Siz İlk Aşkınızı Unutur Musunuz?
Siz ilk aşkınızı unutur musunuz ? Güldüğün, eğlendiğin, güvendiğin, kavga ettiğin, yanında huzurlu olduğun ilk aşkını unutur musunuz ? Ya da unutabilir misin ? Ben unutmam ben onunla çok şey yaşadım bir başkasına aşık olamam peki ya siz ? sen ? o ? onlar ? Ya siz ilk aşkınızı unutacak kadar düştünüz mü ? Bir kere aşık olunur. Bir kişiyi seversin, bin kişiyi değil, bir kişiye aşık olursun, bin kişiye değil, bir kişiyi istersin bin kişiyi değil. Sadece o olsun istersin, onu istersin, onsuz olamazsın, onunla geçirdiğin günleri, kavga ettiğiniz, eğlendiğiniz günleri unutamazsınız ki. O yaşananlar unutulmaz, yaşananlar sadece bir hatıra gibidir ve ilktir sonu olmaz. O yaşadıklarını kimseyle yaşayamazsın, yaşamak istemezsin, ilk sevdiğin gibi kimseyi sevemezsin. Kimse ilkin gibi olamaz. Kimse gibi sana İLKİM diyemez. Aşık olamazsın, sevemezsiniz, kendinizi kandırdığınız gibi karşınızdaki kişiyi de kandırmayın onunda gururu var incinebilir. Fazla yükseklere çıkmayın ne kadar çok yükseklere çıkarsanız o kadar çok zarar görürsünüz. Dikkat edin seviyorum derken birine gözlerine bakarak deyin ilk aşkınız gibi olmaz ama olsun, hatta karşınızda ki kişiyi sevmiyorsanız gururuyla oynamayın onunda gururu var, o hak etmiyor sevilmemeyi onun hak ettiği sevilmek sevilmemek değil.
Siz severken o başkasına seviyorum der, siz özlerken o başkasıyla özlem giderir, siz sarılmak, öpmek isterken o başkasına sarılır, öpüşür. Sizi görmemezlikten gelir onun aklından tamamen çıkmış olursunuz ama sizin aklınızdan o çıkmış mıdır ? Hayır. Odun işte anlamıyor, görmemezlikten geliyor. Çünkü o bu kadar düşmüş. Size halan da seviyor musun denildiğinde kin, nefret besliyorum ona diyorsunuz ama sizin karşınızda çocuk yok ona sırılsıklam aşıksınız. Kimseyi kandıramazsınız, kimse de inanmaz zaten biz ancak kendimizi kandıralım sevmiyorum diyerek. Onu başka kızlarla gördüğünüz de hanginizin gözleri sulanmıyor, hanginiz kıskanmıyorsunuz, hanginiz gidip kızı ve ya da erkeği dövmek istemiyorsunuz ? Size soruyorum HANGİNİZ ? Hepiniz yalansınız eğer onu başkasıyla görmeye dayanamıyorsanız gidin halanda unutamadığınızı söyleyin bundan basit ne var benim gibi yapın. Kıskanıyorum deyin, unutamadım seni, kızların yanına yaklaşmasına izin veremem sen bana aitsin deyin. SENİ ÇOK SEVİYORUM deyin ama içten deyin, kalbinizle deyin ki onu gerçekten sevdiğinize inandırın. Bu kadar basit, herkese zor geliyor ama sevdiğinizi başkasıyla görmek mi istersiniz yoksa yanında görmek mi istersiniz ? Şimdi gidin ve sevdiğinizi söyleyin zamanınızı kaybetmeyin, zaman her şeyden önemlidir. Geç olmadan gidin.
YORUMLAR
İlk denilen bir şey yok ki sonrası olmasın... Basit düşünceler herkesi kendi gibi yargılar oysa derin düşüncede olanlar özgür bırakır aşk ruhlarını... Unutmamak bir hastalıktır,oysa dışınızda akan bir dünya var,kelebekler bile kozadan çıkınca onca çiçeğe konup tat almaya çalışırken illa cehennem gülüne konmanın ne manası var,ayrıca sen gülü seviyorsun diye gül seni sevmek zorunda değil,diyen Nazım Hikmet var:)Hayata unutarak başlayın derim,kızmayın ama:)