- 423 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER - 12---*****
* Mehil suresi yoktur sevdaların !!! Ya seversin ölümüne, ölene kadar; ya da çeker gidersin eyvallahsız o kadar !!!
* Yaşamaktan ziyade, avuntular da olmak enayiliktir !!!
* Sahilin kuru ve ıslak kumlarına ; oklu kalpler içinde yazılan o isimler ; azgın dalgaların sahili her dövüşünde silinip gideceklerdir.
* Aşırı sevgi ve ilgide yüzmesini beceremezsen; boğulursun !!!
* Hiç çekip gitmemişsin gibi; hadi gel, dön artık demek bestekarların işgüzarlığıdır.!!!
* Yürekler ne yaslar yaşar boğulurcasına !!! Ama yaradan uzatır elini, yeniden doğarcasına !!!
* Yaşanılan sevdalar en ufak bir yanlışlıkta deforme olmaya mahkumdur !!!
* Ayrılıkların da sevdanın; sonradan pişmanlıktan dönülse de,eski tadı kalmaz !!!!
** Sen kına çal ayrılıkların şerefine ; burada kürdili hicazkâr lar da boşaltılırken kadehler !!!
** Daha sert şimdi dalgaları denizin..Yumruk yapmış ellerini; vurup duruyor sahile homurdanarak.. Hep senin gidişin yüzünden !
** Sen gittin ya !!! Yas ilan etti yüreğim !!!
** Gönlümün sahibesi !!!! Kiracım değilsin ki mehil verip; tahliye davası açsam !!! İkamet edersin de ; çıkar gidersin de !!!
** Tadımlık değil benim sevdam..
** Bırak gün boyu nasıl göründüğünü !!! Sabah gözünü açtığında ki o harikulade halin yok mu !!!! Ömre bedel be !!!
** Çıkar o pahallı markalı elbiseyi üzerinden.. Takıları da..Sil yüzünden o saatlerdir uğraştığın makyajını.. Ha işte böyle.. Bak şimdi aynaya !!!
** Sanki bütün işim gücüm sensin !!!
** Alfabenin harfleri yetersiz; seni anlatmaya !!! (
**** " Çok bunaldım..Gidiyorum ben.. Dönerim belki zamanla !!!".. Şuna bak sen ; sanki test sürüşüne çıkıyor ya !!!
**** " Beni at şurada " diye seslendi yolcu ; dolmuş şoförüne !!! Sağa çekti, park lambasını yaktı, çekti el frenini acele ile ve aşağıya indi..Açtı kapıyı,tuttu kolundan ve attı aşağıya yaka paça !!!
**** "Gittikçe çocuklaşır insan !! ".. Hani nerede kaldı benim ki !!!
**** " İÇİMİZDEKİ ÇOCUK !!!!" ... Hadi yavrum; çık dışarıya da !!!! Nasıl bir şeymiş sin, göreyim be !!!
**** Ağırlık birim ölçüsü olan (TON) un münakaşa ve laf söylemede de kullanıldığını biliyor muydunuz ? " Bir ton kavga ettik !!" ve " Bir ton laf söyledi !!!" .. gibi :)))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.