- 999 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YİRMİ YIL SONRAYI GÖRMEK
20 Yıl sonra gazetelerde şöyle bir haber okuyacaksınız: Zağnoslu Mehmet Paşa Köprüsü, gün ışığına çıkarılıyor!...
Belediye bütçesinden ödenek ayrıldığı haberine ulaşan muhabirimiz, bu köprünün çevresinin tam olarak açılması için hiçbir masraftan çekinmeyeceklerini açıklayan Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı, Arkeolog, Azmi Candan, konuşmasında: Bu eseri toprağa gömenleri târih unutmayacaktır!...
Başkan Candan, bu işin biran önce bitirilmesi için çalışmaları yerinde takip ediyor... fotoğrafta, Belediye Başkanı ve diğer yetkililer ile târihî eserleri, toprağa gömme vakfı karşıtları.
Biz de bu eseri gün yüzüne çıkartmak için emeği geçenleri gazetemiz yönetimi adına candan kutluyoruz.
Demişti: kadiryeter Kadir Yeter.
27 ŞUBAT 2014 PERŞEMBE. ORTASARAY- TRABZON.
YORUMLAR
kadiryeter
Değerli Ustam; cinnet geçiren yönetimlerin sayısını tahmin edemeyiz!...
Benim gibi bir câhile gülünç duruma düşmelerinden, bir Türk Vatandaşı olarak derin üzüntü duyuyorum... Asker iken böyle gün saymadım; yemin edebilirim... Gel, 30 Mart... geeeelll...
Allah'ım, bitsin, hakettiğimiz ve bu verdiğin ibret çilelerimiz... eksiğini tamam say, Yâ Allah...
Saygımla Selâmladım... Vârolasın.
kadiryeter