- 1002 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SUSKUN KALDI YÜREK
SUSKUN KALDI YÜREK
Suskun kaldı yürek
Coşmuyor eskisi gibi artık
Her şey siyah beyaz
Ve yırtık!
Aşiyanda tek kaldı
Kanatlanıp uçamaz
Ha düştü, ha düşecek
İlkbahar artık gelmeyecek.
Son okuduğum kitaplardan biri “Suskun Kaldı Yürek” romanı. Yazarı da içimizden biri. Sitemizin eski sayılabilecek bir yazarı. Yazar kimliğinin dışında, hayata karşı amansız mücadeleci bir insan. Ekmeğini tırnaklarıyla kazanan, kazanırken de aynı zamanda yazma sevdasını yaşayan bir Pazar esnafı. Çoğunuzun onu hemen tanıyacağınızı ve tahmin edeceğinizi biliyorum. Dediğim gibi yazarı halkın içinden, içimizden biri Ayhan Sarıkaya.
Kitap elime geçtikten sonra heyecanla okumaya başladım.Kitabın başlangıcında yer alan Amasya’nın tanıtımını mükemmel tasvir etmiş Ayhan Bey. Sadece fotoğraflardan gördüğüm bir kent olmasına rağmen sanki Amasya’ yı gezdiğimi hissettim. Kadınların yaşadıkları acıları, zorlukları bir erkeğin gözüyle çok güzel nakletmiş okuyucuya. Alter Yayıncılık tarafından yayınlanan kitap, 488 sayfadan oluşuyor. Kahramanların ruh tahlilleri, yöresel konuşmaları ve yaşam şekilleri ustaca işlenmiş romana. Kitap, D&R, KİTAPYURDU ve İDEFİX’ te satışta şu an. Satış Fiyatı 15.00 TL, Bunun yanında, yazarından imzalı olarak da temin etme imkânınız var. Sadece yapmanız gereken kalemdaşınıza destek vermek için 554 38285 40 nolu telefonu aramak. Biz birbirimizi anlamıyorsak, kimseden bizi anlamalarını bekleyemeyiz. Hani derler ya; damdan düşenin halinden, damdan düşen anlar. Sözün özü, haydi yazar ve şair arkadaşlar, dostlar kitap okumaya bekliyoruz sizleri.
Nermin KAÇAR
YORUMLAR
Bir solukta okunası bir kitap. Ayhan Abimi emeğinden dolayı tebrik ediyorum. Onca roman okudum, böyle bir olay örüntüsüne nadir rastlamışımdır. İnşallah edebiyat dünyasında bugün olmazsa yarın hakettiği yeri bulur.
Seni de vefalı yüreğinden dolayı tebrik ediyorum Nermin Abla.
Sevgilerimle.