- 508 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER - 15---****
***** ) Bazen ayak uçlarınıza basarak sessizce; bazen gürültü ile çarptığınız kapının önüne tekrar ortada kalmış haliniz ve özürlerle gelme ihtimalinizi asla göz ardı etmeyiniz !!!
***** ) Yalan,dolan,sahtekarlıklar ve palavralarla üfleyip şişirdiğiniz hayat balonuzun; bir gün gürültü ile patlaması kaçınılmazdır !!!
***** ) Kişilerin; en büyük felaketi babanın ahında yatar !!
***** ) Başkalarının bedduası varken; asla her şeyin düzgün gideceğini ummayınız !!!!
***** ) Yakınlarınızın ahını alarak, çevrenizdekileri amacınıza ulaşmak için kullanarak tesis ettiğinizi sandığınız mutluluklar zahiridir.
***** ) Evlatlarınıza sevgi,şefkat ve imkanlarınızı yaşatmakta nakıs davranırsanız inanın ileride çok eyvah dersiniz !!!!
***** ) karar verene kadar tedirginlik yaşar insan. . karar sonrası ise rahatlar !!!
***** "Geçmişi beni ilgilendirmez !! " söz hovardalığı ile ; hayati kararlarınıza imza atarsanız çokça yanılırsınız !!
***** ) Kişi istikbali için, kendi geçmişini unutmadan ve dersler çıkararak; karşısındakinin de geçmişini irdeleyerek ilişkiler de bulunmalıdır !!
***** ) Yıllardır mesleğim tezgahtarlık.. Ne alırsan benden; hepsi bir metelik !!!
***** ) Gençlerimizi kontrol altında tutmak en müşkül iştir !!!
***** ) Bu toplum maalesef düşeni,içi yananı ağzına sakız yapar; çiğnedikçe keyif alır! !!! Onun için bestelenmiştir ya " Aldırma Gönül " şarkısı.. O halde; rol yapın,içiniz kan ağlasa da yüzünüz gülsün !!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.