içimi sızlatan keşkeler...
annem..
yine,yeni bir anneler günü daha..ve ben sen gittin gideli geçirdiğim tüm anneler günlerinde ki gibi yutkunamıyorum yine..düşünüyorum da içimi bu kadar acıtan bi ’’keşke’’daha yok..
her anne kutsaldır değerlidir..nedense kendi annemiz daha bi değerlidir..hele ki doyamadığımız annelerimiz..ne kadar büyürsek büyüyelim hep var olmasını istediğimiz sığındığımız,sokulduğumuz kucaklarımızın yanımızda yanıbaşımızda olmasını isteriz..
annem..
öyle acı bi keşkeyle bıraktın ki beni..ne yapsam hep içimde..ne geçiyor ne unutuluyor nede iyileşiyor..
bilemezdim ki ..bilemezdim bir daha sarılıp senin o güzel yüzlerinden öpemeyeceğimi..bilemezdim son anına kadar beni beklediğini..sadece ben değildim ki çocuğun.. sen neden hep beni görmeyi istedin ki..??ve ben bunu neden öğrenemedim ki..?bu kadar beklediğini bilsem gelmezmiydim?
annem..
nasılda ısrar etmiştin evime gideceğim diye..son yılların en soğuk en karlı kışı yaşanıyordu evinin oldu yerde..gitme diye yalvardım..olmaz evime gideceğim dedin ve gittin..son kez arabaya binerken sarıldım..hakkını helal et yavrum dediğinde helal olsun ama yine görüşeceğizki .daha kimbilir kaç kez helalleşirsin dedim,gülümsedin..
annem..
evindeydin ve yine yalnızdın..sana birini bulmuştuk yardım etsin diye..telefonda her konuşmamızda özledim derdin..çok özledim..bende özlerdim ki annem..sen ağladığımı anlama diye sesimi değiştirmek için çabalardım..anneydin belkide hep anladın..
annem..
gel diyordun bana..uygun zamanın olursa izin al gel..gelmeyi istedim hep..ama zamanımızın olduğunu düşünüp erteledim bazı nedenlerle..nasıl olsa gelecektim..bir hafta önce bir hafta sonra farkedermiydi..
annem..
keşke lerim hep bu yüzden..ben ertelerken gelmeyi sen her, gün her sabah ,her öğleyin ,her akşam ,her gece beni sayıklamışsın...evin önündeki duyduğun her araba sesinde kapıya çıkıp geldiii kızım geldi demişsin...kendin bakamadığında rica edip baktırmışsın sana benim yerime bakan kızım dediğin can yoldaşına...ve ben gelmedim annem...bilseydim ,böylesine beklediğini bilseydim gelmezmiydim...keşkeler deler kanatırmıydı içimi...
annem..
geldim ve soğuk karlı günde soğumuş yüzlerini öptüm..bana,beni beklediğini söyleselerdi keşke..gözyaşlarımla ıslandı yüzün..ıslanınca sandım ki gözlerini açıp geldinmi kızım diyeceksin..açmadın annemmm..beni böyle acıtan keşkelerle bırakıp gittin...
annem..
anneler günün kutlu olsun..ellerinden öpüyorum...ve ne olur annem beni affet diyorum..beklediğini hissedip gelmediğim için affet annem...bilirim ki hepimize hakkını helal etmişsindir..evladın annede ne hakkı var ki..sen yinede helal edin derdin..helal olsun annem...huzur içinde uyu...mekanın cennet olsun..
annem..
bende anneyim,bugün benim elimi öperken kızım, ben sen gittiğinden bu yana geçirdiğim her anneler gününde olduğu gibi yukunamadığımdan konuşup teşekkür edemiyorum..sıkıca sarılıp ağlıyorum..
annem..
yokluğunda daha iyi anladım anne olmayı..annesi hala hayatta olanlara diyorum ki;geç kalmadan gidip sarılın annenize,ne kadar uzak olursa olsun..yarın görürüm yarın giderim demeyin lütfen...onlar yaşlılar ve zamanları olmayabiliyor yarınlara..sizlerinde içini delmesin acıtıp kanatmasın keşkeler...tüm annelerin ellerinden öpüyorum..
s
YORUMLAR
Evin
telefonu sabaha karşı üç buçukta çaldı.
Uyku sersemi adam telefonu açtı.
Telefondaki ses annesine aitti.
Telaşlandı, korktu başlarına bir şey mi gelmişti?
Annesi 'nasılsın oğlum iyi misin' diye sordu.
Oğlu şaşkın bir ifadeyle 'iyiyim anne hayırdır bir şey mi oldu siz iyi
misiniz?' dedi.
Annesi 'biz iyiyiz bir şeyimiz yok sadece sesini duymak istedim' dedi.
Oğlu da 'anne bunun için mi aradın saat sabahın üç buçuğu yarın da
konuşabilirdik' deyince annesi de 'rahatsız mı ettim oğlum?' dedi.
Oğlu 'evet anne rahatsız ettin' deyince annesi,
'30 sene önce sen de beni bu saatte rahatsız etmiştin, doğum günün
kutlu olsun...
KUTLUYORUM KALEMİ...