- 905 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
4 ŞUBAT DÜNYA KANSER GÜNÜ!
Keyfimize düşkün olalı beri, korkumuzu yendik; delicesine!...
Şehirde yaşayan nüfus bizler, taşıt vâsıtalarının egzos dumanını ciğerlerimize çekmekten keyif alır duruma geldik...
Acı olan, sigara, el telefonu ve 20 santimden daha yakından tüpgazla pişmiş içinde tavuk eti de olan karışımlı döner ya da GDO’lu mısırın bizimle bağımlı olması...
Bir insan hayatı, mide doyurmak ve sırf konuşmak ihtiyacını gidermek, kanser denen sevgiliye âşık olması ile kıyaslanabiliyor... güyâ da çok akıllıyız... giyimimiz de şâhane yâni... ha, araban da 60- 70000 Liralık ise, sana kanser hiçbirşey yapamaz!...
Sözü ne uzatır dururum ki... az olsun.
Konu fotoğrafı, işin özünü anlatabiliyor!..
Hatırlayın yeter...
Sağlıkla kalın... kalabildiğinizce...
kadiryeter Kadir Yeter.
YORUMLAR
Bu çağdaki yaşayan insanın hali duman.
Kalemine sağlık Kadir Hocam.
Selam ve saygılarımla.
kadiryeter
Fâtih Sultan Mehmed, 50 Yıl yaşadı amma, İstanbul'u fethinden hemen sonra yedi tepesine karaciğer konulmasını ve ciğer, en geç hangi tepede bozulursa, yâni en sağlıklı yerde yaşamaya başlamış...
Bakıyorum da Trabzon'nun >160 yıl evvel yaşayan zenginleri de aynı şeyi uygulamışlar...
Atatürk'ün üç defa gelişinden(yanlışım yoksa) ikisinde şimdiki Atatürk Köşkünde, Soğuksu Köyü'nde istirahat etmiş. Bu köy, aynızamanda Trabzon'a kuşbakışı yükseklikte ancak, 7 Km. mesafadedir.
Sağlığınızı diler, Saygımla Selâm ederim; Ustam...
kadiryeter Kadir Yeter.
04.02.2014 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=125800
İSMAİL SÜKLÜM'E