- 390 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEN KARIŞIK --2---******
***** İyi davranış içinde olmak elbette şarttır. Ancak; yakın olmak ,güvenmek,inanmak için daha belirginliklerin oluşması gerekmektedir !!!!
**** Birilerini abartarak övmek yerine takdirinizi belirtmek; yoktan yere şahsiyatınıza dayalı kötülemek ve yermek,bir savcı gibi suçlamak ve hakim gibi kararlar vermektense yorumsuz kalmak daima olgunlaşma göstergesidir !!!!
**** İyi huylu, her söylem ve fiiliyatta doğru,düzgün ve her şartta çalışkansanız; etrafınıza güven vermeye başlamışsınızdır !!!
**** Birini kendinize sembol ve rehber olarak atayacaksanız ; ilk yapacağınız iş onun insani güzelliklerini,iyiliklerini düstur edinmektir !!!!
**** Vura kıra,döke saça, bağıra çağıra da yaşarsın yaşamasına da ; sonunda bu icraatlarınla sürünür gidersin !!!!
**** Her şey yansımalardan ibarettir. Gülün,sevin,sayın ki yansımalarından nemalanın !!!
**** Salt duyguları ile hareket edenler; akıllarını devşirdiklerinde pişmanlık yaşayacaklardır !!!
**** Birisi için; her şeyi , herkesi karşısına alma cesareti gösterenlerin akla yer vermeyip baskın duygularla hareket ettiklerini yadsımamak gerekir !!!
**** Söz vermek ve almak ; umutları ve istikballeri şekillendirir !!
**** Sana dair biriktirdiğim onlarca cümleleri; kulağına fısıldamalıyım bir bir !!!
**** Karşımızdakileri üzmemek adına ; kem küm edip ağız da yuvarladığımız kelimelerin boğazda düğümlenerek nefes alışları engelleyeceğini unutmayınız !!!
**** Mutlu,sağlıklı ve başarılı olmak isteyenler; en baştan kendisi ile bu sorunu halletmeli ve zeminini hazırlamalıdır. Etraftan alacakları tek şey nasihattır !!!
**** Her konuda donanımlı olabilirsiniz.. Ancak; ön yargılarınızı bir kenara bırakmayı becermelisiniz ’!!!
**** Kamufle edilmiş,üstü başı giydirilmiş,boyanmış olan her şey ;çıplak hale getirilmeden , gündüzlere çıkarılmadan yanıltıcıdır !!
**** Gerçekler ne ise odur.. Kişilere ve ahvale göre arttırılamaz,abartılamaz ve eksiltilemezler !!!
**** Etki,baskı ve yönlendirme altında iseniz ; düşünce ve bilgilerinizde berraklık ve arılık ; sellerdeki kütükler gibi sürüklenip,akıp gidecektir.. Mecraanızda yalpasız fikirlere ulaşmak için; özgür iradenizin hakimi olmalısınız !!!!
**** Uğraştığınız her ne ise zevk ve şevkle mesai sarfedebiliyorsanız; yapacağınız uzun maratonda asla yorulmazsınız !!!
********** Merakıma muciptir hep.. Mevsimi de yakın..Onca düğün,nikah,nişan,sünnet törenleri; iş yeri açılışları,kordela kesmeler,davetler !! Takılan altınlar,gönderilen çelenk ve argümanlar !!! Sahiplerin çoğunda hastalıktır ya ; malum kişilerin daveti şarttır.. Pekala; bahse konu hediyelerin maddi ederini makam sahipleri mi yoksa kurumlarmı ödemektedir ??? Ya eğer onlar ödüyorsa yazıktır!! Maaşları nedir ki ?? Eğer kurumu ödüyor ise benimde param var orada.. O halde benim hediye almama ne gerek var !!!!
********** Adam hastane odasında; yatıyor !! Eş,dost v.b. ziyaretçiler ve gönderilen çiçekler !!
Ne güzel, örf tür ,adettendir !! El ayak çekiliyor.. Seçilmiş,makam sahibi isimlerin çiçekleri görünür şekilde, diğerleri kenarda köşede !!!! Ya hastasın, hala abartı,reklam,politika,tatmin hastalığı !!! Allah akıl ve iyilik ihsan etsin !!!
********* Örf ve anane umursamazlığı, aile ve yakınlarını gözden çıkarma hamlesi ile firar eden ve bekaretini kaybederek, nikah akdine gizlice imza atan genç bir kadının; 2-3 ay sonra gelinlik giyerek tören yapma isteğinde; kız iken var olan "bir gün gelinlik giyme" hayalini gerçekleştirme ahdimi, yoksa hediyeleri toplama isteğimi vardır !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.