- 1365 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ÖNCE VATAN GAZETESİ - DUYGULARIN ADRESİ 1 YAŞINDA
DUYGULARIN ADRESİ 1 YAŞINDA
Değerli şiir severler ve şairlerimiz 20.02.2013 tarihinde siz şairlerimizin şiirlerini yayımlamak, gün ışığına çıkmamış genç şairlerimize teşvik amaçlı ÖNCE VATAN GAZETESİ’ nde DUYGULARIN ADRESİ ( Şiir ) Köşemizi yayım hayatına başladık.
Büyük bir beğeniyle, teşekkürle, takdirle, sizlerin güçleri ve desteğiyle aramıza katılan, şiirlerini yayımlatmak isteyen her saniye artan 5000 şairlerimizle bugüne kadar gelmiş bulunmaktayız. 20.02.2014 Tarihinde 1. Yılımızı sizlerle doldurmanın mutluluğunu, sevincini onurunu ve gururunu yaşamaktayız.
Bizlere bu imkanı veren ÖNCE VATAN GAZETESİ İmtiyaz Sahibi Sayın Abdullah Akosman ve Önce Vatan Gazetesi’nde görev alan basın mensubu meslektaşlarıma, göstermiş oldukları bin birinden değerli, güçlü kalemleri olan tüm şairlerimize sonsuz şükranlarımı sunuyorum.
Sizlerde Önce Vatan Gazetesi’nde Duyguların Adresi şiir köşemize şiirlerinizi göndererek ücretsiz yayımlatabilirsiniz. Gazetede şiirinizin yayımlatarak övünç duyabilirsiniz. Aramıza katılabilir, seçkin şairlerimizin arasında olabilirsiniz. Yüreğinizin adresine gidebilirsiniz.
Güçlü kaleminiz elinizden düşmesin.
Bol ilhamlar.
Nihat İLİKCİOĞLU
Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi,
Anadolu Edebiyat Derneği Kurucu Başkanı
ve Temsilcisi
Önce Vatan Gazetesi
Duyguların Adresi Yönetmeni
Tel. 0 532 764 44 48 - 0 507 821 90 85
e mail: [email protected]
[email protected]
YORUMLAR
Değerli Nihat Hocam. Öncelikle biz şairlere böyle bir imkan tanıdığın için seni kutluyorum. Her zaman bir ilke imza atıyorsun bu ilk de Önce Vatan gazetesinde - Duyguların Adresi şiir köşesi. Benim de şiirlerimi yayınladın sağol üstadım. 1. yılını da kutluyorum nice yıllara.