- 689 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bıktık Artık Yalanından
Ey baş çalan;
Berkine terörist demişsin polis nereden bilecek onun kaç yaşında olacağını demişsin;
Ethem Sarısülük polis yaşına bakıp öldürülecek yaşta bu deyip mi sıktı kurşunu kafasına?
Ali İsmail Korkmaz polis yaşına bakıp da mı öldüresiye vurdu copu kafasına?
Sadece şu iki olay da bile senin polisin görevini kötüye kullandı asli görevi suçluyu yakalayıp savcıya hakime teslim edip şu suçu işlemiştir ceza almasını istiyoruz diye yazacağına cezayı kendi kesmiş ve ölmelerine neden olmuştur.
Polis iç düzeni kanuna uygun şekilde sağlayan bir iç güvenlik teşkilatıdır.
Şehrin göbeğinde insanların üstüne rastgele ateş eden içinde masum insanların,yaşlıların,çocukların,bebeklerin,hamile bayanların,bedensel engelli,kör ve sağır vatandaşların da olduğunu düşünüp elinde ki silahın tetiğine atacağı gazın nerede nasıl kullanılacağına en önemlisi toplum psikolojisine hakim bilgili memurlardan oluşmalıdır.
Ama nerde bunları yapabilecek bir iktidar?
Aklı başında eğitimli polis yetiştireceğine,kendisine yakın isimlerin yandaşların çocuklarını kedi özel polisi yapıyor ve bir çok polis istemese de karşı çıksa da verilen bir çok yanlı ya da yanlış emri uyguluyor .
Sonra mı?
Bir polis göz göre göre gidip Ethem’in kafasına kurşunu basıyor,başkaları gidip Ali İsmail’in kafasına vurarak öldürebiliyor,elinde palayla sanki savaşa gider gibi kime denk gelecek neresine denk gelecek bakmadan palayı savuruyor,hamile kadın yerlerde sürükleniyor,tekerlekli sandalyeye mahkum engelli vatandaşa bile tazyikli su sıkılıyor.
Bir de çıkıp emri ben verdim ben diye elin de mikrofon reklamını yapıyor.
Düne kadar beraber yürüdük biz bu yollar da diye şarkılar söyleyip,hoca efendiyi övüyor vatanına gel diyorsun,cemaate ne istedin de vermedik ,polis senin emrinde diyorsun sonra ,paralel yapı bulnlar diyorsun.
Bu ülkenin Genel kurmay başkanını terörist ilan edip hapse mahkum ediyorsun, adalet önün de yapacak bişey yok herkez eşit yargılanır diyorsun,iş senin gemiciklerin,villacıkların,yatcıkların,milyon dolarcıkların olunca adaleti unutup beş bin polisin yerini değiştiriyorsun,hakimleri savcıları görevden alıyorsun.
Paralel yapı yaptı, paralelin işi diyorsun ama elle tutulur bir suçlu bulamıyorsun.
Diyelim ki Paşaları içeri paralel attı,o halde içeri atan hakimi,savcıyı neden yargılamıyorsun neden koruyorsun.
Şike davasını paralel yaptı diyorsun ama sadece savcıyı görevden alıyorsun o da senin yolsuzluğunu çıkardı diye görevden alıyorsun.
Terörist başıyla pazarlık edip,etmedim diyorsun üç gün sonra yalanın çıkıyor ortaya mahçup bile olamıyorsun inkar ediyorsun ,yemin ediyorsun ama biz yemiyoruz artık.
Tek bir gerçek var bu millet senin yalanlarına artık inanmıyor,bıktık artık yalanından dolanından,
bir de unutmadan şu hadise kulak ver;
"En büyük cihat zalim bir devlet başkanına karşı hakkı söylemektir."
HADİS-İ ŞERİF
Mustafa TELLAL
14/03/2014
YORUMLAR
Bu meseleyi bu kadar dillendirmek doğru mu bilmiyorum! Göstericilerin attığı Molotof sonucu otobüsün içinde yanan kız için diyecek bir şeyiniz var mı? O kızın anne babası, çocuğunu daha az mı seviyordu! Herkes kendi ideolojik düşüncesini temsil eden ölümleri, zulümleri görüyor, diğerlerini unutuyor nedense.. Bu ülke bu şekilde bir yere varmaz. Yazık, çocuklara yazık! Üzülüyorum...