım olsun.Elimi tutup yüreğime usulca seslenen bir yiğidim olsun dersin.Ve şunu söylesin..;Meleğim benim elbet bu da geçer bak seninleyim SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞK BİZE KURBAN OLSUN..desin....