- 668 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİT ( MİLLİ İSTİHBARAT TEŞKİLATI)
*ÜLKE İÇİNDE VE DIŞINDA ÜLKE MENFAATLERİ İÇİN BİLGİ TOPLAMAK İÇİN KURULMUŞTUR.
*İNSANİ YARDIM YAPMA YETKİSİ YOKTUR,YARDIMI DEVLET ELİYLE KIZILAY BAŞBAKANLIK CUMHURBAŞKANLIĞI VE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI YAPAR.
*OPERASYON YAPMA ADAM ÖLDÜRME KAÇAKÇILIK YAPMASI MİT’İN İŞİ DEĞİLDİR OLAMAZ.
*TOPLADIĞI TÜM BİLGİYİ GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI VE EMNİYET TEŞKİLATIYLA PAYLAŞMALI VE OPERASYON KARARINI BU KURUMLARA BIRAKMALIDIR.
*SİYASİ İRADEYE DEĞİL MİLLİ İRADEYE SADIK KALMALI VE DEVLETİN BAKİ OLDUĞUNU,
İKTİDARLARIN GELİP GEÇİCİ OLDUĞUNU UNUTMAMALIDIR.
*MİT ASLİ GÖREVİNİN HABER TOPLAMA HABER VERME OLDUĞUNU ARTIK HATIRLAMALIDIR.
MUSTAFA TELLAL
28/01/2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.