- 548 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLHAM PENCERESİNDEN AKAN GÖZYAŞLARI
-İLHAM BAZEN BİR KELEBEĞİN KANADINDA, BAZEN ARININ ÇİÇEĞE KONUŞUNDA, BAZEN BİR MAZLUMUN ARŞ’A SEMA EDEN VE ARZ’A YAYILAN FERYADINDA, BAZEN DE; SEVGİLİNİN KALBE DÜŞTÜĞÜ VAKİTLERDE, AK KANATLI BURAKLARLA ŞAHLANARAK GELİR.
-ŞAİRİN VE ŞAİRENİN ORTAK VİCDANI İLHAMDIR. YÜREĞE VE VİCDANA DOKUNAN VE ETKİ EDEN HER SATIR, HER ŞAİRİN VE ŞAİRENİN ORTAK DİLİDİR. İLHAM BÜTÜN ŞAİR VE ŞAİRELERİN ORTAK RUHUDUR.
-EY GECENİN BİR VAKTİ GÖKLERDE SIRALANMIŞ YILDIZLAR VE YILLAR ÖNCESİNDE KALAN SEVGİLİ VE KALBİMDEKİ DERİN YARALAR VE AĞIRLIĞIYLA RUHUMU BİTAP KILAN GÜNAHLAR SÖYLEYİN BANA BENİMLE DERDİNİZ NEDİR? DAHA YETMEDİMİ?
-KAHRAMAN ÖLÜRSE EN ÖNDE, SAĞ KALIRSA EN ARKADA OLANDIR. KAHRAMAN ASIRLARA İNAT MİLLETİN KALBİNDE DİRİ YATANDIR.
-KALABALIKLAR İÇİNDE YALNIZ KALMAK İSTEMEYEN YÜZÜNDEN TEBESSÜMÜ EKSİK ETMESİN. TEBESSÜM KALBİN DIŞA AÇILAN PENCERESİDİR.
-AŞK YAŞLANIP BÜZÜŞEN DERİNİN ALTINDAKİ SEVGİLİYİ ASLA UNUTMAMAKTIR, ONU DAHA FAZLA SEVMEKTİR.
-KİBİR ELBİSESİ NE KÖTÜ BLİR ELBİSEDİR Kİ, İNSANI AHMAK BİR YARATIĞA ÇEVİRİR DE O İNSANIN HABERİ BİLE OLMAZ.
-AKVARYUMDA DARALMIŞ BİR KAÇ BALIK, ASIRLARIN YÜKÜ ALTINDA EZİLMİŞ BEYNİMİ KEMİREN YÜZLERCE KİTAP, SICAKTAN ERİYEN RENGARENK MENEKŞELER, GECENİN BİR YARISINDA UYKULARIMI BÖLEN İLHAMİ SATIRLAR, FİKİR ÇİLESİ ALTINDA ZAYIFLAYAN BİR BEDEN, UCU DONMUŞ VE YAZMAYA KÜSMÜŞ DÜZİNELERCE KALEM, YILLAR ÖNCE KADER İPİ KALBİMDEN KOPMUŞ SEVGİLİ, KIRKBEŞE DAYANAN ÇİLELİ ÖMRÜM, YÜREĞİMDE BİR TÜRLÜ BÜYÜMEYEN O MASUM ÇOCUK, GİZLİ HESAP İÇİNDEKİLER, SÖYLEYİN BANA BENİM AŞKIMI HANGİNİZ KATLETTİ.
-EY ANLAŞILMAYAN DERDİM, BU YALNIZLIĞIM NE GÜNE KADAR DERMAN ARAYACAK.
EY HALİ PERİŞAH HALİM, SÖYLE NOLACAK BENİM BU AHVALİM, EY PINARLARINDA GÖZYAŞLARI KURUYAN GÖZLERİM, BAKMA O YANA SEVGİLİ YILLAR ÖNCESİNDE KAYBOLUP GİTTİ.
-EY AŞK SÖYLE CANAN NERDE KALDI, YADA SEN HANGİ ÇÖLLERDE KAYBOLDUN, EY KALBİM ARTIK YORULDUM, GİTTİĞİN ÇÖLLERDEN NE GÜN DÖNECEKSİN YURDUNA.
-SADECE VİCDANI HÜR İNSANLAR ESARETİ KABUL ETMEZLER..
-SEMALARINDAN TEKBİR SEDASI KESİLEN HER TOPRAK PARÇASI, BENİM ÖZCE VATANIMDIR VE ÜZERİNDE TEKBİRİ HAKKIM VARDIR VE O VATANINDA BİR EVLADI OLARAK BENİM ÜZERİMDE, ÖZGÜRLÜĞE KAVUŞTURULMA HAKKI VARDIR; HAK ALLAHIN ADIDIR Kİ, O HAK, O SEMALARDA TEKBİR TEKBİR EZANI MUHAMMEDİYENİN YANKILANMASIDIR.
-NEFSİN EN ÜST MAKAMI, İNSANIN ŞEYTANIN TEHDİDİNE EN ÇOK MARUZ KALDIĞI NOKTADIR, ÇÜNKÜ ŞEYTAN ,KENDİNE EVRİLMİŞ İNSANLAR LA UĞRAŞIP VAKİT KAYBETMİZ.
-BEN BİLİYORUM DİYENLERİN YANILMASI ZIR CAHİLİN YANILMASINDAN DAHA FAZLADIR.
-BİR İNSAN KENDİNİ KANDIRMAYA BAŞLAYIP VE BUNDA DA BAŞARILI OLDUĞU VAKİT , UZAKLAŞILMASI GEREKEN BİR MAHLUKA DÖNMÜŞ DEMEKTİR.
-HER İNSAN FITRATEN FARKLIDIR, İNSANOĞLUNUN ORTAK FITRATI VİCDAN VE ORTAK DÜŞMANI ŞEYTAN İLE BİZZAT KENDİ NEFSİDİR.
-BİR İNSANA SANA GÜVENDİĞİNDEN FAZLA GÜVENİRSEN HATAYA DÜŞERSİN.
-SENİN NUR’UN TECELLİSİ GÖNLÜMDE AŞKIN İNCİSİ
SENSİN EY RAB’BİM KALBİMİN EN KIYMETLİSİ
Erzurumlu Hayrettin KIZILOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.