Funda 5 arkası yarın deneme öykü
Yine uykunun olmadığı bir gece radyoyu açıyorsun, yine o ses.
Seni çekim alanına alan; seni etkileyen o muhteşem ses!
-Saatlerimiz 0,3 15 radyolarını yeni açanlar için telefonlarımızı bir kez daha veriyorum, ve anonsumu tekrarlıyorum: Bu Pazar günü Moda’daki çay bahçesinde sabah kahvaltısı için toplanacağız bütün dinleyicilerim davetlidir.
Kek falan getirin ha eliniz boş gelmeyin
Funda ister istemez gülümsüyor, insan bir sese aşık olur mu olunuyormuş demek ki...
Verilen adresi fenerinin ışığında not ediyorsun. Işık yaksan annen hasta olduğunu düşünüp gelebilir diyerek önlem alıyorsun.
Dinlemeye devam ediyorsun sabaha kadar sürse de sabahlayacağını bile bile yine de sarınıp battaniye uzanıyorsun yatağına
-Evet gecenin ilk telefon bağlantısını gerçekleştiriyorum
Pınar seni tanıyalım kendini biraz anlatır mısın?
İsmim Pınar öğrenciyim lise sondayım üniversite imtihanına hazırlanıyorum.
-Sana nereyi seçeceğini sormayacağım bu senin öz iradenle seçeceğin seçimin olacak.
Öyle olmalı zaten
-ben sana şiirden hoşlanır mısın bunu sormak istiyorum.
Evet şiirden çok hoşlanıyorum ama şu sıralar hiç vaktim yok. Yine de ara sıra denemeler yazdığım da olmuştur.
-Peki müziğin hangi türünden hoşlanıyorsun müzik sever misin?
hem de nasıl, pek yaşıma uygun bir cevap olmayacak ama günümüzde saçma sapan sözleri olan şarkı adında bir sürü saçmalık da var hani..
sunucu gülüyor...
- tamam tamam bu senin görüşün tabi
Bir şarkı çalar mısın istek alıyor musun
-Hayır bu program istek programı değil Pınar
Pazar günü kahvaltıya gelecek misin
A tabi geliirim, gelmez olur muyum
- tamam o zaman görüşürüz
Üzerine bir rehavet çöküyor uykun yavaş, yavaş geliyor gelmesine de tutsağı olduğun bu sesten mahrum olmayı hiç istemiyorsun.
Hayatının seyri iyice değişti gündüzleri uyuyor, geceleri sabaha kadar radyo dinliyorsun.
Akşam üstleri Yalçın gelip seni alıyor, yürüyüşlere çıkıyorsunuz. Gece neler olduysa hepsini anlatıyorsun doktora.
Bu arada Pazar günü kahvaltıya davet edildiğinizi de söylemeden duramıyorsun.
Sevgili Funda benim görevim burada bitiyor ve ben senin hayatına hükmedeceğim ama senin hayatını bundan böyle seni adım, adım izleyen Yalçın anlatacak!
Yüksel Nimet Apel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.