- 1524 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AH hayat seni seviyorum.....(GÜNLÜK :1)
Yine bu gün işteydim ,çalışmayı seviyorum.Sorumluluklarım ağırda olsa uzun çalışma saatlerimde olsa ben seviyorum..Erken kapatıyorum biraz pazar akşamları bu akşam eve geldiğimde bir jest yaptım bikinilerimi giydiğim gibi kendimi bir güzel havuza attım yüzdüm,yüzdüm .Ne kadar olumsuzluk varsa üzerimde hepsinin suyun pozitif enerjisinde bıraktım.
Hayat o kadar güzel ve kısa ki ..O onu demiş ,bu bunu yapmış gibi işler küçük ve boş insanların işleri.Öylesine zamansızlıkla ki yarışım kişisel hezeyanlar banim dışımda.Beni insanların doğru yapıları ve benimle olan diyalogları ilgilendiriyor ,gerisi fasarya.Yoğun geçen bir iş toplantısı,sonrasında şair arkadaşlarımın ziyareti daha sonrasında bir kaç iş adamı dostumun ziyareti öylesine güzel geldi ki bana sanattan ve iş alanından sohbetler sevdiğim sohbetlerdir helede karşımda donanımlı birileri var ise bayılırım..
Yüzdükten sonra eve asansörle çıkarken yeni komşularla tanıştım bir kahve içimi ağırladım onları.Ne güzeldir insanlarla sohbet etmek yeni hayatları hayatımıza katmak.Bazen eski hayatlar bayıyor insanı.Ben her zaman değişik mekanları ve değişik ortamları hep sevmişimdir.
Kendime bir yemek hazırladım en sevdiğim yemeklerden biri bir yandan yiyorum bir yandan yazıyorum..Yemek dediysem öylesine ahım şahım bir şey değil ama damak tadına muhteşem gider.
Anlatayım size iki büyük soğanı halka halka doğruyorsunuz ve tereyağın da ölünceye ve kızarıncaya dek çeviriyorsunuz.İçine toz şeker biraz ve pul biber.Muhteşemdir yanın da da bir parça etle harika oluyor ve ohhh mis gibi çayım ve sigaramla..
Aynı anda karşımdaki ormanın arkasındaki dağdan ay muhteşem görünüyor.Sanki bir kadının gerdanında ki gümüş madalyon gibi ışıl ışıl.Göz alabildiğine bakmak oturduğum yerden en sevdiğim şeylerden biri.
Ve ay bana güneşi çağrıştırdı.Yaz gelsin artık diyorum .İzmir benim kadın şehrim Egenin koynundaki o grup vakitleri ,yaz akşam üzerleri,resim çalışmalarım ,bahçenin güzelliği.Limon ve portakal ağaçlarının çiçeğe duruşu ,sonrası meyveleri.Narlar ayvalar..Bahçedeki sebzelerse bam başka bir dünya.
Bu sene belediye ile diyaloğa geçip sanatsal şenlikler başlatmayı düşünüyorum.Çok özledim yazlığı.Aklıma düştükçe içim cız ediyor.Belkide bu yaz dönmez geri İzmir’e yerleşirim kim bilebilir ki....Nasip kısmet işi .Beni bağlayan bir şey olmazsa hem orada hem burada yaşarım.
Hayatımda harika olan bir diğer şey ise Karatay rejimi ile 15 günde 7 kilo vermiş olmam .Harika bir rejim .Jimnastiksiz cildi geriyor ışıl ışıl bir cilt veriyor size bedeniniz anında küçülüyor kısa zamanda..
İşte mutlu bir günün hikayesi benden size.Hayat kısa kendinize acıyıp kendinizi eve mahkum etmeyin.İçinizden geleni yapın.Ve özgür bir ruh kadar muhteşem bir şey yok hayatta.Zaman kısa ve heba edecek kadar vasıfsız değil.Hele helede vasıfsızlıklarla hayatı heba etmek pek akıl işi değil.
Dilerim yarınım bu günden de muhteşem geçer....
............................................................................EMA
YORUMLAR
offf offff bugün pazartesi..ve böylesi iç açısı yazı ve ben ..aklıma gelen türküyü söylüyorum...indim havuz başına..bir kız çıktı karşıma..sevda nedir bilmezdim..o getirdi başıma...:))
gelemem ben gidemem ben her güzele gönül veremem ben..aç kolların sar boynuma ..üşüdüm üşüdüm saramam ben..
ha burası birazı karışık da...iniyor..görüyor.. çağırıyor..ama bir naz bir naz offffff offfff...üşümüş saramıyormuş...Erbakan hoca mı demedi..hadi ordan..hadi ordan :))
seni tanıyınca ve resimleri görünce sanat aşkım tuttu canım..bu yaz rabbim nasip ederse başlıyacağım..bir zamanlar kara kalemle çok yakışıklı resimler yapardım..ve şöyle bıyıklı kara kaş kara göz..soranlara hayalimdeki derdim..sonra sarı civcive vurulduk...civcivim ...pır uçuverdi:)))) şimdi resimlerde onu yapacağım ..öyle yakışıklı değil canım özellikleriyle fırçaya. alacağım... civciv dalda..civciv dağda..civciv bağda..yatcak kalkcak..yatcak kalkcak hopppppppppp tuvalde olacak...hep kadınlar mı civciv olacak:))
canım benim bu sene gırgır şamata bir yıl olacak gibi..artık gülmek istiyorum..aklıma da şu an da bir şarkı gelmiyor şimdilik ... öğlene Allah kerim
kalemin daim olsun sevgilerimle...
GÜLESEN SANCAR tarafından 1/20/2014 9:42:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne güzel bir gün.
Burada,
Azerbaycan'ın bu yorgun şehrindeki hayatımızdan hiç bahsetmeyelim biz.
Buradaki manzaradan.
Sizin güzelliklerinizi okuyalım ve moral bulalım biraz.
İmrendirdiniz bizi şairim.
KARDELEN'NİNİM
Bir tutam hayat
Albenisi çok yok.
Sadece Bakü gerçekten güzel bir şehir.
Çok para sarf edilmiş, güzel şeyler yapılmış.
Gürcistan'da da kalmıştım.
Onlar daha fakirdi ama, sanki daha cana yakın bir yerdi.
Karedeniz kıyısındaydı. Belki o nedenle bize öyle gelmiştir.