defterime yazmak...
defterime yazmak...
Bir defter aldım.Sayfalarını doldurmak istiyorum.Beyaz bir sayfa olsun.İçinde her şeyler olsun.Beni anlatan,beni dolduran,beni yazan,beni tanımlayan...
Bir defterim olsun ki,yüreğimdeki sevgi seli onunla ispatlansın,hiç kaybolmasın,işte !diyebileciğim,sevgiliye sunduğum hayal bir aşk sayfası olsun.
Kalbimdekileri yazabileyim,sayfa...sayfa...ayırayım hepsini...önce sevgi sayfası ,sonra aşk sayfası,sonra da sevdiğimin sayfası olsun.Ben nasıl olsa yazıyorum, beni anlarlar.Artık tanındım sanırım,hayallerde mavi dünyada düşlerle boğuşan bir gül.
Durmadan yazmalıyım,ama ben duygu yüklü gül...her zaman dramatik,romantik,hep aklından geçirdiği dünyayı düşleyen bir gül...
Bu defter hiç bitmesin istiyorum.Sayfaları hep dolu dolu olsun.Aşkı yaz bize gül...hadi...istek var ,bakın arkadaşlarım istiyor ,elimden bir şey gelmez.Ben onları kıramam.
Sanki kocaman bir kayanın altında kalmış gibiyim.Ezildim,dümdüz oldum.Çıkabilir miyim sizce oradan?Bu sevgi olduktan sonra.Toprak verimli ,her şey yetişiyor.Gözyaşlarımla suladım onları tüm gece...
Tuz taneleri gibi...ufak ,ufak...damla ,damla akan yaşlar sonunda sel gibi olup ,kuruyan toprağı bir vahaya çevirebiliyor.Güneşin ilk ışıklarıyla bir çiçek çıkıyor,kayanın altından.Bakın ,bembeyaz ,o kadar taze ve temiz ki,kardelen çiçeği .Adı gibi...karı delip çıkmış,kayanın yanında belirivermiş ,sanki beni temsil eder gibi,gözyaşları boşuna akmamış.
Hayallerle gelen,düşlerle süslü,yepyeni bir umut.Bir defter aldık ,sayfası bembeyaz.Hadi hayırlı olsun ,kara da bir kalemimiz var,yazıyor işte! daha ne olsun.Anılar,düşler,olacaklar,gecenin gizemiyle gelen beyaz sayfanın kara yazıları.
Aydınlıktan karanlığa koşmak mı;karanlıktan aydınlık geleceklere mi?
Gülen gözler, biraz tebessüm eden dudaklar,hadi hayırlısı diyelim...
Bu defter iyi mi oldu ne?Herkes memnun gibi ,sevgiyi anlatmaya çalışıyorum.Herkes ilgilenir ,arkasında aşk var,sevgisiz, dünya geleceği yok ,aşksız hayatta yok,seven kalplerde var.
Haaaa ...tamam sevgiyi yazan ellerde var,parmaklarım ne güzel işe yaramakta ,Rabbim her şeyi düşünüp de yaratmış ,sağol Yüce Rabbim,her şey var,akıl,zeka,beş duyumuz,hislerimiz...
Sevgi dolu bu yürekler dert görmesin,aşkınız ...seven,kadir kıymet bilen,hayatınız olsun,yaşamınız olsun,olmazların olmazı olsun.
defterim yolum olsun,tüm sevenlere...
YORUMLAR
bi gün gelir sevdiğinize bu defteri verirsiniz diliniz lal olduğunda... bilmem belki de o da size böyle bir defter sunar aşk tadında... o zaman siz susarsınız sensizliğinizde acılarınız hüzünleriniz, hasretleriniz konuşur... onca yoklukta bir kaç sözcükle birbirinize olan özlemlerinizi anlatabilmişliğiniz konuşur o defterde... tarihi saati dakikası yazılmış olarak...