- 780 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UYANIN EY MÜSLÜMANLAR
EY ADALET YOLUNU KOMİNİZM ÇİZGİSİNDE ARAYAN MÜSLÜMAN KOMİNİSTLER VE EY KENDİ IRKINI DİĞER MÜSLÜMAN KARDEŞLERİNİN IRKLARINDAN ÜSTÜN GÖREN MÜSLÜMAN FAŞİSTLER, EY BİRBERLERİNİ EMPERYALİST AMERİKANCI VE RUS YANLISI YADA ÇİN YANLISI DİYE ÖTEKİLEŞTİRİP ADALET VE VATAN ADINA AYRIŞTIRIP DÜŞMAN SAFINA KOYANLAR; EY MEVKİ MAKAM ELBESESİ İÇİNDE DEĞERLERİNDEN KÖKLERİNDEN UZAKLAŞAN VE ONLARA TEPEDEN BAKAN MEVKİ MAKAM SAHİPLERİ, EY KRALLARININ ÇIPLAKLIĞINI FARKEDEMEYEN SOYTARILAR SİZLERE SESLENİYORUM; EY MÜSLÜMAN ATEİSTLER, EY MÜSLÜMAN LİBERALLER VE MÜSLÜMAN DEMOKRATLAR. EY ŞEHLERİNİN HİMMETİNİ ALLAH AZZE VE CELLENİN İZNİNİN ÖNÜNE GEÇİRENLER, EY LİDERLERİNİN İSİMLERİNİ HZ.MUHAMMED ALEYHİSSELATU VESSALAMIN İSMİNDEN ÇOK ZİKREDENLER, EY VATAN ADINA VATAN DÜŞMANLIĞI YAPANLAR, EY DİN ADINA DİN DÜŞMANLIĞI YAPANLAR, EY MİLLET ADINA MİLLET DÜŞMANLIĞI YAPANLAR UYANIN HEPİNİZ MİLLETİ İBRAHİMİN EVLATLARISINIZ VE HEPİNİZ ÜMMETİ MUHAMMED (S.A.V.)’İN ASİL FERTLERİSİNİZ UYANIN EY KÖKLERİ AYNI OLUP DA, ŞEYTANIN İDEOLOJİLERİ VESİLESİYLE BİRBİRLERİNİ DÜŞMAN BİLEN MÜSLÜMANLAR SİZLER KARDEŞSİNİZ, SİZLER BİRBİRLERİNİZİN DÜŞMANLARI DEĞİLSİNİZ. UYANIN HEYYYY UYANIN Kİ HEPİNİZİN HELÂKININ ÇANLARINI EMPERYALİST İNGİLTERE FRANSA AMERİKA RUSYA VE ÇİN ORTAK ÇALIYOR VE ONLARDA GLOBAL ŞEBEKENİN BİRER SADIK ELEMANLARI, Kİ ONLAR HEPİNİZİN HELAKI İÇİN AYNI MASADA ORTAK KARARLAR ALIYOR.
HEYYYYY HIRSLARINI NEFİSLERİNİ KİBİRLERİNİ PUTLAŞTIRAN, İYİLİKTEN, İNSANLIKTAN UZAKLAŞANLAR, EY AKRABA BAĞLARINI KESEN, KONU KOMŞU HAKKI BİLMEYEN, BİRBİRLERİNİN NAMUSLARINA MALLARINA DİŞ BİLEYEN SIRTLAN KILIKLI MÜSLÜMANLAR, EY KOMŞUSU AÇ YATARKEN TOK GEZENLER, EY MERHAMETİ KALPLERİNDEN UZAKLAŞTIRANLAR, EY ÇOCUKLARA VE YAŞLILARA SEVGİ SAYGI GÖSTERMEYEN SÖZDE MÜSLÜMANLAR UYANIN Kİ BU YOL, YOL DEĞİL UYANIN HELÂK OLACAKSINIZ. UYANIN Kİ BU COĞRAFYADA PARÇALANMIŞLIĞA YER YOK, PARÇALANMIŞLIK BU COĞRAYFANIN TOPLU KATLEDİLMESİ ANLAMINA GELİR, TOPLU İSTİLASI ANLAMINA GELİR UYANIN HEYYYY GULYABANİ KILIKLI MÜSLÜMANLAR, UYANIN YETİM HAKKI YİYEN, KARDEŞİNİN YETİMİNE MALINI TESLİM ETMEYENLER, UYANIN PAZARDA ÇARŞIDA TARTIYA HİLE KATANLAR, UYANIN VAKTİ GELMEDİĞİ HALDE PAHALI SATMAK İÇİN ÜRÜNÜNÜ TOPRAKTAN ERKEN SÖKEN AHMAKLAR, HOŞGÖRÜSÜZLÜK ELBİSELERİYLE AYNALAR KARŞISINDA CAKA SATANLAR UYANIN NEFİSLERİNİZE TAPMAYI BIRAKIN VE BİRBİRİNİZİ SEVİN; UYANIN FELAKETİNİZİ KENDİNİZ HAZIRLIYORSUNUZ.
EY MÜSLÜMANLAR DÜŞMANI DIŞARDAN ÖNCE İÇERDE ARAYIN; BU COĞRAFYADA HANGİ VAKİT FİKRİ AKIMLAR ÇOĞALMIŞSA, İSTİLALARDA O PARALELDE ÇOĞALMIŞTIR UYANIN VE KURAN İLE SÜNNETİ SENİYYE ETRAFINDA KENETLENİN YOKSA TEKER TEKER KURDA KUŞA YEM OLACAKSINIZ NE MALLARINIZ NE CANLARINIZ NE MAKAMLARINIZ NE VATANLARINIZ, NE EVLATLARINIZ KALMAYACAK MAZAALLAH; UYANIN EY AKILLI GEÇİNEN APTAL MÜSLÜMANLAR. UYANIN ASIRLIK DÜŞMANLARINIZ, İDEOLOJİLERİ FİTNELERİ VE AKILLARINIZA GELMEYEN YÖNTEMLERİYLE BURNUNUZUN DİBİNE GELDİLER UYANIN EY MÜSLÜMANLAR AHİR ZAMANDIR.
EY GURUPLARA AYRILAN VE BEŞERİ DEOLOJİLERLE AYRIŞTIRILAN MÜSLÜMANLAR VE ONLARIN LİDERLERİ, SİZLERE SESLENİYORUM; KURAN VE SÜNNET ETRAFINDA BİRLEŞEREK FİTNELERDEN ARINMADIĞINIZ SÜRECE, DİNİ, MEZHEBİ, ŞEYHİ, SİYASİ VE AŞİRETİ VE IRKİ LİDERLERİNİZE TAPINMAYI BIRAKMADIĞINIZ SÜRECE TEK TEK BÜTÜN MEMLEKETLERİNİZ İSTİLA EDİLECEK, ERKEKLERİNİZ VE KADINLARINIZ KATLEDİLECEK ÇOCUKLARINIZ BÜYÜMEDEN ÖLECEKLER UYANIN NE TOPRAĞINIZ KALACAK NE VATANLARINIZ HİCRET EDECEĞİNİZ YURT BULAMAYACAKSINIZ; HALÂ TEHLİKEYİ FARKEDEMEYENLER; BUGÜN EGE DENİZİNDE BOĞULAN MÜLTECİLERİ İBRET ALIN, ONLAR SİZLERİN ÖZ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİNİZ, EBU GUREYBDE TECAVÜZE UĞRAYAN KADINLAR SİZLERİN KIZ KARDEŞLERİ, BOSNA, URUMÇİ, ÇEÇENYADA , ÖLDÜRÜLEN KADINLAR VE ERKEKLER SİZLERİN KARDEŞLERİ, TECAVÜZE UĞRAYAN İFFETLERİ KİRLENEN VE YURTLARINDAN SÜRÜLENLERİN BAŞLARINA GELENLER SİZLERİNDE BAŞLARINA GELME TEHLİKESİ İLE KARŞI KARŞIYASINIZ UYANIN Kİ; IRAKDA, PAKİSTANDA, SUNNİ YADA Şİİ CAMİLERİ BOMBALANANLARDA SİZLERİN KARDEŞLERİ , İBRET ALMAK İÇİN DAHA NEYİ BEKLİYORSUNUZ; YAZIKLAR OLSUN NEFSİNE, MAKAMINA, ŞEYHİNE, ŞIYHINA, İDEOLOJİSİNE, MALINA, MÜLKÜNE, GENÇİLĞİNE, LİDERİNE TAPANLARA, YAZIKLAR OLSUN ALLAH AZZE VE CELLE DIŞINDA TAPTIKLARININ PEŞİNDE UÇURUMA YUVARLANANLARA, UNUTMAYIN TAPTIKLARINIZ NE SİZİ NEDE KENDİLERİNİ KORUYAMAYACAK, AYAĞA KALKMADIĞINIZ, BİRLİK VE BERABERLİK VE KARDEŞLİK BAĞLARINIZI SAĞLAMLAŞTIRIP ,ORTAK COĞRAFYAMIZIN ÜZERİNE İFRİTİ BİR BULUT GİBİ ÇÖKEN, BU DEHŞETLİ, SARSICI, AYRIŞTIRICI, PARÇALAYICI, FİTNEYİ KURUTMADIĞINIZ TAKDİRDE, BUNUN BEDELİNİ HEM BU DÜNYADA, HEM ÖTEKİ DÜNYADA HEM KENDİNİZ HEM NESLİNİZ AĞIR BİR ŞEKİLDE ÖDEYECEKSİNİZ, DAHA NEYİ BEKLİYORSUNUZ ELLERİNİZİ VE GÖNÜLLERİNİZİ BİRLEŞTİRİP ORTAK BİR KALP İLE ALLAH AZZE VE CELLEYE DUA ETMEYİ BİLE BAŞARAMIYORMUSUNUZ, DAHA NEYİ BEKLİYORSUNUZ, ASIRLAR BOYU BU MEDENEYYİT İÇİN VE GELECEĞİNİZ İÇİN ÖDENEN ŞÜHEDA KANINI YERDEMİ BIRAKACAKSINIZ; YERYÜZÜNÜ, KARA BİR BULUT GİBİ KAPLAYAN, İNSANLARIN AÇLIKTAN ÖLMESİNE SEBEP OLAN, TOPRAĞIN VE SUYUN MAYASINI BOZAN, TOHUMU BOZAN, EVLADI BABAYA, KARDEŞİ KARDEŞE DÜNMAN EDEN BU GLOBAL ŞEBEKENİN ŞER AKIMLARINDAN KURTULMADIĞINIZ SÜRECE, BAŞTA İSLAM DÜNYASI OLMAK ÜZERE İNSANLIĞIN BAŞINA MUSALLAT OLAN, FİTNE ŞEBEKELERİNİ VE ONLARIN AKIMLARINI VE ONLARIN İÇLERİNİZDEKİ UZANTILARINI VE ONLARIN MÜSLÜMANI MÜSLÜMANIN KILICIYLA KATLETME YÖNTEMLERİNİ DEŞİFRE ETMEDİĞİNİZ SÜRECE, SIRAYLA TEKER TEKER, AŞİRET AŞİRET, MEZHEP MEZHEP, İDEOLOJİ İDEOLOJİ, GURUP GURUP, MİLLET MİLLET, HELÂK OLACAKSINIZ.
EY FİTNE ATEŞİNİ YAYANLAR, BİLİNİZKİ; O ATEŞ ÖNCE KENDİ EVLERİNİZİ YUTACAK, BUNU BİR KENARA YAZINIZ.
EY KADİM MEDENİYYETİMİN VE KADİM COĞRAYFAMIN TÜRKLERİ, KÜRTLERİ, ARAPLARI, İRANLILARI VE DİĞERLERİ SİZLER KARDEŞSİNİZ, HİÇ BİRİNİZ BİR DİĞERİNİZE ÜSTÜNLÜK TASYALAMAZSINIZ, BU BÖYLE BİLİNE Kİ BU ALLAH AZZE VE CELLENİN İLAHİ BİR EMRİDİR; EY ALLAH AZZE VE CELLEYİ BİR BİLENLER BU EMRE UYMAK ZORUNDASINIZ
BUGÜN MİAMMARDA SURİYEDE BOSNADA KAFKASYADA AFGANİSTANDA IRAKDA SOMALİDE BANGLADEŞTE PAKİSTANDA HİNDİSTANDA AVRUPADA AMERİKADA DOĞU TÜRKİSTANDA VE DÜNYANIN HER BÖLGESİNDE AKAN MÜSLÜMAN KANININ HESABINI RUHU BEDENİNDEN AYRILMAMIŞ BÜTÜN MÜSLÜMANLAR BİRLEŞİP AYAĞA KALMADIKTAN SONRA HEM BU DÜNYADA RÜSVA OLARAK ÖDEYECEĞİZ HEM ÖTE ALEMDE ALLAH AZZE VE CELLEYE HESAP VERECEĞİZ.
EY MÜSLÜMANLAR KARDEŞSİZİN BU ALLAH AZZE VE CELLENİN EMRİDİR.
VE EY İNSANLAR
SİZLERDE İNSANLIKDA KARDEŞSİNİZ VE İNSAN ÖZDE İNSANIN DÜŞMANI DEĞİLDİR ORTAK DÜŞMAN ŞEYTAN ALEYHİLLANE VE ONUN ŞEYTANLAŞTIRDIĞI GLOBAL ŞEBEKENİN KENDİLERİNİ ÜSTÜN GÖRME DÜRNTÜSÜYLE İNSANOĞLUNUN FELAKETİ İÇİN ÇALIŞAN BİR AVUÇ AZINLIĞIN OYUNUNA GELMEYİNİZ VE ORTAK VİCDANDA İNSANLIĞIN ORTAK GELECEĞİ ADINA BİRLEŞİNİZ;
ÇÜNKÜ EY İNSANLAR;
DÜNYA İNSANOĞLU İÇİN GEÇİCİ BİR SINAV YERİDİR VE HER İNSAN SINAVINDA HÜRDÜR.
EY MÜSLÜMANLAR SİZE KURAN İNMEDİMİ SİZE YOL GÖSTERİCİ OLARAK HZ.MUHAMMED ALEYHİSSELATU VESSELAM SON PEYGAMBER OLARAK GELMEDİMİ; PEKİ O ZAMAN NEDEN KURAN VE SÜNNET DIŞINDAKİ REHBERLERİNİZLE UÇURUMA GİDİYORSUNUZ.
YAZIKLAR OLSUN KRALLARIN UŞAKLARINA SOYTARILARINA MANKURTLARINA
YAZIKLAR OLSUN İÇTEKİ VE DIŞTAKİ İHANET ŞEBEKELERİNE.
ALLAHIM İÇTE VE DIŞTA ÜMMETİ MUHAMMEDİN VE İNSANLIĞIN ALEYHİNE ÇALIŞAN BÜTÜN ŞEBEKELERİ KURUT
ALLAHIM BİZLERE DAYANMA GÜCÜ VER
BİZLERİ FİTNE ATEŞİNDEN KORU YA RAB
BİZLERİ SENİN İPİNE TUTANARAK ZİLLETTEN KURTAR YA RAB
EY İKİ DOĞUNUN VE İKİ BATININ RABBİ
BİZLERE BİRLİK BERABERLİK VE ALYAĞA KALKMA GÜCÜ VER
ŞÜPHESİZ SEN KADİRİ MUTLAKSIN
ŞÜPHESİZ SEN GERÇEK GÜÇ SAHİBİSİN
AMİN
Erzurumlu Hayrettin KIZILOĞLU
(KIZILOĞUZ BEYİ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.