- 952 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
AYTEKİN’İN “KESİŞEN YOLLAR” ROMANI OKUYUCULARLA BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR
Milli Gazete de haftalık olarak yazılarına devam eden yazar ressam Osman Aytekin’in yeni romanı: “Kesişen Yollar” okuyucuyla buluştu. Geçen yıl da hikayelerinin yer aldığı ve ilk hikaye kitabı olan “Harman Zaman”ı ile okuyucuların karşısına geçmişti.
Yazar Aytekin, kitabında Anadolu’dan metropele giden bir insanın tutkularını ve Anadolu insanın fantastik olgulara karşın geleneklerine bağlılığını korumaya çalışmasını irdeliyor. Kesişen Yollar’da aşk ve sevgi arasında kalmış bir insanın hallerini görüyorsunuz.
Yazar Aytekin’in yayınlanmış 6 kitabı bulunuyor. Nefesimiz Gül Bahçes(denemeler,incelemeler,makaleler)i, Ozan’ın Şairliği(şiir tahlilleri), Dünden Bugüne Derinkuyu(araştırma-inceleme), Gülbaba ve IV Murat(1.baskı siyah beyaz,2.Baskı renkli,Çizgi roman), Harman Zamanı (öyküler) ve Kesişen Yollar(roman).
Kitabın arka kapak tanıtım yazısından, “Yeni yüzler; insanda hep bir bilinmezlik duygularının açığa çıkmasında müyesserdi. Bu yüzler ne muammalar taşırdı. Ya insanı sevda ateşine sokan bakışlar gelip de yüreği yakarsa! Duygularına yön verip de ikisini de bir sevgi de buluşturabilir miydi? Bu genç adam hayalinde yaşamaya tutunan sevgilisinin varlığıyla sevgi çıkmazında ne yapacaktı? Bir sevda uğruna tüketilen umutlar, heba edilen ömürler, çekilen kahırlar… Bu adam, duyguların kıskacında içini köz eden sevginin sirayetinde istikbalini düşünememişti bile. Onu öyle bir duyguyla görmeden öyle bir sevdi ki, hem de yıllarca! Diğeri de,” senin yokluğunda bir ömür sevgi besledim”, diyordu. Sevgi arayan bir adamın aşk ve sevgi ekseninde kesişen yolları… Hayatının en mutlu günlerini yaşatabilecek mi?”
Yazar Aytekin,”Yeni roman ve hikaye kitaplarıyla okuyucularla buluşmaya devam edeceğim” diyen yazar, inceleme ve araştırma türünde çalışmalar içinde olduğunu da kaydetti.