- 2203 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK AŞKLAR İÇİN KALP 99TL’ LİK BİR SAKATAT DEĞİLDİR
Sevgiye ve aşka inançsızlığımız, sadakatsizliğimiz,küçümsediğimiz yok illaki de, ya bu durumlar Eros’un bile zoruna gidiyormuş yahu :)
Şimdi düşünsenize siz bir çiftsiniz,sevgilisiniz ya hani 14 şubatta hediye alıyorsunuz ( işin kapitalizme verdiği destek bir yana ) o gün 14 şubata özel gün için düzenlenmiş organizasyonlara katılıyorsunuz,her şey güzel ,her yer yılbaşındaki gibi kırmızıya boyanmış , kalpler donatılmış, o gün güzel bir danstan sonra sevgilinizin telefonuna mesaj geliyor, sevgiliniz yanınızdan uzayıp lavaboya gidiyor ,sözüm ona makyaj tazeliyor kadın, erkeğin telefonu çalınca da "geliyorum canım" diyor ,dönüşünde ise herkes kendinden bilir ya işi, sevgililerin arasında bir panikli ortam hadi başlıyor beş karış suratla bir kavga hani burada sevgi ?
Haaa kıskanmak sevgiymiş öylemi,yemişim kıskançlığınızı, iki tarafta da bariz boynuz var, hala kıskançlığın altında sevgi var diyerek sevgiyi lekeliyorlar.
Yada siz birisiyle sevgili olduğunuzu sanıyorsunuz, ama adam aynı anda üç kadını idare edince haliyle en sorunlu ve ağır basan kadınla bu organizasyona gitmek zorunda kalınca, diğer sevgililerine hasta ve halsiz olduğunu bugün bir yere çıkamayacağını söylerken "sevgililer günü önemlimi aşkım ben seni her gün seviyorum" diyerek sakinleştirirken, Allah ya işte aynı ortama düşürmez mi :))) Al işte o ona saldırıyor, diğeri öbürünün saçını başını yoluyor, öteki hepsine dalıyor, hani len burada sevgi ?
Yemişim sevgili evciliklerinizi diyesim geliyor..Tabi ki bu durumda AŞKIN RENGİ KIRMIZI İKEN KATLİAMIN RENGİ DE KIRMIZI oluyor . Teşekkür ediyoruz bizler, böyle davranarak Aşkı ve Sevgiyi ayaklar altına düşüren, o muhterem sevgili şubeleri açan sevgiliciklere..
Bugün sevgililer gününün adı tarafımızca "dım dım yar hım hım yar" olduysa sayelerinde olmuştur..
Bunun yanında GERÇEK AŞKLARA sözümüz yok saygımız var,
GERÇEK AŞKLAR sadece bugün değil her gün sevgililer gününü yaşar ve yaşatırlar birbirlerine..
Çünkü gerçek aşıklar için kalp 99tl’ lik bir sakatat değildir.
İYİ BAKARLAR BİRBİRLERİNİN KALPLERİNE,İNCİTMEZLER,KİRLETMEZLER AŞKI DA SEVGİYİ DE..
Cansel Işık /Manyakaşkıngelini
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.