- 825 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Başımıza gelenler ( köşe yazısı şeklinde oldu ama )
"Birinin başına toprak saçsan başı yarılmaz.
Suyu başına döksen, başı kırılmaz.
Toprakla, suyla baş yarmak istiyorsan,
Toprağı suya karıştırıp kerpiç yapman gerek..." Mevlâna
İşte ülkemizin başına gelenler başımıza gelenleri bu dörtlükle açıklanır...
ne güzel demiş Mevlâna Hazretleri...
Nasıl derseniz?
vakti zamanında çevremizdekiler topla tüfekle (toprak saçarak) saldırdılar yenemediler yani başımızı yaramadılar; sonrasında ekonomiden kaostan (su dökerek) faydalanarak yıkmaya çalıştılar yine başaramadılar...
Ama çıktılar düşündüler ve buldular toprağı suya karıştırıp yüklendiler (onlara göre) başarının yolunu buldular ve yeni bi akımla (Kürt meselesi, Ermeni diasporası ne derseniz deyin) yüklendiler...
Ey efendiler!
Ağalar, beyler bayanlar gençler !
Ey milletim !
kanmayın bunların oyununa inanmayın
Ne diyor Fahr-i Kâinat Efendimiz Muhammed Mustafa (s.a.v.) " FİTNE UYKUDADIR UYANDIRANA LANET OLSUN..."
Geçmişten günümüze ve hatta gelecekte bu topraklarda bu millette bu vatanda gözü olanların oyunudur başımıza gelenler. Fitne çıkaranlara çıkarmak isteyenlere mahal vermeyin.
Ulu Önder M.Kemal ATATÜRK :" Muhtaç olduğun kudret damarlarında ki asil kanda mevcuttur!"
Ey garındaşlarım!
Ey bu milletin Genç Beyinleri!
Ey Türk İstikbâlinin Evladı!
Bu milleti bu devleti ayağa kaldırıp şahlandıracak olan ve dört nala uzak Asyadan gelip anadoluda uzanan kısrak başı biziz.
Dünyaya kim olduğumuzu, İslam’ın sancaktarı olduğumuzu gösterecek olan bizleriz !
Biz ki çine set çektiren Avrupaya diz çöktüren İslam’ı Allah’ı Kitab’ı Kelamı bilen TÜRKÜZ!
Atillayız, Oğuzuz Osmangazi, Orhan Gazi Eyyüp El-Ensar-î Biz İslamın Sancağıyız Son kelesiyiz Son neferiyiz !
UYANIN DAYANIN BİLİN GÖRÜN İŞİTİN !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.