- 1197 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ KADIN,
Sevgili Kadın,
Yarın zor bir gün ama belki de kolay. İçimizden birimiz sabah neler olacağını bilsek hiç uyumayacağız. Yarın kimin kıyameti kopacak,kimin bahçesi yeşerecek ve kim bilir beklemediği bir gebelik testiyle çökecek yada yıllardır beklediği bebeğin haberiyle etekleri zil çalacak. Yarın,yağmur yağacak,muhtemel bodrum katlarındaki anneler ağlayacak,dışarıdan konforlu görünen bir evin kocası karısını aldatacak. Yağan yağmur onu hiç etkilemeyecek zira o bodrum kattaki annenin su basan evinden bi-haber kocasını ’’elin fahişesinden’’ nasıl kurtarırım planlarına gömülecek. Halbuki daha dün bilmem kaç karatlık yüzük alan adam seni sevmiyor olamazdı öyle değil mi? Onu sana verirken aynısı ’’elin fahişesine’’ de almış mıydı acaba? Giden adam mı, para mıydı? Kadın bunun ayırımını yapsa iyi olacaktı. Aksine o hizmetçisine bağırdı,çocuğunu azarladı. Eksikliğin sevgi miydi,samimiyetsizlik mi? Ya aşk..? AŞK;annenin evlatlarını korumasının kollarında en güvenli yerindeydi.
VE SEN,
Bana aşkın en yakın yıldız olan proxima kadar bile yakın olacağını gösteremeyen,ilişki özürlü beceriksiz adam..! Ve sen en uzak yıldız kadar ışık vermezken, kendime yakınlarından örnek veren aptal kadın ben..! Gözlerin dayanmazdıki zaten onca aydınlığa. Bakacak kadar yaklaşamadınki ruhuma,huysuz! Bunlar hep meziyet, halbuki sen ise adamlık bu sandın.! Boşverdim seni ağaç yaşken eğilir. Kökün kurumuş senin toprağın dibinde. Uğraşmasına uğraşırdım da seni hekimler,bilim paklar. Kalır toprağın altında kanırttıkça. Bir de kalırsın elime. Aman be bir de sana mı bakacağım yeniden yeşillen diye..
Neler mutasyona uğruyor baksana,sen bile zemzemle yıkanmış kalacaksın yanında utanmasa doğa! Cüce şubat yaz olmuş haberin var mı? Mevsimler yedi kocalı hürmüz misali..Biz ozonu delmiş milletiz! Ama sanırım zararlı ışıkların süzülemediği yerlerden en çok sen geçiyorsun. Ya ayıcıklar ne yapacak? Ne zaman uyuyacaklar? Kış gelmeden geldi yaz . Elin şubatı bile havalara girdi,sen kimsinki? Ayıların uykusuz kalması kadar dahi aklımda değilsin.
Baksana!
Buradan kaç kilometre gözlerin bana? En son nerede bırakmıştır bakışını? Ardımda? Aynada? Yastıktaki baş izimde? Olanlara meydan okuyan son etkisinde...? Çok özledim gelsene..
ALMILA ERDEM