- 1177 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM GÜZEL EŞİM BEKLE.....
Güzel eşim sadece bekle …
İnce bir veda havasıdır.Bu gece ne uzundu ama hiç sabah olmayacakmış gibi oysa ki sen ne güzel uyuyordun.Sana bakmak seni izlemek sen uyuyorken senle konuşmak sana benliğimi dinletmek ama sen uyuyorken işte
Ben kapıldım gidiyorum ne bir umudum nede bir sabrım kaldı.Senden nefret etmiyorum.
Yüreğim seni istedi aklım seni seçti.Bu daha da çok acıtıyor beni dayanamıyorum böylesine yüklü bir sevdayla seni boğmak istemiyorum
Güneş adeta geceye kapılmış.Bana doğmak gibi bir niyeti yoktu .
Oda geceyi sevmişti.Bu gece ne uzundu ama aynı ay’a benziyordu güneşi görmek istemesi gibi bu gece sanki bana acır gibiydi sabaha izin vermiyordu.
Sabah ki vedalarımı oda istememişti.Sessiz geceyle sohbet etmek ,Ne bir tadı nede bir tuzu vardı.Ay’ın geceyi süsleyen beyazı,yüzüne vururdu,Ay gibi parladın.
Bu sabah çayımı yine sen bana demle ,ince belli bardakta sabah çayı açık güzeldir. Evimin neşesi ince belli bardağımda doldur çayımı Bugün bardağımda dudak payı bırak içerken dilim yanıyor
Ne güzeldir sabahları yumurta kokusuyla uyanmak,ne güzeldi karşılıklı sohbet dolu kahvaltılar
Bu sabah çayın çay’ın kaynaya taştığı su çığlık gibi öter oldu.
Öfke miydi? Nefret miydi?anlayamadım.Fark ettiğim bana isyanıydı.
Hayat bana nasılda kızıyor oysa ki ben hayatı böyle hayal etmemiştim.
Güzel bir bahçe içinde domates kokusuyla şalvarınla bana gülümsemeni. Ne çok isterdim sabah kahvesini, aşk nede acıtır ne uzaktır ki onunla uyumana rağmen,gönlünü güneş gibi ısıtmıyor, yağmur gibi ıslatmıyorsun sen bilmece gibisin ve ben bir yapboz gibiyim çözemiyorsun beni.
Bu tuzak çok ağır gururum aklım beni adeta zincirliyor hayatım sigaranın ucunda yanan ateşte kaldı gel demekten yoruldum sana sevdalıyım ve sana hasretim benim güzel eşim sen sadece bekle ve evimizde kal……
AMİNE SOLGUN