Hikmetli mektuplar-Tarih:26 Şubat 2014 Çarşamba/ Aklımda her gün size yazıyorum Hocam
Tarih:26 Şubat 2014 Çarşamba 19:02:17
RE:
en ( 2/26/2014 )
---------------------------------------------
Merhaba Hocam,
Allahın selamı üzerinize olsun.
Aklımda her gün size yazıyorum Hocam, her gördüğüm rüya, her işaret benim için çok anlamlı, ve her seferinde sizinle paylaşmak istiyorum.
Verdiğiniz zikire ve sağ devrine devam ediyorum hocam. Bu verdiğiniz zikiri çok sevdim, tekrar ede ede sanki benden bir parça oldu. Allahım, beyinlerimizi Hakka aç… Amin.
Bir sabah namazından sonra zikir sırasında sanki ışık oynadı, lambaya baktım, elektrik akımında sorun var mı diye, ama öğlen de oldu, öğlen namazında sadece güneş ışığı vardı işyeri mescidinin camının kenarından sızan. Her zaman olmuyor, ama yakaladığım zaman çok mutlu oluyorum o ışık oynamasını. Sinirsel de olabilir, ama bunun farklı, beynimin içinden gelen ışık olduğuna inanmak istiyorum. Daha önce olmuyordu, ya da acaba farketmiyor muydum. Çünkü unutmuşum da hatırlamışım gibi, çok yeni bir şey gibi de değil. Özellikle zikrin son kelimesinde daha bir aydınlanıyor gözümün önü. Ara sıra kararıyor.
40 güne tamamlamaya az kaldı hocam. Gördüğüm rüyalar var, hepsi uzunlar. Bir sabah namazımı kaçırmışım, hocam, ve rüyamda nedense eski erkek arkadaşımla bir eve giriyoruz, (aslında onu rüyamda görmek istemezdim, o beni üzen insan, ama nedense o, önce beni köprünün altından çıkardı, sonra bir eve girdik), evde bir erkek var, namaz kılacağımız yer aradığımızı söylüyoruz, adam arkadaşıma mezhebini soruyor, şiit olduğunu söylüyorum. Onlar ayrı yere ayrılıyor, ben de kıble ne taraf diye soruyorum. Yerler hep farklı farklı halı döşemeli. Kıyafetim uygun, başörtüm bile omuzumda var diye seviniyorum. O sırada nedense evden dışarı çıkıyorum, meğerse ev dediğim karavanmış, ben çıktığımda hareket ediyor ve gidiyor, namaz kılmaya niyetlendiğim oda, peşinden koşuyorum, terliyorum, yetişemiyorum. Aslında hızlı koşsam yetişeceğim diye düşünüyorum. Yanımda biri bana diyor ki, en az yarım saat koşman lazım. Ne demek istediğini anlayamıyorum. Rüyamda biri bana bunun anlamı namazını kaçırman, evet, diyor. Çok anlamlı olmazsa da ilginç bir rüya, en azından tam zamanında ve net. Bu rüyanın kaynağı şimdi benim beynim mi? Beynimin dışında olan bir şey mi…
Hocam, ikinci bir rüyamda yine nehir gördüm, suyu çok berrak, çok temiz, yanında yeşillikler var bu sefer, içinde balıklar ve yine suyun altında renkli renkli kuşlar gördüm. Kocaman ve renkli renkli üç tane kuş, ama suyun altında. Güzeldi.
Bu gece ise rüyamda çok güzel bir bina gördüm, saray, bal renginde, acayip güzel mimarisi var, ama nedense girmedim içine.
Beni daha da çok etkileyen başka birinin rüyası var hocam. Akşamın birinde kızımla eşimin akrabası olan birine gittik. Geldiğim gibi oğlunun hakkımda bir rüya gördüğünü söyledi. Ömer (oğlu, eşimin kuzeni) Evet ya yenge, rüyamda deprem gördüm, diye devam etti. Her yer yıkılmış, ama herkes yaşıyor. O sırada senin memleketten özel sigortan varmış ve gelip seni götürüyorlar. Hatta çocuğu da aldı, gitti, diye abime (eşime) üzülüyorum, diye rüyasını anlattı. Bir de çok etkilenmiş olacak ki, heyecanla tekrar tekrar anlattı rüyasını. Bana bu rüya çok anlamlı geldi, hocam, özel sigorta olması güzel bir şey ve kurtuluş olsa gerek. Öyle yorumladım kendimce ve sizin yazılarınızda geçen yorumlara dayanarak. Ama tabi, sanırım olumsuz da yorumlanabilir, götürmeleri, bilemiyorum.
Bazen namazları şahsi çıkarım için kılıyormuşum gibi bir kendimi suçlamaya kapılıyorum. Sonra bu kafamda nereden geldiği belli olmayan tüm olumsuz düşüncelerimi rabbim sen affet, diyorum. Sen her şeyden münezzehsin. Yorgunluktan, aceleden, acılardan, heyecanlardan, korkulardan, isteklerden, beynin oyunlarından. Ruhu yoran ve yıpratan her şeyden. Beyinlerimizi boşuna yoran ve yıpratan olumsuz düşünceler saldırısından koru. Ruhumuza, özümüze giden bir yol olan beynimizi temiz tutmamıza, korumamıza, aydınlatmamıza yardımcı ol…
Hocam, zikrimin tamamlanmasına az kaldı, sonrasında size yine yazmak istiyorum. İlerleme kaydediyor muyum, bilmiyorum, ama kendi gözümde çok değiştim. İnsanlardan beklentilerimi azalttım, kendimden beklentilerim yükseldi, fakat kendimi boşuna azarlamıyorum, üzüntülerimin çoğu elimde olmayan sebeplermiş, her şeyimle teslim oluyorum rabbime secdelerimde. Her gün de sizi şükran ve dualarımla anıyorum.
Saygılarıma ve dualarımla kalıyorum.
Selam es selame.
( 2/26/2014 )
Merhaba sevgili allah dostu kardeşim...
Senin de bütün allah yolcularının da üzerine olsun SELAM..
Zikirlerinize devamınızdan mutlu oldum...
İnşaallah ömrünüz oldukça Hakk ile bağlantınız hiç kopmaz,dünyada iken CENNET CEMALE ulaşanlardan,Rabbini burada görme şerefine erenlerden olursunuz..
Nur görmeye başlamışsınız..maşaallah..Yaptığınız ibadetler ve zikirleriniz Arş-ı Alada karşılık bulmaya başlamış..O gördüğünüz nurlar meleklerin asli yapılarından ibarettir..Meleki alemden size okuduklarınıza karşılık allahın selamını,duanızın kabul edilmekte olduğunu bildirmek üzere işareten (vahyen)haber vermeye geliyorlar..
Bundan böyle her duanızın kabul edildiğine işarettir.O nedenle asla dil ile olumsuzu zikretmeyin,fiil ile haramlardan sakının..çünkü her dediğiniz olmaya,her yaptığınız karşılık bulmaya başlamış demektir..Allah’a yakınlaştıkça çok sözden,çok dosttan kaçınanlar,bu sebeple içlerine döner,rabblerine anlık bile gafil olmamaya çalışırlar..
’’Mü’min ya hayır konuşsun,yahut sussun’ ’hitabı bu yüzdendir..
Rüyalarınızda olumsuz birşey görmedim..Gelişmelerinizi,terakkinizi ihbar ediyorlar..Yorumlamalarınız da isabetli..Gördükleriniz olumsuza asla yormayın..Kalbiniz olumsuzdan yana ağır basarsa asla dillendirmeyin ve ’’Rabbim rüyamı hayırlara getir ’demekle yetinin..
Doğrusu;bizden özel zikir alan kardeşlerimiz giderek çoktan da çok çoğaldlı..Başarılı olanlar arasındasınız..
Aldığınız mesafeyi küçümsemeyin lütfen..kırk yıl olup kaynamayanları hatırlayın..Ve kaygusuz aptal’a bir fatiha okuyun....nefis kaz’ı kırk yıl kaynatılsa bile bakarsın başın kaldırır,müridi fesada sürüklemeye çalışır da,şeyh de müritte pek çok kere yenik düşer;allah korusun..
Kırk gün tamamlansa da biz yenisini vermeden bu zikire ara vermiyin..
gelişmeler mükemmel olmakla bereber henüz yeter işareti yok anlattıklarınızda..
İnşaallah,sizden insanlık yararlanacak,okuduklarınız ve okuyacaklarınnızla şahsınız aileniz milletiniz ve islam alemi şereflenmeye devam edecektir..He rallah dostunun bir etki alanı vardır..Mahşerde etkilediğiniz alanın cennet ehli ile birlikte efendmizin sancağı altında toplu olarak bulunursunuz..biiznillah..
Yazmaya devam ediniz lütfen..Yazdıklarınızla bizi mutlu ettiniz..maşaallah ve biiznillah uzaklarda elimizden tutan bir el oldunuz,gönül penceremize nur gibi doğdunuz....Oraları inşaallah siz ve sizin gibilere emanettir..
selam es selame