- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEYBEMDEKİ SEVDA BİRİKİNTİLERİ --8 ----****
****Ne yaparsın bensiz şimdi .. Kim örter üstünü.. Açsındır; kim doyurur seni.. Üşüyorsundur !!! Hadi gel bebeğim; ısın bende ve doy tıka basa !!!
*****Sen bir bebeksin..Benimle şımaran,gülen,bağıran,beslenen !!! Büyüme emi sakın ha !!!
******Gel veya gelme !!! Fark etmez ki .. Sen nasılsa hep bendesin !!!
*******Vallahi çek git be !!!! Hatıralarımı götürecek halin yok ya !!!
&&&&& Gönlümün sahibesi !!!! Kiracım değilsin ki mehil verip; tahliye davası açsam !!! İkamet edersin de ; çıkar gidersin de !!!
&&&&&& Allah’a şükürler olsun gözlerim iyi görür !! Ama neden senden başkasını göremiyorum ki !!!!
&&&&&&& Korkularım beni attı dipsiz kuyulara;karanlıklardayım !!! Haydi at ipini çek yukarıya ; aydınlıklara !!!
.
&&&&&&&& Anlatamadıklarımı artık serbest şiirler ve hicaz makamında şarkılar anlatacak sana !!!
******** Açılırken ufuklara gönül limanım dan; rıhtımda sallanan benim mendilim !
******** Her gidişinin ertesinde izin verdim ya dönüşlerine ; ondan senin arsızlığın !!!
******Benim enstürümanımla eşliğim olmasa; sesini kim dinler !!!! (
******senli veya sensiz nasılsa geçip gitmiyor mu bu günler ? O halde gittiğinde kederlere dost olup; günlere küsmek niye !!!!
******Hüznün fırçası ellerinde gecenin... Tuvallere dökülenler ne hazin !!
**-*** Sevdamı saçlarında örüyorum !!!
***** Bir solukta nefes nefese veya sindirerek okuduğunuz hikayenin satırları bir gün bitecek ve unutulacaktır.
****** 7 harika şey : "görmek,duymak,dokunmak,tatmak,hissetmek,gülmek, sevmek !!!!!! "... Topladım hepsini bir araya yumak gibi; eşittir dedim ve yazdım karşısına senin ismini !!!!!
****** Geceler gibi siyah ve uzun kirpiklerin ; adeta gerili yay gibi oklar atmakta gönlüme !!!!
***** Sokağa çıktığım da ; kendimi evde bırakıyorum !!!!
****** Ben bu sevda şarkılarını sevmiyor ve kıskanıyorum !!!!. Çünkü; seni anlatıyorlar hep kadınım !!!
******* Alfabenin harfleri yetersiz; seni anlatmaya !!! 43 yıldır hep eksik kaldı anlatmak istediklerim cananım,kadınım.. Ama yaşadık değil mi ? İyi de ; kötü de !!
****** Sanki bütün işim gücüm sensin !!! Yıllardır hiç yorulmadım !!!
***** Tadımlık değil benim sevdam..Ne de senin bir tanem !!! Öyle olsa aç kalır; bu kadar yıl yaşayamazdık !!!
***** Şu koca yüreğimde bir sen varsın !!! Hiç boş yer yok !! Öylesine doldurdun ki yıllardır !!!!
***** Düşler; aldatmaca !!! Hayaller; angarya !! Yaşam;hikaye !!! Aman be !!!
&&&&&& Hasret benim alışkanlığım..Her yanımın yarımlığı ondandır !!! Büyüyorsa yüreğimde sevdalar ; ne fark eder !!!
&&&&&&& Kopardın , kırdın dallarımı !!! Şimdi hangi dal da tüneyeceksin bakalım !!!
&&&&&&&& Gözlerinde gördüm yarınlarımızı !!!
&&&&&&&&&&& Bakışlarındaki o harika gülüşlerin ; kanayan yaralarıma pansumandı adeta !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.