Savaş'a Mektuplar – 2 / Beni yalnız bırakmayın hocam...
1 0cak – Barış
Selamunaleyküm hocam.
Gözüm hep sizin sayfanızda… Siz yazı yayınlamaya ara verince sanki aramdaki bağ kopmuş gibi hissediyorum. Beni yalnız bırakmayın hocam...
Hocam “Bana dua edin” dediğimde, siz “ben dostuma dost düşmanıma düşman diye dua ediyorum” diyorsunuz... Hocam; Allah rızası için en küçük çocuğunuz gibi dua istiyorum...
Dünyada yalnız kaldım hocam… Hiç bir şeyden zevk almıyorum sadece temizlendiğimi hissetmek ve hayretle fani dünyamı tamamlamak istiyorum. Hocam her namazdan sonra içim daha çok yanıyor, gözüm saatte diğer vakti bekliyorum. İbadetlerime sadece celâl saatlerde ara veriyorum. İçim yanıyor ama bir türlü doyuma ulaşamıyorum 40 günün dolmasına 6 günüm kaldı hocam. Sanal ortamda kimin ne olduğu belli olmaz ama hocam niyetim çok ama çok halisane… Öz babanın öz evladına duası gibi “Rabbim kulun Hüseyin Barış’ın niyeti isteği Allah rızasıysa lütfeyle onu bağışla” derseniz sizi mahcup etmem.
Ellerinizden öpüyorum...
Dualarımdasınız hocam...
1 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Aleykümselam Barış...
Cümlelerinden birbirimize giderek yaklaştığımız anlaşılıyor. Bu yolun yolcuları ilk önce rehberlerine meftun olur, Rabbin aydınlığını rehberinin (dil, gönül) penceresinden görürler. O nedenle Efendimiz aleyhisselâm, ashabına “Beni ana babanızdan daha çok sevmedikçe iman tam etmiş (benden faydalanır) sayılmazsınız” buyurmuştur.
O nedenle ashap Efendimiz aleyhisselâma seslenirken, ilk olarak “Anam babam sana feda ya Rasulullah” diyerek başlarlardı sözlerine...
İnşaAllah seni de saran aşk aynı kaynaktan, aynı saflıkta olur. Ve bizden erken geçip Rasulullah’a âşık olur, kavuşursunuz. Ardından da Hakk üzere Allah aşkında yanar yok olur, fenafillaha ulaşırsınız. Silsile böyledir.
İlme sevdalanan ( cevher ) her öğrenci, önce öğretmeninde erir, curufundan ayıklanır, potaya girer, sonra su gibi (likit) akışkan yol alır...
Meraklanma Allah senin de benim de, tüm yolcuları(sevdalıları)nın da yardımcısıdır. Bizi birbirimizle boşuna buluşturmadı elbette…
Unutma tesadüf diye bir şey yoktur. Allah’ın hak edeni, hak ettiğine denk düşürmesi âdeti vardır.
Samimiyetinden taviz vermedikçe yolun aydınlıktır, aydın kalacaktır, inşaAllah. Okudukların cemâlî zikirlerdir. Asla zararı dokunmayacak, aksine zamanla nur içinde nura gark olacaksın, biiznillah.
Allah tek kelimeni bile zayi etmeyecek inşaAllah...
Şafak umutların neredeyse tükendiği yerdedir. Orası nefsin diz çöküp, batan güneş gibi, vücut dünyasından geçici olarak çekildiği, nurullah olan ruhunun ay gibi gecelerini aydınlatmak üzere doğduğu yerdir...
Gözlerinden öpüyorum.
Selam es selame
1 Ocak 2014 - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Yeni yılda biz cahil insanlara ilmiyle tecrübesiyle yolumuza ışık tutan siz kıymetli hocama, Rabbim her şeyi görünce verir inşaAllah...
Hocam sizden bir konuda bilgi istiyorum; namaz kılarken 1. rekâtta genelde Fil suresiyle başlıyorum. Fil suresini okurken sırtımda, iki kürek kemiğinin ortasında avuç içi kadar bir yer karıncalanma başlıyor yani uyuşuyor gibi oluyor ve rükünde geçiyor; bunu çok takip ettim bir iki defa değil iyi gözlemledim. Bu durumun açıklaması var mıdır hocam?
Ellerinizden öpüyorum.
1 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Aleykümselam Barış...
Yeni yıl cümleyle beraber sana da hayırlar güzellikler, ilimde ve Allah yolunda kalıcı gelişmeler getirir inşaAllah…
O bahsettiğin bölme Efendimizin nübüvvet mührünün olduğu yerdir. Fil suresinden değil, namaz kılmaya başlamandan kaynaklanıyor. Rütbe, makam, mertebe, miraç anlamına geliyor. Namaz müminin miracıdır... Miraç yani yükselme, teali gerçekleşiyor. Bu olayın sende oluşması evkatta ve efâlde düzenli namaz kılmaktan ve zikir yapmaktan Allah’ın seni kendine yaklaştırmakta olduğundan haberdir. Bunun için çok şükretmeli yolcuğunun hak katında değerlendirildiğini bilerek ilerlemelisin.
Hakikatte bu gün yaptığın dua ve ibadetlerin bazen yıllar sonra zahire çıkacağını bilerek ilerlemelisin. Bugün istedim yarın olacak sanırlar. İş öyle değildir. İşlediğimiz hataların da sevapların da geri dönüşümü zaman alır. Kur’an buna dair birçok ayetle haber verir. Tarlaya tohum atan çiftçi bile 10 ay sonra harman eder. Rahme düşen cenin 9 ay 10 gün sonra bebek olur, 18 yaşında kişilik kazanır reşit olur değil mi? Dualar zikirler de öyledir. Hatta bazen rüyalar bile yıllar sonra çıkar. Yusuf aleyhisselâm rüyası buna örnektir.
Bu yazışmalarımızı ve sayfamda yakaladığın sana yarar yazıları bir dosyada toplayıp cep kitabı yapmalısın.
Akıl defter değildir.
Selam es selame
3 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam;
Maneviyatıma ışık tutan başta siz ve faydalandığım bütün hocalarımdan Allah binlerce kez razı olsun hocam. Hocam içimde yani tam göğüs kafesimin birleştiği yerde bir kor ateş var... Alevlense rahatlayacağım hocam... Bir küre gibi bir şey yutmuşum da sanki orada kalmış. O küre gibi topaklanıp oramda kalan şeyi dağıtmak tüm vücuduma yaymak istiyorum ama elimden gelmiyor. Ben o koru alevlendirip rahatlamak için zikrettikçe daha çok yanıyor...
Hocam velhasıl çok güzel şeyler yaşıyorum...
Hocam zikirde gözyaşı abdesti bozar mı? Engelleyemiyorum, hıçkırıkla ağlama geliyor.
Ellerinizden öpüyorum...
3 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Yaşadıkların sana kutlu olsun.
İbadet sırasında akan gözyaşları Kevser ırmağı kadar değerlidir... Abdesti bozmadığı gibi katmerler. “Kimsenin olmadığı yerde Allah için ağlayanları, cehennem ateşi yakmayacaktır” müjdesi var...
4 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Hocam manevi desteğinize ihtiyacım var... Zikir esnasında farklı şeyler yaşıyorum ürperiyorum... Desteğim olduğunuzu bilmek istiyorum...
Ellerinizden öpüyorum.
4 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Ürpermek yaptığın zikrin kabul edildiğine işarettir. Dua kabul demektir. Allah yâr ve yardımcın olsun.
Son okuduğunu bana hatırlat. Yanlış şey okumadığına göre korkman gerekmez.
Selam es selame
4 Ocak - Barış
Hocam şimdi geçen saatte ( Şems’te ) 100 “suphanallah” okudum. 100 “la ilahe illallahu vahdehu la şerikeleh…” ve 99 “Ya latifün Ya latıyf...” okudum.
Ürpermemin sebebi hocam; her yer kararıyor gözüm bir süre görmüyor karanlığa giriyorum. Ve seccademin etrafını kaplayan bir ışık var bundan dolayı hem o karanlığa girmek istiyorum. Girince de kendimi bırakmıyorum, nasıl davranacağımı bilmiyorum… Kendimi bırakırsam o karanlıktan bir daha çıkamam diye korkuyorum…
4 Ocak - Barış
Şimdi Zühre’de bir daha zikredeceğim görmek istiyorum yanımda olduğunuzu bileyim hocam…
5 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Korkma... Allah’ın sana açtığı yolda yürü…
Eğer çok korkarsan yolculuğunda Rabbin seninle olduğunu bil. Ve eğer bir yardım talep etmeye kalkışırsan; “Ya Rabbi Ya Rabbi” zikrini sürdür. Rabbin sana her merhalede ihtiyacın olan yardımı yapar...
”ela inne evliyaullahü la havfün aleyhüm vela hüm yehzenün” ayetini oku. “Allah velilerin koruyucusudur, onlara korku yoktur hüzün bile duymazlar” demektir.
Belli bir sayı da bu ayeti okuduktan sonra diğer zikirlerini yap.
Seccadende ki nurlar seni koruyan meleklerin asli varlıklarıdır. Bak nasıl seni korumaya almışlar. İnşaallah korkmadan zikirlerini sürdür...
Allah yar ve yardımcın olsun.
Selam ve dua ile.
5 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Beni hoş görün... Sık yazıyorum, ama kafam karışık… Vaktinizin çok kısıtlı olduğunu biliyorum hakkınızı helal edin.
Hocam dün geceki yaşadıklarımdan sonra bugün zor akşam ettim hep aklımdan yaşadıklarımı yalanlamaya, başka sebeplerden bunları böyle algılamış olabilir miyim düşüncesiyle ve nihayet akşam oldu…
Biraz önceki Şems ve Zühre’de zikre oturdum yine aynı şeyler... Hocam loş bir odada zikre başlıyorum. 3 - 5 dakika sonra, normalde her eşyayı görebildiğim oda yavaş yavaş kararıyor 3 - 4 saniye zifiri karanlık oluyor yani gözlerim görmüyor gibi en ufak bir ışık bile yok ve aniden her şey güçlü bir ışıkla parlıyor, bir süre öyle kalıyor ve böyle devam ediyor. Benim de gözlerim sulanıyor ve daha sonra yorgunluk hissediyorum artık kendimi çok kasıyorum galiba...
Hocam bu beyaz ışığın yanı sıra bu akşam birde turkuaz mavisi gibi elma gibi yuvarlak bir şey de gördüm...
Hocam, sizden istediğim bu olaylar bir yanılgı olabilir mi? Beynimim bir oyunu olabilir mi? Halüsinasyon mu görüyorum? Nuru görebilmeyi bu kadar çok istediğim için hastalanıyor muyum hocam yani deliriyor muyum?
6 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Selam es selame Barış.
Daha önce tanıdığın bildiğin hiç kimsenin geçmediği yollardan geçiyorsun. Öyle ki milyarda bir insan bile uğradığın menzillere ulaşmış değil ki, dertleşesin. Doğrultasın. inşaAllah bundan böyle Rabbinle birlikte tek başına yolculuklar yapacaksın…
Gördüklerin halüsinasyon değil. Gerçek. Allah’ın nurlarını, yani meleklerin asli şekillerini görmektesin...
Keşfederek gördüklerini sadece ileride okumak üzere kendin için yaz ki “şu zikri yaptığımda şöyle nurları, şu tür rüyaları görmüştüm” diye hatırlayıp gerçekliğini teyit edebilesin.
Giderek daha başka nurlar da göreceksin. Okuduğun esmaların nurlarıdır. Senin gönlünü, aklını aydınlatacaklar. Bir de okudukların insanların zihinlerinde yer edecek. Yani sen Allah’ı tevhit edince onu tevhit edenler melekler ve insanlar çoğalacak. İslam’a, Allah rızasına, insanlığın hidayetine dualarınla katkı sağlayacaksın.
Korkacak bir şey yok. Kötü günlerin geride kaldı. Artık bir rehberin var. Bana yaz ve benden onay almadan herhangi bir esma grubu okuma. Allah yar ve yardımcındır. Senin şu anda geçtiğin yollardan bu çağda fazla geçen yok...
Zikirlerini dün yaptığın gibi, geceleri, son ibadet olarak Şems ve Zühre’ye denk düşür.
Her gece namazını Zühre’de kılmaya çalış.
Günde bir defa sağ devri yapmaya devam et.
Bana sık yazabilirsin. Rüyalarını yazmayı unutma...
Artık inşaAllah Allah’ın veli kullarına katıldın…
Nur gören insanlar asla olumsuz cümleler kurmamalı…
Beddua etmemeli…
Ağzından çıkan her şey duadır... Kabul görmektedir. hayır konuş, hayırla karşılaş…
Selam es selame
7 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Hocam evkatlar hakkında bilgim çok az. İbadetlerimi en makbul saatlerde yapmaya çalışıyorum ama yaptığım şeyin tam olarak hükmünü bilmeden yapıyorum. Mesela; eski evkat bilgilerimi sizinle tanıştıktan sonra aklımdan sildim ve sizin öğrettiğiniz zaman ve çizelgeye göre, şimdiye kadar yani iki aydır Celâl saatte ne namaz kıldım ne esma okudum.
Celâl saatte namaz kılınca ne olur?
Yazdığınız yazılardan Müşteri’de daha sonra Şems’te ve Zühre’de, üç büyüklerde aynı zikri yaparak okunan zikrin ve duanın daha iyi sonuçlar vereceğini okumuştum doğru anlamış mıyım?
Evkat konusunu araştırdıkça kafam karışıyor. Mesela, Zühre saatini en iyi bir saat olarak bilmeme rağmen Zühre’nin günlere göre bazı saatlerinin iyi olmadığını, hiçbir şey yapılmaması gerektiğini okuyorum.
Hocam vaktiniz olduğunca beni evkatlar hakkında bilgilendirirseniz çok memnun olurum. Ellerinizden öpüyorum...
7 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Aleykümselam...
Barış, sana evkatlardaki ilmin çok derin bir ilim olduğunu, kolay öğrenilemeyecek kadar çetrefilli olduğunu yazmadım mı ben? …
O başka yerlerde gayba taş atılıyor.
Ben bu ilmi tam kırk yıldır öğrenmeye ve uygulamaya çalışan birisiyim. Emekliyim hiç bir işle ilgilenmediğim halde evkatlara göre ibadet yapmakta zorlanıyorum, çevremle ilişkilerim bozuluyor.
Bir kere daha söylüyorum:
Namazları tam vaktinde kılacaksın.
Gece yarısını geçtikten sonra giren Kamer saatinde iki yahut dört rekât namaz kılıp zikirlerini yapacaksın.
Sağ devrini de bu zamana denk düşür.
Ve böylece devam et…
Aksi halde öyle bir tuzağa düşersin ki, istesen de kurtulamazsın… Yahya aleyhisselâm neden kılıçla katledildi, Zekeriya aleyhisselâm neden ağacın içine girecek kadar ilmi varken, ağaçla birlikte biçildi, Yunus aleyhisselâm neden üç kura ile gemiden atılıp yıllarca hasta yattı sanıyorsun... Kendi aklına uyacaktın da bizi neden rehber edindim dedin.
Selam es selame
7 Ocak - Barış
Hocam bana çok kızmışsın ama ben sizin dediğinizin kesinlikle dışına çıkmıyorum.
15.12.2013 tarihli yazışmamızda siz bana dediniz ki;
- “Barış Celâl saatin çıkmasına 30 dakika varsa bekle cemâlde ibadetini yap.”
Hocam bana kızmayın... İnsan cahil olunca, bilgiye muhtaç olunca, dönüp dönüp benzer şeyleri sorarak sizi yoruyorum. Hakkınızı helal edin.
Sizin ağzınızdan çıkan her kelimeye göre şekilleniyorum. Benim kendi fikrimle bir şey yapmamın imkânı yok. Ama aklıma takılan bir sorunu eğer sormazsam günlerce onu düşünüyorum.
Hocam size de hak veriyorum bu kadar insana rehberlik etmek hiç kolay değil.
Hocam şimdi bana yine kızacaksınız ama sormam lazım. Şimdiye kadar sağ devri ve gece namazlarını Zühre’de yap dediğinizi hatırlıyorum, biraz önce gece yarısından sonraki Kamer’de yap yazmışsınız yanlışlık mı oldu? Eğer yok Zühre olacaktı derseniz de bu sefer de bu gün mesela gece yarısından sonra Zühre saati yok.
Hocam ne olur bana kızmayın, maksadım, amacım Allah rızası... Bir cahillik yaptıysam hoş görün beni hocam.
Ellerinden öpüyorum...
7 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Zühre önü celâl olduğu için sana zor gelir. Kamer’in hem önü hem sonu cemâldir. O nedenle işin kolay olsun diye Kamer’i tavsiye ettim. Kamer’in devri azdır. Yaptığın dualar, zikirler çabuk tecelli eder. Kamer’in devri 29 gün, Zühre’nin devri ise 280 gündür. Geç tecelli eder.
Ben hocam vefat edinceye kadar Kamer’de kaldım. O kadar rahattım ki anlatamam... Ben şimdi Zühre’de kaldığımdan feyz alışın da daha seri ve güçlü olur inşaAllah…
“Sürekli cemâlde kalıyorum” deyince namaz vakitlerini terk ettin sandım. Her zaman cemal saatini gözleyip kendini zorlama. Namaz vakitlerinde beş on dakika farklar olduğu olur. O zaman geciktirebilir cemâli bekleyebilirsin. Daha fazla geciktirme. Beş-on dakika… Daha fazla değil…
Sana ileride saatlerle ilgili bir bilgi göndereceğim. O zaman anlayacaksın ki seni korumak için bu titizliğimiz. Emeklerimiz boşa gitmesin, sen zarar görme diyedir…
Senin duyup bildiğin bu ilimden hiç bir evliyanın nasibi olmamış. Ne Mevlana’sı, ne diğerleri... Her birinin nice kitaplarını okuduk da bir kelime bile bu ilmi bildiklerine dair işaret bulamadık. Zamanı geçmiş ahir zamanda ihtiyaç zuhur etmiş. Hocamın hocası bu ilmi keşfetmiş... Bedeli de çok acı olaylarla ödenmiş... Ondan hocamıza, ondan da bize Allah’ın bir lütfu olarak intikal etmiş... İnşaAllah Allah seni severse, samimi olur sır saklamayı bilirsen belki sana da nasip olur diye titizlikle sana emek veriyoruz…
İnşaAllah kendini Efendimize ve Mevlâ’mıza sevdirebilirsin...
Selam es selame
7 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Size bir şeyler anlatma ihtiyacı duydum...
Geçenlerde yazışmalarımızdan veya yayınladığınız yazılardan işine yarayanları dosyala demiştiniz. Ben sizinle tanışmadan önce, işim gücüm nette mantıklı bilgileri alıp hangisini uygulayabilirim diye gezerken sizin yayınladığınız yazılarınızın hepsini Ramazan ayı başlarında kopyalayıp, dosyalayıp çıktı aldıktan çok sonraları tanıştık.
Hocam size yazmadan 1 ay Rabbime yalvardım sabahlara kadar “Allah’ım senin rızana nail olabilmek için yol gösterecek bir rehber nasip et” diye. Sonra siz aklıma yerleştiniz ve hiç çıkmadınız. Şükürler olsun Rabbime dualarımı kabul etti. Şu an eteğinizden tuttum.
Hocam aslında çok sıkıntılıyım, yüzlerce insan içinde yapayalnızım. Konuşacak bir tek insan bile yok veya ben konuşmaya değer bulmuyorum. Ailem deseniz dağılalı çok oldu. 9 kardeşin en küçüğüyüm hiç bir sebebi yokken herkes birbirinden soğudu kimse kimseyle konuşmaz oldu. Bu durum beni çok kötü etkilemişti sebebini çok araştırdım gittiğim her hoca şu olmuş bu olmuş ver bin lira ver beş yüz sonuç yine sıfır... Ama siz bana Allah rızası için yardım ediyorsunuz.
Allah iki cihanda mekânınızı cennet etsin ve Rabbim ömrünüzü uzun etsin, benim ömrümden sizin ömrünüze versin, çünkü siz birçok Mümine ışık olacaksınız inşaAllah.
Bu sanal ortamda olmayacak gibi bir sevgi ama oldu işte, bir evladın babasına sevgisi gibi işte sizi bu kadar seviyorum hocam. Ellerinizden öpüyorum...
7 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Gözlerinden öpüyorum...
Zaman içinde her şey rayına oturur. Su akar yolunu bulur. Sen Rabbine sığındıkça, O seni şereflerle de mal ile de evlat ile de ilim ile de izzetlendirir, nimetlendirir.
Ancak ilimde ilerledikçe yalnızlaşırsın.
Aksi halde ilerleyemezsin...
İlim gayretle elde edilir. Piyangodan çıkmaz, miras kalmaz...
Allah gönlüne bizim değil Efendimiz aleyhisselâmın aşkını ve zatının sevdasını düşürsün.
Selam es selame
8 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Kamer vaktinde yaptığımız sağ devirlerde mi 29. gün sonra koruma yapıyor? “Gece yarısından sonraki Kamer” demişsiniz ya hocam, bu, gece yarısı “ezani saatlere” göre gece yarısı mı yani 6. saatten sonraki Kamer mi yoksa normal saatteki 12’den sonraki vakit mi?
Hocam gün içindeki diğer Kamer vakitlerinde de zikir ve duanın hükmü aynı mıdır yoksa gecenin vakti mi olması lazım?
Hocam bugün işe gitmedim sabah namazım, dualarım bittikten sonra tekrar yattım ve bir rüya gördüm: Yürüyerek bir yerlere gidiyormuşum, arkamdan iki genç gelip abi “ayakkabını düşürdün, farkında değilsin” diyorlar. Bir de bakıyorum ki sol ayağımdaki siyah ayakkabım yok. Biraz geride kalabalıktan geçerken ayağımdan çıktığını söylüyorlar ve geri dönüyorum. Ayağıma bakıyorum çorapla yürümeme rağmen gri çoraplarım tertemizdi.
Daha sonraki gün, evine gidiyorum akşam yollar kar çamur epeyce yol yürüyünce arabam olduğunu hatırlıyor, geri arabamı almak için dönüyorum. Eşimle en küçük çocuğumu almış bir kafeye girmişiz. Çay getiriyorlar… “Burası nasıl kafeymiş” diyorum kocaman sınıf gibi tek masa vardı onda da biz oturuyorduk. Orada iki genç kız vardı bir tanesi gelip yanıma elindeki Kâbe’nin çok güzel fotoğraflarını gösteriyor.
Başka bir gün bir akarsu kenarından yürürken dar bir geçitte bir şeye çarpıyorum önümde göremediğim bir şey var. Önündeki şey bana kendisinin şeytan olduğunu söylüyor. “Seni burada iyi yakaladım” diyor. Bense hiç de korkmuyorum. “Bismillahirrahmanirrahim Ya Rahman şu lanete karşı güç ver bana!” diye bağırıyorum. Onunla epeyce bir birimizi itekleyip durduk...
Ellerinden öpüyorum…
8 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Kamer devri en küçük olan göktür. Her dua anında tecelliye başlar da bir de hedefin gerçekleşmesi diye bir şey vardır... Yola çıkmak, her adımda yaklaşmak başka, menzile vasıl olmak başka… Rüyaların henüz arınmayı tamamlamadığını anlatıyor.
Gece, alaturka saat birde başlar. Sabah birde biter. “Gecenin yarısı demek” değişken, bu zamanın yarısını geçmek demektir...
Selam es selame
9 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
Yazdıklarınızı anladım, siz diyene kadar Kamer’de kalacağım hocam.
Hocam; ailemin geleceği ve iş durumuyla ilgili çok ciddi kararlar verme aşamasındayım. Bana yapılan haksızlığı anlatmıştım adaleti bulamıyorum. Her şey üstüme üstüme geliyor. İş yerlerini kapatıp, çocuklarımı neresi olursa olsun gitmeyi düşünüyorum. Uzun zamandır yanımda çalışanlara iş yerlerini kapattım demek ölüm gibi geliyor. Diyemiyorum… Biraz daha uzatıyorum. Hepsi gözümün içine bakıyor. Ama yapılan haksızlığı Allah’a havale ettim.
Hocam size sormak istediğim; benim s. .....g.... ilçesinde ?.... çayının çıktığı yerde bir alabalık çiftliğim var. Yalçın kayalıkların ortasından gelen çay üzerinde... Rüyamda oraya gezmeye gidiyorum, çiftliğimden biraz kanyon içlerine doğru gezmek istiyorum, biraz gidince deprem oluyor. Herhalde çok büyük kayalar yukardan geliyor suyun içine, yanıma onlarca büyük kayalar düşüyor ama bana ve evime bir zarar vermiyor. Ben de hemen orada evi ve tüm araziyi satıyorum, bir kâğıtlar imzalayıp gidiyorum…
Hocam doğru kararlar vermek için yardımınıza ihtiyacım var.
Bu rüya anlamlı mıdır?
Ellerinizde öpüyorum...
9 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Selam üzerine olsun...
Deprem işte, kazançta sarsıntı anlamına gelebilir. İhtimal, işlerini tasfiye etmeyi düşünmekten de kaynaklı olabilir. Allah hakkında hayırlısını versin. Zor durum olduğu belli... Ben de defalarca iş kurdum, Türkiye’nin her krizi ile bir şeylerimi kapatmak, dağıtmak, zarar etmek durumunda kaldım. Hayatta her şey oluyor. Ama bir kapı kapanırken bir başkasını Rabbimiz açıyor.
Senin işlerin hakkında hüküm yürütmek benim için olacak şey değil. Şartları bilemeden nasıl hüküm verilebilir ki? İstihareye yatmalı, “işimi tasfiye etmem hayır mıdır, şer midir” diye sormalısın. inşaAllah Rab Teâlâ sana ille de cevap verecektir.
İşin çok uygun bir işmiş. Serbest meslek, ibadet imkânı verir türdenmiş.
Rabbim yâr ve yardımcın olsun.
Selam es selame
11 Ocak - Barış
Selamunaleyküm hocam.
İki gündür çok hastayım ama gecenin gelmesini iple çekiyorum... Her yerin kararıp birden flaş gibi ışığın gelmesinin hazzını bekliyorum ama iki gündür göremiyorum hocam, üzülüyorum. Bir şeylerde hata mı yaptım ki?
Hocam bir de dün yani Perşembe günü sabah saat 9 - 10 gibi kahvaltıdayken sağ tarafımın yukarısında 15 - 20 adet nokta gibi seyrekçe parlayan küçücük yıldız gibi şeyler gördüm, gözümü ovaladım halen orda duruyorlardı 3-5 dakika durup kayboldular bunlar nedir hocam?
Ellerinizden öpüyorum...
11 Ocak - Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
Aleykümselam Barış bey...
O gördüklerin ilmullah öğretisinde NURDUR... Senin kalbini, aklını, gönlünü kutsamaya gelen Allah’ın cemâlî kudret, asli bedenleriyle ziyaret eden melekleridir. Musa aleyhisselâmın Turda gördüğü şeydir... O kırmızı gördü. Celali idi, kalbi dayanamadı bayıldı...
Sen mâşâAllah yönlendirmemizle cemâlî nurları görmeye başladığın için irşat ediliyorsun. Her gördüğünde sayısız beyin hücren açılıp yeni bağlantılar oluşturuyor. Aklın beşeri yetersizliğinden kurtarılıyor. Gönlün aydınlanarak kalp gözün böylece açılıyor.
Zikirlerine devam ettikçe daha başkaları da seni kutsayacak, nurlanacaksın, kutsanacaksın ki hakikat ilmini, ilm-i ledünü hazmedecek kapasiteye ulaşacaksın. Akl-ı maaştan akl-ı küle geçeceksin. Daha işin başındasın... inşaAllah daha gidecek çok yolun var.
Sadece tevekkül ile Rabbine halini arz et, verdiği bu makam ve mertebe için hamd senalar et. Sadakatle ibadet ve zikirlerini sürdür.
Emin ellerdesin inşaAllah. Allah ve Resulü seni nûr-u cemaliyle müşerref kılıyor.
Selam es selame
Nur gördüğün zaman; şu duayı oku... “Ya nuru entellezi tehdil kalbe bi hidayetihi ve bi nurihi’, “Ey nur kalbime hidayet ve gözüme nur vermeye devam et. Ne tür işaretlerle ne gibi haberler getirdiğini anlamamı, vahyi doğru okumamı sağla. Âmin.”
Vahiy nurlarla gelir... Bedenin seğirmesi ile gelir. Sağ kulağına gelen atıftan(nereden geldiği görülemeyen)sesler ile gelir. Rüya ile bildirilir... İnsan vasıtası ve haberleşme kaynakları, gazete, radyo, televizyon vs. vasıtası ile gelir... Kuşlarla, kedilerle, bitkilerle gelir. İçinden ilhamla gelir... Bütün bunları doğru okumak için akıl, gönül, kalp gelişmeli kutsanmalıdır. O gördüğün nurlar seni geleceğe hazırlamaya gelen meleklerdir.Ayrıca mutlaka bir haber veriyorlar ama almak için tecrübe sahibi olmak,hissiyatın kuvvetlenmesi gerekir.. Peygamberin kalbi ameliyat nasıl oldu sanırsın?
Selam es selame