- 1126 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SON GÜNLERDE TÜRKİYEDE OLAN BİTENLER ÜZERİNE ....
Gezi olayları, önceden Sırbistan’da eğitimi verilen ,Dubai’de senaryolandırılmış,bir çok ülkede denenmiş ve sonuç alınmış bir tertibin Türkiyede ABD deki Neo-conların,
AB ülkelerinin ve İsrailin içinde olduğu,Türkiye’deki iç işbirlikçileriyle gerçekleştirdikleri bir operasyondur.
ABD deki Neo-conlar Obama karşıtı ,Cumhuriyetcilerdir.
Tıpkı bizim CHP ye benzeyen politikalar geliştirirler.
Savaş lobisini destekler dünyada savaş çıkarmak isterler.
Son bir rapora göre dünyayı ikiye bölersek yarısı olan 3.5 milyar insan dünyadaki bütün para ve sermayenin yarısı ile idare etmek zorunda iken,kalan yarısını sadece 85 kadar elit aile ve bunlara ait şirketler kontrol etmektedir.
Dünyadaki bütün savaşlar,sermaye hareketleri,borsalar bu ailelerin başında olduğu şirketlerin müdahalesiyle olmaktadır.
Türkiyede bir yıldır cereyan eden olayları anlamak için, Türkiye’nin şu anda geldiği konuma ve Hükümetin yapmak istediği projelere bakmak lazımdır.
IMF ye olan elli yıllık borcun anaparası ve faizi ödenmiş,Türkiye IMF ye 5 milyar dolar borç verme aşamasına gelmiştir.
Kanal İstanbul Projesi:Montrö Anlaşmasına göre Boğazlardan geçen gemilerden beş kuruş para alınmamakta ve İstanbul Boğazında her yıl bir çok gemi kazası yaşanmakta İstanbul kıyıları zarar görmektedir.Kanal İstanbul yapılıpta her geçen gemiden alınacak para en az yıllık 5 milyar dolar olacak kendini bir kaç yılda amorti edecektir.
Üçüncü Boğaz Köprüsü:İstanbula yapılan köprü yap işlet formülü ile yılda ekonomiye 3 milyar dolar katkıda bulunacak,trafiği rahatlatacaktır.
Üçüncü Havaalanı Projesi:Şu anda İstanbul Hava limanları Frankfurt ve Londra Hava limanları ile yarışmaktadır.
Yapılacak yeni hava limanı Avrupada Türkiyenin bir numara olmasına ve Türkiyenin cazibe merkezi haline gelmesine ,yıllık milyarlarca dolar kaynağın ülkemize akmasına sebep olacaktır.
42 milyar dolara yirmi yıl işletmek üzere yerli şirketler marifetiyle yapılıp işletilecek sonra yeniden ihale edilecektir.
Sinop ve Mersin de yapılacak Nükleer Santrallerle doğalgaz yerine daha ucuz ve yerli kaynakla Türkiyenin elektrik ihtiyacı karşılanacaktır.
Japonya ve Rusya ile beraber yapılacak santrallerde Batılı ülkelerin iddiası Türkiyenin Nükleer silaha sahip olup,İsrailin ve Batının menfaatlerine zarar vereceği endişesidir.
Türkiye K.Irak ve İranla petrol ve doğalgaz anlaşmaları yapmak istemiş ve K.Irak petrolünü merkezi idareden bağımsız olarak taşıyıp bunuda Halkbank vasıtasıyla ekonomimize kazandırmak istemiştir.
Aynı şekilde İrana uygulanan amborgoyu farklı şekillerde delerek Milli Bankamızı ve Türkiye ekonomisini rahata kavuşturmuştur.
7.Füze Kalkanı Projesi :2013 te yapılan ihale ile 10 milyar dolar isteyen ABD yerine 3.5 milyar dolar isteyen Çinle yapılmak istenmiş,bu ABD ve Batının güçlü muhalefetiyle dondurulmuştur.
MİT yeniden dizayn edilmiş,Türkiye komşu ülkeler ve İslam Ülkeleriyle daha çok işbirliği ve ortak operasyonlar yapmaya başlamış,ABD ve Batının oyunlarına hamleler yapmıştır.
Çözüm süreciyle PKK denilen terör örgütü sindirilmiş,bir yılı aşkın süredir şehit cenazeleri gelmez olmuştur.
Yıllık yüzde 4.4 büyüyen,otoyol ağları ve hızlı tren projeleriyle,Marmarayla hızla coğrafyasında model ülke olan ,yıllık GSMH sı gün geçtikçe katlayan Türkiye Batının önü alınmazsa durdurulamayacak korkulu rüyası haline gelmiştir.
İktidar 11 yıllık sürede banka faizlerini düşürmüş Faiz Lobisi ve Türkiyedeki uzantıları 650 milyar dolar zarar etmişlerdir.
En son faiz indirimi sırasında iktidarı tehdit etme cüretini göstermişlerdir.2002 de yüzde otuz olan faizler Gezi öncesi yüzde 4.5 lara indirilmiştir.
***
Bu kin, bu kavga niye?"
Bu kin bu kavga bir Haçlı saldırısından başka bir şey değildir.
Doğuda emperyalizmin ideallerini gerçekleştirme girişimi için güç denemesidir.
Amerika: Doğu Anadolu’da kontrol edebileceği zayıf bir Kürt Devleti hayal ediyor.
Ermenistan : Büyük Ermenistan hayali kuruyor.
İsrail : Arz-ı Mevud hayali kuruyor.
İngiltere : 2016’da yenilenecek olan Montro Boğazlar Sözleşmesi öncesi karşısında zayıf bir Türkiye görmek istiyor.
Ve Bosna-Hersek ile Karadağ hariç Avrupa’nın tamamı İstanbul’u yeniden Hıristiyanlığın başkenti yapma hayali kuruyor.
Avrupa finans ediyor ve teröristler Kürt maskesi takarak Haçlı saldırısı gerçekleştiriyor.
Türkiye’nin etrafındaki devletler karışıklığa sürüklendi, dağılma durumuna geldi hatta kimi kağıt üzerinde halen bütün görünse de fiilen parçalandı.
Sıranın Türkiye’ye geldiği düşünülüyor.
Hiçbir Avrupa devletinden taziye mesajı gelmemesi de bunu gösteriyor.
Türkiye’yi karışıklığa sürüklemek için Gezi Parkı İsyanı ile başlayan sürecin devamıdır yaşanananlar.
Gezi Parkı İsyanı’nı destekleyenler terörün siyasal kanadının meclise girmesini de temin etmişlerdir.
Sonuçta menşei İslam olmayan Haçlı artığı bütün ideolojiler, kavram ve terimler etrafında örgütlenenler terörü beslemektedir.
Timsah gözyaşları kimseyi aldatmasın, CNN’nin, Routers’in, Bilderberg’in manşetlerine bir tek alternatif cümle kurmayanların vatan millet sevgisi olmasına hiçbir ihtimal yoktur.
Neticede zor günler yaşıyoruz ama biz bu topraklarda 1071’den beri bazen ağır kayıplar versek de hep kazanıyoruz.
Ne PKK ne de PKK ile birlikte hükümeti düşürerek Türkiye’yi kaosa sürüklemeye çalışan Haçlı artığı zihniyet asla amacına ulaşamayacaktır.
Türkiye’de kazanan her daim Alparslan’ın, Kılıçarslan’ın, Fatih Sultan Mehmet’in torunları olacaktır. Allah kerimdir, yarınlar inaşllah daha güzel olacaktır.
***
Dış güçler Gezi Parkı bahanesiyle gençleri ve parayla kandırılan gençleri,örgütleri sokağa dökmüştür.
Neticede ekonomimiz onlarca milyar dolar küçülmüş,Borsada ve dövizdeki zararı büyük olmuştur.
Geziyi finanse eden dış ve içerdeki uzantıları harcadıklarının yüz mislini çıkartmış olan zavallı halka olmuştur.
17 Aralık 2013 te ayakkabı kutuları Fadime Şahin-Müslüm Gündüz’deki tertip gibi kameralar önünde halkın gözünün içine sokulup cambaza bak denilirken 4.5 milyonluk alındığı iddia edilen rüşvete karşılık Devletimiz 150 milyar tl.zarara uğratılmıştır.
Cambaza bak derler herkes iki elini kaldırıp bakmak isterken halkın arasındaki yankesiciler halkın cebine el atmışlardır çoktan.
Biz bu oyunu daha öncede darbelerde,28 Şubatlarda çok gördük.
17 Aralık ve 25 Aralık operasyonları ile Borsadaki şirketler bir haftada 42 milyar dolar zarar ederken Devletin artan döviz fiyatları ile doğan zararı faizleri artırmış her artan bir puanlık faiz Devletin ve şirketlerimizin borcunu 5 milyar tl.artırmıştır.
Faiz lobisi illada faizlerin artırılmasında ısrar etmektedirler.
Bankadan sabit faizle kredi kullananları etkilemeyen bu finansal kriz,bankalardan kredi çeken esnafı olumsuz etkileyecek,iflaslar başlayacaktır.
İHH tırlarında ve MİT tırlarına yapılan operasyonla Hükümetin ve Türk Devletinin Uluslarası arenada teröre destek veren ülke olarak yargılanmak istendiği aşikardır.
Bunu yaptıran güçlerin Türkiye Devletinin dostu olmadıkları aşikar olmakla beraber gizli güçlerin emrinde piyonlar olma ihtimali yüksektir.
Bu bir geçiş dönemi ara dönemdir dememek lazımdır.
Kaset ve dinlemelerle daha önce ana muhalefetin başını değiştiren karanlık güçler şimdide iktidarı değiştirmeye çalışmışlar başarılı olamamışlardır.
Yeni tertip ve operasyonlar olacağı kesindir.Darbeyi bile fırsat bulsalar deneyecekler,Türkiyeyi Mısır,Suriye yapmak isteyeceklerdir.
***
Operasyonları şunlar,bunlar yaptı demek mümkün olmadığı gibi,herhangi bir camia yaptı demek yanlış olacaktır.
Zararın neresinden dönülürse kardır demişler.
Önemli olan Türkiye’mizin ali menfaatlerine halel getirilmemesidir,gerisi teferruattır..
Bu kavganın iktidar mücadelesi olduğu,Türkiyeyi yönetmek isteyen dış güçlerin eliyle olayların çıkarıldığı izahtan vareste değildir.
İktidarın güçlü olduğu,on bir yıldır bir çok rakibini alt etme başarısı,siyasi rakibi olan Uzan’ları nasıl çökerttiklerini iyi biliyoruz.
Ne oldu da on bir yıldır birlikte olan bu ikili ittifak , beraber yürüyen,beraber yağmurda ıslanan camia ve iktidar birbirine bu kadar düşman kamplarda yer aldılar, bunu da zaman gösterecektir.
Ben iki tarafa da itidal tavsiye ediyorum.Türkiyenin eğitim alanındaki,dış ülkelerdeki temsilimizi sağlayan bu eğitim faaliyetlerinin zarar görmemesi iyi olacaktır.
Allah başımıza sahip göndersin.Doğruya yardım etsin.
Bu Millete yardım edene yardım etsin.
Dış güçlere ve onların içerdeki maşalarına rahat yüzü vermesin.
Kendi şer planlarını kendi başlarına versin..
Beddua değil benim ki,beddua müslümana yapılırsa günahtır.
Kafirin hem kendine hem fiiline lanet edilir,beddua da edilir,istersen ıslahları için dua da edersiniz.
Rabbim hayırda yarışanlara,bu ülkenin ali menfaatleri için koşanlara yar ve yardımcı olsun...
09.01.2014-KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU+++
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.