- 809 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EY SEVGILI YA RESULULLAH
EFENDIM ........
SEN OLMASAYDIN HABIBIM SEN OLMASAYDIN YARATMAZDIM ALEMI BUYURANIN SELAMIYLA .. GOZUMUN NURU EFENDIM.. ..
SANA 21 CI ASIRDAN SESLENIYORUM.. ASIRLAR OTESINDEN HANI DOSTLARIN VE SEN YAKINLARIN LA OTURUKEN SOHBET SIRASINDA BIR GUN ONLARA DOSTLARIM DIYE HITAB EDERKEN BIZLERE KARDESLERIM LUTFUYLA SESLENMISTIN YA ..
BU SESE CEVAB VERMEK UMIDIYLE YAZIYORUM SANA YA RESULULLAH ..
SINIRLARDAN SIYRILARAK YINE SENI DUSLUYORUM Ö YUCE SEVGILININ SEVGILISI BENI ANLAYAN VE HERSEYIMLE KABUL EDEN SEFKATE VE SEFAATE MUHTAC BIR HALDEYKEN ENGIN BIR SEVGI SELINI DUSUNUYORUM .
KALABALIKLARDAN UZAK MEKANSIZ BIR ALEME TASIYORUM DUSUNCELERIMI ...
EFENDIM.
. NICE YILDIR YOKSUN ARAMIZDA YA HALA ALISAMADIM SENINJ YOKLUHUNA GONLUM AYRILIGINLA YANMAYA BASLADIHI GUNDEN BERI . BU YANA ALEMI FANIDE BIR YETIM GIBI BOYNUM BUKUK VE GARIB KALMISLIHIMIN ACISINI DINDIREMEDI HIC BIRSEY . SEVINC IKJLIMLERIN EN KURAHINI YASARKEN MANEVIYAT FAKIRI SU DUNYADA HASRETIN COĞALIYOR.. ..
ZATINI TANIMIYORLAR EFENDIM . BIR YANDA DOĞRULARLA ALAY EDILIP ZULUM ALKISLANIYOR.. DIHER YANDA GETIRDIHIN ILAHI CAHRIYA COL KANUNU DENILIP EHLENIYORLAR . HICABIMDAN SOYLEYEMEYECEHIM .. ASİLLİĞİN VE COMERTLIHIN BU AHIZLARIDA BAHISLAYACAKSA BOYNUMU BUKUP SUKUT ETMEDEN GAYRI NE GELIR ELIMDEN .
. HADDIM MI SANA YOL GOSTERMEK .AMA BIZ SSEN DEILIZ . SABRIMIZ DA SABRIN OLAMAZ .. EDEB BILMEZLIHIMI HOS GOR ...
EY SEVGILI AVAREYIM ..
BUNCA YILDIR SENDEN HABERSIZ NASIL KATLABILMISIM HAYATMUCADELESINE.. REHBERSIZ VE ONDERSIZ OLURMU HIC ..
NASIL YASAYABILMISIM VE LEHVIYATA DALMISIM . SIMDI BINKERE BASIMI TASLARA VURSAM VE HAŞRE DEK AKITSAM GOZYASLARIMI . IFLAH OLMAM EFENDIM . IFLAH OLMAM.. ....
SOZ VE KELIMELER SIKICILIHINDAN BIKTIM . KISACA AYAK TOPRAHIN OLMAYA GELDIM . BULBULU SEYDAYA DONDUM. EY GULISTANIM BENIM.. DIEYEREK SENI ANLAYAN VE ANLATANLARA IMRENEREK CIKIYORUM YOLA ..
DUSUNUYORUM 21 ASRIN BASLARINDA ASRA YEMIN EDERIMKI SUPESIZ INSANLAR HUSRAN ICINDEDIRLE BASLAYAN . FAKAT SALIH OLANLAR MUSTESNA ILE DEVAM EDEN ILAHI SOZUN TEMSILCILERINI ARIYORUM..
YONUMU DOSTLARA CEVIRIYORUM ANLATIN ERITECEHINIZDEN BIKIP TUKENMEDEN DINLEMEK ISTIYORUM ANLATSINLAR KI GUNES ILIHIME ISLESIN.. ..
CESARETINI COMERTLIHINI AZMINI VAKAR VE IZZETINI ANLATIYORLAR . KIRMANIN COK KOLAY OLDUHU BU DUNYADA .
SENIN YIKILAN TAMIR ETTIHIN YIKIK BIR GONUL BINASI GORDUHUNDE UYKULARI NI YITIRDIHINI SOYLUYORLAR .
HAKARETE UHRAYAN TASLANSANDA ONLARA DOĞRULARI HABER VERDIHINDEN KOLAYLASTIRIP GUCLESTEREMEDIHINDEN MUJDELEYIP NEFRET ETTIREMEDIHINDEN . DEM VURUYORLAR ..
INSANLARI KARANLARDAN CEKIP AYDINLIHA TASIMAK ICIN VUSLATA. GOTUREN ASKI SEVGIYI TEK TEK GONULLERE ASILADIHII ICLERINI CEKEREK BILDIRIYORLAR ..
AĞLIYORUM AMA CARESIZ DEILIM.. SABRIN YUMUSAKLIHIN UMIDIN TEMSILCISISIN GONLUME .
. BIR KERE DOĞDA VICDANIMA UMIDI SUN. SARSILAN GEMIMIN DUMENINE OTUR VE BANA KURTULUS SAHILLERINI GOSTER ..
NE OLUR GEL .
.KOMURU ELMAS YAPAN O SEMAVAYI BAKISLARINLA GONLUME BIR KERE MISAFIR OL .. OLKI PARLASIN ASRIMDAKI SEVGINDEN MAHRUM KALAN SIENELERE.. AF BILMEYEN . DUSUNCELERE MUSAMAHASIZ RUIHLARADA ISIK SAC DIRILTICI SOLUKLARINA SU KADAR HAVA KADAR IHTIYAC DUYDUHUM SU DAKIKALARDA SANA OLAN HASRETIMI NASIL IFADE EDEBILECEHIMI BILEMIYORUM.. ..
GONLUMDE BIR SAFAK GIBI DOHACAHIN GUNU NASIL BIR HEYECANLA BKLEDIHIMI DILE GETIREMEMENIN ACIZI ICINDE DERMAN DILIYORUM..
EY SEVGILI EY EFENDIM SANA BU SATIRLAR 14 ASIR OTELERDEN LUTFEDIP GONDERDIHIN KARDESLERIM ILTIFATIYLA ITIMAT EDEREK YAZIYORUM.. HAKIR VE ZELIL OLAN RUHUMA BAKMA . KALKIP HUZURUN DA EL PENCE DIVAN DURMAYA HAZIRIM..
SENIN DOSTLUHUN OLMASA BEN KIMIN KAPISINA GIDERIM.. SEN BIR MERHAMET UMMANISIN . BEN O UMMANDAN KANA KANA ICMEYE GELDIM. MEDED BEKLEMEM KISTAN YAZA YALNZLIKTAN DOSTA KAVUSMAK ICINMIDIR .. HANI BUYRULUYOR YA ALLAH DUASINDA ISRRA EDENI SEVER . BEN ISRARLA SENI DILIYORUM. EFENDIM.. INANIYORUMKI KAPINDA BOYLE BEKLERKEN BIR GUN MUTLAKA IPEK KANATLARINLA GECIP BENIDE YANINA ALACAKSIN . ..
ICIMDEKI GARIB VE YASLI SES NESE SURU VE COSKUNLUGA CEVIRECEKSIN.. .
EFENDIM BU SON SATIRLARI KARALARKEN DILEHIM INSANLARIN TUMUNUN HESEBA CEKILECEHI O GUNDE SENDEN AYRI DUSMEMEKTIR ... BANA DUA EDIN EFENDIM.. . DUALARI KABUL EDENIN SELAMIYLA ..
ESSELAMU ALEYKUM VERAHMETULLAHI VE BERE KATUH ..
SENI COK SEVIYORUM EY CANIM CANANIM BIRICIK SEVGILI EFENDIM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.