- 829 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
..SENİN KADAR DİL ORYANTALİ BİR HATUN GÖRMEDİM VESSELAM:))
Dün harika bir gündü benim için ilk defa pazar günü tatil yaptım.Abant nedense hiç görmediğim ve merak ettiğim bir yerdi.İşin tuhafı hayal kırıklığı yaşadım.Daha bambaşka bir yer bekiyordum sanırım.Yinede şehrin yeknesaklığından kurtulmak oksijen solumak güzeldi.ekilen fotograflar ise gri havaya rağmen güzeldi.
Ara ara yazarım biliyorsunuz aslında bundan iki yıl önce sayfamdan ve hayatımdan silip attığım çevreme bambaşkanedenlerle sızmaya alışan ve her götürdüğüm ortamda beni rezil eden bir bayandan bahsetmiştim sizlere.oğunuda zaten o kimliği bilmektesiniz.Şiir ve edebiyat ve de resim çevrem bir daha o bayanı getirirsen EMA bizleri çok üzersin hem cahil hemde başka şeylerin peşinde ..Bunları duyduğumda zaten karar vermiştim o insana hayatımın bölümlerinde beni kullandırmamayı..Hayata bakışımız o denli farklıydı ki siyahla beyaz gibi.Müthiş bir insanları ablukaya almak ve hayalinden uydurduğu yalanlara inandırmakta üzerine insan tanımıyorum.
İstemeyerek beni öylesine hatalarına göz şahidi etti ki bir konuşmaya başlasam her halde eski sefil hayatına geri döner.Şu an ki olmayan etiketlerini bir an da söner.
Eh dünün şansıydı:)).Benim için önemli değildi.Geçmiş hayatımın bir dönem belki anlatılan pislik değilde ,iyi bir insandır diyerek bir şanş verdiğim bir kimlikti.Ne yazık ki bu şansını fazla zorladı ve benim hayatımın kapısının önüne konuldu .Fakat hani bazıları utanacağı yerde zeytinyağı gibi suyun üzerine çıkar ya işte tem örneği o.
Herkes her yerde karşılaşabilir.Ben hiç sorun saymadım onunla karşılaşmayı taaa ki benim yüz resimlerim ekilmeye başlanana kadar.Uzaktan izlediğini gördüm ve kıskandığını anında anladım.Bu resimler programlanmış bir durum değildi o an o arada bir sanatçının teklifini geri evirmek olmazdı. Çünkü bende bir sanatçıydım ve birbirimize destek vermemiz gerekir diye düşündüm.Bu yılan kimliğin yeniden benimle uğraşmak için atağa geçeceği aklıma bile gelmedi o an.
Ne mi yaptı:)))) yüz resimlerim çekilirken dolandı durdu çevremizde.Sonunda hızını alamadı başladı insanları doldurmaya..Hatırlayanlarınız vardır.O bayanı sayfamdan sildim engelledim diye tüm ortak tanıdıklara beni sayfalarından sildirme savaşına başlamıştı.Çoğu onun ne olduğunu iyi gördükleri için umursamadılar bile ama tam beni tanımayanlarda silme yoluna gitti.
Daha sonrası silen o arkadaşlar bana özürlerle geldiler biz sana karşı hata yaptık diye içlerinden sadece bir kişiyi yeniden ekledim.Çünkü onun tertemiz yüreğini biliyordum evladım,kardeşim dediğim biriydi.
Gelelim düne yine kıskançlığından deliye dönmüş vaziyette ortamı ,kişileri zehirlemeye başladı.Yanında getirdiği bayana şunu demek çok istedim <<< şu an ona inanıp yanında ağzım var diye konuşuyorsun.Konuştuğun kişiyi tanıyormusun?
Bende az beter değilim hani:))..baktım iş üzerinde aldı sazı eline verip veriştiriyor resim sanatçısına..:)tam karşısına geçtim ve gözlerimi gözlerine diktim elimde sigara ,sırıtarak bakıyorum..Anında dili durdu bizim kıskanç hatunun ve bir vesile ile masadan kalktı ,bayağıda gelemedi masasına..Yanında getirdiği mahalle kılıklı hatun ise beyefendiye nereden bileceksiniz ki yaklaşırken ,hasta ruhlu o hasta??..)))))))).hatun sözlerini bitiremeden benim gözlerimde boğuldu.Bir nefes sigara çektim ve alaycı bir gülümsemeyle ona da bakmaya başladım.O da kelimeleri yuttu :))Hatun kişi en fazla 4 ay sonra kendisi içinde bu kıskanç kadının aynı masalı anlatacağını bilse bir saniye yanında otururmuydu bilemem:))çünkü hep onu bırakıp gidenleri, yeni gelene aynı suçlamalarla anlatmakta...Ve acıyorsunuz işin aslı kendini zavallı gösterip acındırıp insan avlamak:))
Aslında o masaya gidip hadi beraber devam edelim sohbete demek ve devam etmek..Ama yanımda üzülmesini istemediğim yıllardır birbirimizi çok iyi tanıdığımız dostumu düşündüm.Sustum..
İşin özü aradan yıllar geçmesine rağmen hala beni kıskanan bir hatun..Her ne diyor ise ki bunu çok merak ediyorum insanları inandırıp benden uzaklaştırması..Ve bu insanların gerçekleri bir müddet sonra görüp benim dostluğuma geri dönme çabaları:)) çok güldüğüm anlar:)))
Ve şeytan beni dürttü ?
Bu gün evet bu gün tüm bildiklerini bir kişiye sadece bir kişiye !! anlat..:)O kişi sana onun gerçek yüzünü sorup duruyordu? Sorduğu soruların cevabını ver o kişiye bu kıskanç kadınla ilgili.....
Ve anında yıllar öncesi sefil hayatına geri dönsün?
Temizliğe ve çocuk bakmaya.....
Yine ya sabır dedim bırak iş kadını modlarında para harcamaya devam etsin:)))))Botoxlardan boynuza dönmüş yanakları ve daha da çirkinleşmiş sureti ile yaşasın:))adı meraklı melehat aslında ama bir çiçek ismi taşıyor:)) her şey yapay ve sunii yani:))
Nasılsa bu camiada diğerleri gibi çok yakında onun gerçek yüzünü görecek:))) öylesine avam ve cahil ki.....
Kendisine aslında acıyorum.Kim girse hayatını onu bırakıp gidiyor bayanlardan.Acı bir şey .Kendisi hasta iken başkalarına hasta demesi ise ayrı bir olay:))
...........................................................................................EMA
YORUMLAR
Sevgili Ema sanıyorum bu kişi kimse belkide zamanında ona olduğundan fazla değer verdin. Seni incitmesi bu yüzden belkide.
Böyle kişileri yok sayacaksın. onu muhatap almana hiç gerek yok.
Öyle biri yok de olsun bitsin. Boş bir insan için üzülmene gerek yok bence.
Neyse yazmak ta bir kurtulma deneyimidir.
selâm ve sevgimle..
KARDELEN'NİNİM
Sevgili Ema.
Dil oryantali demişsin ama öyle bir oryantalin resmini koymuşsun ki bahsi geçen ile uzak yakın alakası yok)))))))))))))))))))
Daha önce de söylemiştim: Bu konuda yazmaya devam ettiğin müddetçe o kişiyi önemsemiş durumuna düşersin...Bence yazma...Yazma ki önemsenmediğinin farkına varsın.
Selam ve sevgilerimle.
KARDELEN'NİNİM
Ema'cığım öyle çok ki bu insanlardan kadın , erkek... Tanımam hiç bahsettiğiniz kişiyi ama tanımlamanızdan nasıl bir karakterde olduğunu anladım aşağı yukarı... Kıskançlık kırmızı gözlü bir şeytan haline getirir insanı, gözü döner ne yapacağını bilemez hale gelir ve bunu kontrol edemeyen insanlar ne yazık ki kötü olmayı ruhlarında engelleyemezler ve dedikodu yapmayı da.
Ben böyle konularda gülümseyip geçmekten yanayım çünkü ne kadar çok takarsanız kafaya o insanı o kadar değerli ve önemli kılmış olursunuz ki bu da amacıdır zaten bunu yapanın.
Yanınızda her daim doğru insanlarla , huzurlu ve mutlu diyaloglarla geçen bir ömür dilerim çünkü insanız ve insana gereksinimimiz olduğu aşikar.
Kucak dolusu sevgiler güzel yüreğinize...
İpekyildiz tarafından 1/28/2014 2:42:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel yazi ama dikkatli olmak lazım
bu tür ortantallerin kadını erkgi olmuyor sevgili yazar
KARDELEN'NİNİM
mesut YİĞİT
degerli insan saygı vesevgilerimiz karşilikli ve daim olsun
ne yazık ki hayatımızın evrelerine devre devre bu tür insanlar gelip gitmekte bir kugulama olsa da ,olmasa da çevremizden bu türleri izliyor ve duyuyoruz.Hata ve ruhsal açıdan yardıma muhtaç kimlikler.Fakat kişiler bilinçli olmadığı için bu insanları iyi gözlemleyemiyorlar.ve toplumun nevrotikleri çoğalıyor.evet bizlerin olgunluk adına bir basamak daha çıkma nedeni bu buna benzer olaylar.güzel yorum için teşekkürlerimle...
bir not :söylemeden geçemeyeceğim bu tür dil oryantili kadınlardır çoğu erkeğide mahveden ...sevgilerimdesin eminnurum....ema
Sevgili KARDELENİM, böyle insanlar iyi ki varlar, bize daha dikkatli yaşamamız gerektiğini öğretiyorlar, görevli onlar, biz hemen herkese inanmamayı öğreniyoruz onların sayesinde.. dil oryantali, çok güzel bir cümle...çok güldüm, çok doğru, Rabbim neler yaratıyor neler, çok iyi bir öğretmen O, da biz iyi bir talebe miyiz bilemem, samimi yazınızı çok beğendim, bakın çok güzel bir yazıya vesile oldu bu oryantal hatun... herkes kendi yoluna, sevgilerimle...değerli EMA...
KARDELEN'NİNİM
bir not :söylemeden geçemeyeceğim bu tür dil oryantili kadınlardır çoğu erkeğide mahveden ...sevgilerimdesin eminnurum....ema