Türk’ün Hedefleri olmalıdır..
Türk’ün Hedefleri olmalıdır..
• Türk; Kelime değil bir yaşam ,duruş, cisim, isim şeklidir. Hedefi ; Allah’ın nizamıolan….Türkçü cümlesi kurmak içinse özneyle yüklem değil, yürek gerekir.
• Türk’ün hedefleri yüksek dağlar gibi olmalı.. Yüksek hedefe varabilmek için asla başaramam dememeli! Yüksek dağlara yaklaşıldıkça dahada yüksek olduğu görünür.. Oysa dağların yüksekliği aynıdır… Türk de aynıdır...
• Güneşin doğması bir yana, kara bulutların tepemizden çekildiği gün yok gibi…Bu karabulutları kovacak akıl da, çaba da Tür’ün kendisin de olmalıdır.
• Türk de; En pahalı öğrenim şekli üniversite değil, Türk’ün tarihini yaşayıp da öğrenmektir..
• Türk; her zaman hedefini yüksek tutmalıdır!.. Her fikir değerlendirilmeli, her zikirle yönlendirilmelidir..
• Türk; dünya da fark edebilmek için Türk gibi bir bakış, insanlık alemi için farklı ve yararlı bir çıkış gereklidir!
• Türk; üretmeli , üretim olmayan toplumlarda emeğe saygı olmaz.. Emeğe ve insana saygı olmayan milletlerde huzur da olmaz!.
• Türk; Bilim ve ilim sahibi olmalıdır.. ilimden ,bilimden uzak kalmak , bilim ve ilim ipini önde götürenler, geride kalanların efendisidir.. Türk; bilimin ve ilminefendisi olmalıdır..
· Türk’ün yaşamı Vatanısavunmak içindir. Vatanın da ölümü beklemek değil!..
· Türk için ; ilke, ülkü, ülke, millet önemlidir… Milleti olmayanın vatanı, vatanı olmayanın da devleti olmaz…
Osman Onuktav
#Avar
YORUMLAR
Kıymetli dostum Osman Bey
Öncelikle bir Türk olarak Türklüğü ve Türkü’n hedeflerini böyle güzel ifade ettiğiniz için size çok teşekkür ederim.
Çünkü Türklük olgusu o kadar yanlış anlaşılmış ve yanlış anlatılıyor ki insan ister istemez tepkisiz kalamıyor. Belki iyi niyetli olabilir ama bilgisizliğe dayanan ve aslında Türklük adına kötü bir imaj veren o kadar çok şiir veya yazıya denk geliyorum ki. Yazılan şiiri yâda yazıyı okuduğunuzda zannedilir ki biz Türkler sadece savaşmayı biliriz, sadece kelle alır, insanları kılıçtan geçiririz,ve merhametsiz bir milletimişiz gibi tanıtan sözleri okuyunca çok üzülüyorum yâda öyle hastalıklı zihniyete sahip insanlarla karşılaşıyorum ki sanki biz Türklerin edep ve hayâ anlayışımız yokmuş gibi kadın erkek ilişkilerine dönük seviyesiz sözlerle güya Türklüğü övdüğünü zanneden insanlarlada karşılaşınca doğrusu kızıyor ve öfkeleniyorum.apuk supuk herşeyin türklükle bağdaştırılmasını kabullenemiyorum.
Âcizane yıllarca her ortamda Türklüğü ve Türklerin dünya uygarlığına katığı önemli değerleri bilimde, ilimde, insanlığa çok önemli katkıları olduğunu anlatmaya çalışıyorum.
Umarım ve dilerim ki biz Türkler medeni dünyada hak etiğimiz yere bir an önce geliriz.
Sizin bu güzel yazınızda benim Türklük anlayışımla, örtüşüyor ve bir Türk olarak beni mutlu edip umutlandırıyor.
Kaleminize, yüreğinize sağlık.
Saygı sevgi selamlarımla.
KAFKASİ
İnsanlık alemin de Türk ırkının dünya üzerinde ki varoluş sebebi dünya nizamına her yönden katkıda bulunmasıdır... Tarihimizde Türk2ün her günü savaşlar ile geçsedeyapılan savaşlar adalet için, hak hukuk için yapılmıştır.. Atilla'nın roma kapılarına dayanması, Oğuz kağanın asyada adalet sağlaması, Aparslan anadoluya girişi, osmanlının 600 küsür yıl islam sancağı ile dünyaya nizam getirmesi tabiki guru kaynağımız.... Bu yapılan savaşlar sadece toprak almak değildi.. Alınan her yere ilim, bilim götürmşlerdir...
Bu gün bizler Atalarımızın kılıçlarının kanlı oluşlarını, kazandıkları zaferleri konuşuyoruz... Konuşuyoruz da boş konuşuyoruz, o kadar gurur duyduğumuz savaşları sadece tarih kitaplarından okuyanlar biliyor, kulaktan dolma bilgileri olanlar isi sizin belirtdiğiniz gibi Türk'ü sadece savaşan barbar olarak bilirler ve ''gurur''duyarlar.. Peki bu kadar büyük tarihi olan Türklerin neden sinema sanatında boy göstermemiştir!... Yapılan bir kaç flimi bile yabancılar cevirmiştir.. Oğuz kağan , Atilla gibi.. Şu bir gercektir ki; herkez Yavuz, herkez Yunus, Herkez Atilla, herkez Fatih, herkez Mevlana , herkez Yunus oluyor ama nedense bir türlü kendi (Türk) olamıyor!.. Bin bir çeşit maskelere bürünüp boyanıyorlar... bilmem bu boyalar nasıl çıkacak gerçek kimliğimiz olan Türkçe yüzümüze,fikirlerimize,hedeflerimize kavuşmak ve işte o zaman o gurur duyduğumuz Ataların torunları olduğumuzu bileceğiz.. Türk'ün hedefleri Hayalleri, vefası olan bir üstün ırk olduğumuzu her yönden acuna kanıtlamış oluruz...
Türk İsmini,cismini Türk gibi yaşayanlara selam olsun...
Allah(cc) Türk'ü ; ilimle bilimle dünyaya hakim kılsın...
Saygılarıla baki selamlar..
• Türk; Kelime değil bir yaşam ,duruş, cisim, isim şeklidir. Hedefi ; Allah’ın nizamıolan….Türkçü cümlesi kurmak içinse özneyle yüklem değil, yürek gerekir.
Osman Bey, yiğit yüreğine sağlık. Mükemmel bir yazı. Selam ve dua ile.
KAFKASİ
Hedefleri, hayalleri gerçek olması dileklerimle..
Saygılarımla..
"Türk’ün, Hedefleri Olmalıdır...
• Türk; kelime değil bir yaşam, duruş, cisim ve isim şeklidir. Hedefi; Allah’ın nizamı olan Türkçü cümlesi kurmak için'se, özneyle yüklem değil, yürek gerekir.
• Türk’ün hedefleri yüksek dağlar gibi olmalı. Yüksek hedefe varabilmek için asla, "başaramam" dememeli!. Yüksek dağlara yaklaşıldıkça daha da yüksek olduğu görünür. Oysa, dağların yüksekliği aynıdır… Türk de aynıdır...
• Güneşin doğması bir yana, kara bulutların tepemizden çekildiği gün yok gibi… bu karabulutları kovacak akıl da çaba da Türk’ün kendisinde olmalıdır.
• Türk'ün en pahalı öğrenim şekli üniversite değil, Türk Tarihini yaşayarak öğrenmesidir...
• Türk; her zaman hedefini yüksek tutmalıdır!... her fikir değerlendirilmeli ve zikirle yönlendirilmelidir...
• Türk'ün dünyada fark edebilmesi için Türk gibi bakış, insanlık âlemi için farklı ve yararlı bir çıkış gereklidir!.
• Türk; üretmeli... üretimi olmayan toplumlarda emeğe saygı olmaz.. Emeğe ve insana saygısı olmayan milletlerde, huzur olmaz!.
• Türk; Bilim ve ilim sahibi olmalıdır... ilim ve bilimden uzak kalmak olmaz; bilim ve ilim ipini önde götürenler, geride kalanların efendisidir... Türk; bilimin ve ilmin efendisi olmalıdır...
· Türk’ün hayat gâyesi; Vatanı savunmak olmalıdır; vatanında, ölümü beklemek değil!...
· Türk için; ilke, ülkü, ülke ve millet önemlidir… milleti olmayanın vatanı, vatanı olmayanın da devleti olmaz.
Osman Onuktav
#Avar"
İzninizle...
Sağlık dileğimle Selâm ederim...
kadiryeter tarafından 2/12/2014 10:05:28 AM zamanında düzenlenmiştir.