- 2321 Okunma
- 16 Yorum
- 7 Beğeni
HEP UYKUSUZLUKTAN ( Yine Rahat Duramadım)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu sabah uyuyamadım..
Aslında uyuyacaktım tabi çünkü uyku gözlerimden mahmur dudaklarıma doğru öyle bir akıyordu ki anlatamam..
Kolumun ağrısıyla sabah 7 de birden uyandım..Ne göreyim bizim Şurup efendi kocaman poposuyla gelmiş koluma oturmuş:) Hışımla tuttum yere attım..Miyaaav diyor gene gelip koluma oturma çabasıyla yorganımın altına girmeye çalışıyor.. Yapma çocuğum diyorum..Yok inadı tuttu.. Dedim sen mi inatsın ben mi:) Hadi bakalım deyip kalktım sıcacık yatağımdan ağzımda ağza alınmayacak küfürleri teker teker yutarak ki annem çok kızıyor küfür etmeme geldim ocağa çayı koydum bir kaç bardak demli çay içtim.. Bu arada bizim utanmaz Şurup efendi de geldi kucağıma kuruldu. .Allahım ya nerden aldım bu kediyi diye içten içten hayıflanıyorum. Derken son bardağımda ki çayı yudumlarken o tombul haliyle salla sallana sepetine gidip yattı. Tamam dedim kurtuldum.Ona görünmeme çabası ile duvarların kenarından sürtünerek hemen kendi odama sıvıştım sabahtan kalma sıcaklığıma yumuldum..Göz kapaklarım büyük bir hevesle kendini bırakırken yanaklarıma üstümde bir ağırlık ve miyav sesi:) Kesin döveceğim..Fırladım yataktan..Yatmıyorum al rahatla dedim:)
Geldim pc başına oturdum açtım müziğimi ve peşine Edebiyat Defterini açtım..Resmen sigara gibi bir alışkanlık bu. Elalem facebook açar ben defteri:)
Baktım Ersin Başeğmez beyefendinin şiiri bildirime düşmüş.. Seviyorum onu.. Neden? Bilmiyorum:) Bazı insanlar size pozitif elektrik verirler nedense.. O da öyle.Uzun yazıyor şiirlerini ama sıkılmadan okurum hep.. Bir tutam hayat var mesela.. Onun yazılarını hemen okumam..Ersin Beyin de yazılarını öyle.. Bazı kalemleri zaman ayırıp okumayı seviyorum..Dinlendiriyor..Düşündürüyor çünkü o kalemler.. Mesela Havin var:) Onu da çok seviyorum..Nedenini Allah bilir: Çünkü tanımıyorum bile:) Laf aramızda onun yazılarını şiirlerini dışarıdan okuyorum.. Sayfasına direk gitsem görecek..Bunu istemiyorum tabi neden mi? Onun sayfasında kendimi çok cahil hissediyorum:)) Çoğu cümlelerini anlamıyorum mesela.. Halbuki ben felsefeyi çok severim..Çok okurum..ama onun sayfasında kendimi yetersiz görüyorum.. Dışarıdan okuyorum ve özümsemeye çalışıyorum..İyi bir örnek o.Mesela Rezber Camer var..Onu da sebepsiz seviyorum.. Bu insanlarla bir merhabam bile yok.. Şu yaşam ne tuhaftır.
Durun size bu siteye ilk geldiğim zamanlardan bahsedeyim..
Daha önceden de şiir yazıyordum (Yazdığımı sanıyordum).. Neyse geldim şiir ekleyeceğim..Bulamam bir türlü..Dedim yönetime yazıp sorayım..Baktım ANSIZIN başta yazdım..Sayın Ansızın ben şiir eklenecek yeri bulamadım yardımcı olurmusunuz lütfen..Aradan yarım saat geçti ses yok:) Tabi bu arada okumaya da üşeniyorum:) En kolay yolu seçip adama içimden saymaya başladım:) Terbiyesiz kendini bir halt sanıyor:) Ne var iki dakika cevap yazsa ölür mü..Yok anacım bunların burunları havada vs.. döktürüyorum:)Neyse 1 saat sonra lütfedip cevap yazdı ..Kendi kendime gıcık oldum adama:)
O sırada bir oyun çıkmış Traviyan diye savaş oyunu.. Köy açıyorsunuz ve milletin köylerini yağmalıyorsunuz..Tabi sizin köyünüzü de yağmalama çabası var.O yüzden asker basmak zorundasınız köyünüzü savunmak için. Bu arada bir birlik kuruyorsunuz veya başka bir birliğe girip oradakilerden savunma alıyorsunuz falan filan.Dedim ne diye başkasının birliğine gireyim kim onlar.Ukalayım ya:) Kendim bir birlik kurdum ve başkan oldum.30 tane üyem var.. İlk başlarda sakin gidiyordu..Bende de havalar bin beşyüz tabi.Derken saçma sapan bir sürü mesaj gelmeye başladı. Allahım oyunu açıyorum en az 60 mesaj var..Yok bana saldırdılar..Yok sen orada ne yapıyorsun vs.. Deli olacağım..Sanki tek işim onlar.. Baktım kafayı yiyeceğim:) Dedim kızım sen boş ver başkanlığı filan havanı yiyeyim git bir birliğe gir kuzu kuzu oyununu oyna.. İşte orada ANSIZIN aklıma geldi..Ne zaman siteye girsem en az 280 üye oluyor..Düşündüm..Bu üyelerin sadece 60’ı mesaj atsa..İnsan kafayı yer:) Sanırım Ansızın güzel bir akıl hastanesinde özel bir oda tutmuştur İlerde bizim yüzümüzden ihtiyacı olabilir.:))
Neyse gelelim şiir eklememe.Harika şiirimi ekledim:) Kendi kendime alın şiir görün diyorum:) Her gün şiir ekledim..Bazıları gelip yorum yapıyor falan filan..Tabi şu böcek olayını da bilmiyorum:) Bir gün tesadüf eseri birinin şiirini okuyorum baktım sol tarafta bir böcük var..Allah allah dedim bu da neyin nesi:) Bu sefer sayın Ansızın’a yazmayıp okudum:) Vay dedim benim şiirimde neden yok:) Halbuki en güzel şiir benim:) Hele güne düşen şiirleri şöyle bir bakıyorum..Hiç beğenmiyorum:) Yine tesadüf eseri şimdi kişinin ismini hatırlamıyorum güne şiiri düştü.. Gerçekten çok güzeldi.Sonra kendi şiirime baktım..Zor oldu ama aslında güzel olmadığını kabul etmek zorunda kaldım:) Ne düzenlemeyi biliyordum nede akıcılık vardı şiirimde.. Bu sefer daha çok şiir okumaya başladım.Özellikle böcekli şiirleri bulup okuyor hatalarımı düzeltmeye çabalıyordum. Şimdi geriye bakınca ne kadar çocukça düşündüğümü daha iyi anlıyorum.Eğer şimdi şiir yazıyorum diyebiliyorsam bu Edebiyat Defteri sayesinde olmuştur.. Bazılarının o yüzden böcek olayını küçümsemesine karşıyım ben.. Bence özellikle o şiirler okunup kendimizi geliştirmemiz lazım..Eğer bu işe gönül vermişsek.
Güne düşen şiirleri özellikle beğenmesem bile favorime alıp beş puan veriyorum.Neden mi? Çünkü seçki kurulu kaç kişiden oluşuyor bilmiyorum ama işleri çok zor.. Bu yüzden sırf onların emeğine saygı adına yapıyorum.O yüzden favorime aldığım kişiler lütfen benim sayfama gelmek için kendinizi mecbur hissetmeyin:) Beğendiğim şiire zaten yorum da yapıyorum ben..Elim eskimiyor tıklamakla..Artık burnumda havalarda değil:)
Şuna inanmıyorum ben..Favorisine şiir alan hangi arkadaş geri dönüp o şiiri bir daha okuyor ki? Ben okumuyorum.. Çünkü hala en çok kendi şiirlerimi beğeniyorum..Bu ukalalıktan vazgeçemedim gitti:) Ama yorum yapmadığım ve gerçekten taktir ettiğim öyle çok kalem var ki.Bunu da belirtmeden edemeyeceğim..İnsan bazen yorum yapacak havada olmuyor..O yüzden es geçiyorum..Mesela Afet Hanım.Mesela Oflu Hoca..Bunlar hece şiirini yalayıp yutmuş kişiler.
Durun size Of lu Hocaya yaptığımı anlatayım.:) Sağolsun bana her zaman yardımcı oldu..Gerçi Şiirlerin Ziyası Afet Hanım Nüs bunlarda benden yardımını esirgemeyen çok değerli kalemler.. Ama Of lu Hocayla muhabbetimiz başkadır..Kendisi bir yanlış anlama yüzünden hala bana küs:) Olsun o büyüğümüz..Saygı duyduğum biri.. Benim bahsetmek istediğim konu kendi ukalalığım.Of lu Hocayla küsüz ya:) Bir hece şiiri yazdım uyağa kafam takıldı. Bir türlü içim rahat etmedi. Baktım sitede..Mesaj attım..Mesaja bakın şimdi:)
Sayın Hocam biliyorum bana küssünüz..ama bir uyağa kafam takıldı..İçim rahat etmedi..Bende madem siz Hocasınız küs olsanızda bana yardımcı olmak zorundasınız dedim ve kafayı taktığım şiirimde ki o kısmı yolladım:)Heyecanla bekliyorum.. Ya cevap vermezse diye kalbim küt küt atıyor.Ama adam ağır kendini bilen efendi adam..Benim gibi zirzop değil ki:) Hatamı gösterir bir şekilde ve benimle muhatap olmadan cevabı yazmış sağ olsun..Hakkını ödeyemem..
.
Hala arada küsüyorum bu siteye:) Yazmayacağım diyorum.. Ama sonra yazmadan duramıyorum.
Şimdi bu yazımı bu sitede olan çoğu kişi okuyacak biliyorum:) Ama çoğu yorum dahi yapmayacak .Favorisine almayacak... İşin ilginç tarafı çoğu da küs..Dağ dağa küsmüş olayı yani:)Neyse maalesef toplum olarak kıskanç bir milletiz biz..Emeğe saygımız yok.. O kadar kendimizle meşgulüz ki o kadar kendimizi beğeniyoruz ki başkalarının emeğini hiç sayıyoruz.
Oradan oraya atladım ne yazacağımı ben de unuttum:).
Hep uykusuzluktan...
Ayvazım DENİZ
YORUMLAR
samimi bir dille yazılmış, içten bir yazıydı..
kutlarım
şurup' a sevgiler :)
benimde Pambık'ım var bilmem mi o uykusuzluğu..
sevgiyle
Ayvazım Deniz
Çok teşekkür ederim.. Benden de Pambik e sevgiler.
Öncelikle samimiyetle uyku gözümden akıyor diyebilirim.Hatta gözlerim o alt yazılı dizileri izlemekten ve kitap okumaktan kan çanağına dönmek üzere yinede vazgeçebilir miyim bilmiyorum.Gözyaşlarımı dışardan alarak bazende kendimden akıtarak göz kuruluğuyla baş etmeye çalışacağım.Yazıyı daha fazla sabote etmeden sadede geleyim.İşe gelir gelmez hatta evde pc yi açar açmaz faceden önce bende defteri açıyorum.Bu bir hastalıksa bu virüs kesinlikle bulaşıcı denebilir :) Her yazıyı okumak istesemde bazen vakit yetkmiyor bazen keyfim yerinde olmuyor bakınıp bakınıp çıkıyorum ya da okuyorum ve güzeldi elinize sağlık yazmak istemem hiç bir zaman istediğimide yazacak enerjim yok okuduğumla kalıyorum.Ama çok çok iyi yazarlar var hemen her yazılarını okumak istediğim(olabildiğincede okumaya çalıştığım) ama mesaj bırakamadığım söylediğim nedenlerle...ve amatörlerde var çok basit görünen yazılarda var sırf okuduğum için ve bence yazmak bir ihtiyaçsa herkesin biraz motivasyona ihtiyacı var.Benimde yorum yazma havam var ise o an mutlaka yazıyla ilgili düşüncelerimi belirten bir yorumda bırakarak gitmek istiyorum.Neden ? Emek, emeğe saygı.Herkes hak eder.Hepsi uykusuzluktan desenizde gayet ayık bir yazı olmuş hemen her kelimesine katıldığım.Günede düşmüş.Tebrik ederim bol böcüklü, uykusuz ama keyifli yazınız için :)
kutlarım severek okudum yazınızı sıcacık samimiyet kokan yazıyı.
evet çok haklısınız bu site veli nimet diyebilirim.. bende adeta tutkunu oldum ..
ben öyle ne yazarım nede şair diyebilirim .. acemice karalamalar sadece ..
yazdıklarınızı okudukca sizi sevdim .. doğallığınızı yer yer ukalalığınızı siz böyle güzelsiniz bozulmayın hiç bi r zaman .kaleminiz durmasın yüreğine sağlık
emeğe saygı evet ama
bu yazı yorumu ve övgüyü hak edecek
güzellikte bir yazı olmuş...
emeği bir kenara bırakıp
böylesine güzel bir yazı ikram eden
kalemi kutlamak işin aslolanı...
teşekkürler şairim
Ayvazım Deniz
Ayvazım Deniz
Kedinizin adı neydi?
Şurup!
O olmasa,
bizi seven bir dostun varlığını bilemeyecektik.
Yaşasın Şurup'un uyandırma gücü. Şaka bir yana çok teşekkür ederim. Böyle bir yazıda bu şekilde adımın geçmesi beni mutlu etti. Bilin ki duygular karşılıklı.
Yazı gülümsetti beni. En çok da olaylara karşı tepkiniz. Afacan, biraz yaramazlığa meyilli ama ne yaparsa yapsın sevimli. Kardeşiniz tahminim küçükken epey çekmiş gibi ablasından.
Çok samimi bir dilde anlatmışsınız. Yüreğiniz karşınıza geçip yaz arkadaş demiş.
Umarım;
şiirleriniz de basamakları sizin kadar tez canlı tırmanır ki sıçramaları hep gözlemliyoruz.
saygılar
ersinbaşeğmez tarafından 3/20/2014 12:37:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayvazım Deniz
ersinbaşeğmez
birinden diğerine geçmese bile
yazar
geçirir
yine de teşekkür ederim. . : : :))))